Nagyon bennfentes információid vannak, vagy csak fogalmatlanul spekulálsz...
Mit jelent nálad egy e-mail szolgáltatás szegmentálása?
Hol van az a nálunk (nem a konkrét céget kérdezem)? Elképzelhető, hogy egy lakossági (de legyen a kedvedért, üzleti) e-mail platformot próbálsz összehasonlítani mondjuk egy banki rendszerrel?
Vagy a "nálunk" egy ugyanilyen e-mail szolgáltatást takar?
Láttam nemrég a gmaillel volt hasonló problémád, ott nem voltál ennyira magabiztos. Ez annak köszönhető, hogy onnan nincsenek belső információid, vagy a google mint cég valamiért szimpatikusabb, és amikor náluk törlődik párszázezer mailbox (itt ilyenről nem tudok), akkor ott inkább ne rúgják szét mindenkinek a seggét?
Mi van, ha egy külső szolgáltató (mondjuk aki egy storage-ot üzemeltet) cseszte el az adatokat, akikkel a T is csak szerződésben áll? Kinek kell ilyenkor szétrúgni a seggét?
Annak, aki azzal a céggel szerződést kötött? Mással kellett volna? (mintha te hasonlókból vonnád le a megkérdőjelezhetetlen hitelességű következtetéseket, így újra jelzem: a konkrét esettől függetlenül kérdezek, azzal kapcsolatban nincs olyan információm, amit meg tudnék osztani)
--
zsebHUP-ot használok!