( syntern | 2013. 01. 06., v – 03:27 )

"A bugos hotmail még mindig jobb, mint a nem elérhető hotmail, nem?"

Ez alapvetően a bug milyenségétől függ. Pl. böngészőbugok között van olyan, amikor a renderelés annyira összecsúszik, hogy nem tudod, hogy melyik szöveg / szám hova tartozik, és a gomb (pl. törlés vagy módosítás) hova hat (és igen, sajnos ez IE-kre sokkal jobban jellemző, mint a többiekre).

Esetleg a böngésző adott verziója crashel, mert bugos (pl. legalább két safari verzió is volt ilyen) és ha betöltöd a JS-t, akkor a felhasználó nem tudja, hogy most mi volt a baj. A mobil böngészőknél az alacsony erőforrások miatt amúgyis gyakori a nagyobb alkalmazások lerohadása...

A UserAgent alapú tiltás/eltanácsolás tényleg rossz dolog, de van, amikor az alapértelmezett engedélyezés végső soron rosszabb. Ilyenkor jobb előre megmondani a felhasználónak, hogy használjon mást böngészőt .