Tegyük tisztába a dolgokat: a T-nél nem az a baj, hogy a szolgáltatás megállt ideig-óráig, hanem az hogy felhasználói adatok tüntek el végérvényesen! Azért ez egy minőségi különbség ám!
Folyamatosan azt szajkózod, hogy a felhasználó csak párezer forintot fizet a szolgáltatásért, és mit vár el ezért. Ez nem jó megközelítés, a felhasználó tulajdonát képző adatok a szolgáltató számára nagyon fontosak, függetlenűl attól hogy fizet -e vagy sem érte. Te mit szólnál, ha a City nullaforintos banszámládra érkező fizetésed eltűnne, mert a bank sajnált költeni rendszeres archíválásra, és éppen tönkrement a diszkrendszere? Aztán meg csak annyit mondanának, hogy mégis mit vársz ezért a pénzért? Meg hogy rendszeresen kapsz fizetéseket, biztos nem is annyira volt fontos ez a pénz neked. Meg hogy miért nem utaltatod bizonyos részeit más bankokhoz, így nem veszett volna el az összes!?
Amúgy nincs konstans frusztráció, mert van mindíg miből visszaállítani, sőt van tartalék rendszer is amire át lehet terhelni azonnal. Pedig a fogyasztói áramszámlának tényleg csak kicsi része a rendszerhasználati díjrész, de egy jelentős piaci részesedésű szolgáltatótól minimálisan elvárható hogy az ne történhessen meg az ami megtörtént, függetlenűl attól hogy leírta -e vagy sem, és hogy neki miként éri meg mögérakni az infrastruktúrát.