"Ez szervizfüggő. A kollégám SGS III-át a szemet előtt, Budapestről kiszállva, Győrben a mobil szerviz szervizelte. A telefont szakszerűen, gyári alkatrészekkel javította és célszerszámokkal szedte szét antisztatikus környezetben. Mikor összerakta, senki sem vett rajta észre semmit. Pedig 4-5-en néztük át a munkáját."
Ez érdekes...
A Samsung csak Budapest területén végez helyszíni javítást, azon kívül szervizfutárt alkalmaz, aki egy zárt műanyag dobozban szállítja fel a központi szervizbe a hibás készüléket. Az meg már önmagában vicces kijelentés, hogy valakinek a lakásán, vagy munkahelyén képes a szervizes labor körülményeket létrehozni, amit az ilyen szerelésnél alapból megkövetelnek a belső céges policyk (persze tisztában vagyok vele, hogy kis hazánkban mennyire foglalkoznak az ilyen kérdésekkel, ha már leföldeli magát a szerelő, az már csoda számba megy a legtöbb helyen /láttam pár szolgáltatói szervizt belülről működni :D /).
Én eddig szinte az összes Samsung készülékemmel jártam szervizben (SGS II-vel négyszer is) és valóban nem minden esetben volt velük minőségi probléma, de egy esetben konkrétan nem vettem át a javított készüléket, mert fel sem ismertem, hogy a visszaküldött készülék az enyém, annyira szétcseszték. 3 hét levelezés és fogyasztóvédelmi fenyegetőzés után kaptam egy utalványt, amit beválthattam egy új készülékre.