( saxus | 2012. 08. 27., h – 10:11 )

Lehet nem tűnt fel, de a legtöbbünknek a stílus csípi a szemét. Milyen felelősségre vonást vársz? Erre még mindig nem kaptam választ.

Ha szart csinálok és emiatt bedől a fél rendszer, nehogy azt hidd, hogy nekem nem csörögne a telefon és nem vonnának felelősségre emiatt cégen belül. Ha nálatok szarul megy ez a része, hát istenem, azzal én nem tehetek.

Az meg hogy csak munkaidőben vagyok (lennék) hajlandó szopni vele, azon meg légyszi ne lepődj már meg. Ennyire szerződtem, fejlesztőnek mentem, nem üzemeltetőnek, hogy ASAP ott legyek mindig mindenhol. Nem tetszik? Lehet menni autószerelőnek is.

Összecsapott munkát kell kiadni a fejlesztőkek a keze közül? Hát faszom, ne akkor szóljanak, hogy kell ez vagy az, amikor már működnie kellene, hanem időben. Könnyű egy válrándítással "a programozó urak basztak el valamit" kiáltani, ha mondjuk előtte nem kaptak normális specifikációt, hiányos infók alapján kellett elindulni, utánuk meg elmaradt a teljes tesztelés, mert "mindegy, csak menjen már" hozzáállással ment ki élesbe a cucc. Időnként az ügyfél kérésére. (Erre egy megoldás van: számlázni vastagon, legközelebb okosabb lesz előre.)

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™