( _Franko_ | 2012. 08. 07., k – 16:35 )

A top-post gyakorlatilag egy fordított chat.

"Az a baj, hogy altalanositasz, majd levonsz egy kovetkeztetest, ami persze igy nem allja meg a helyet."

Ahja... mindenki a végletekig objektív, csak én általánosítok szubjektív alapon. :)

"Az en tapasztalatom azt mutatja, hogy nagyon is sok helyen hasznalnak egy egyszeru kerdes/valaszra emailt, foleg a cc lehetosege miatt."

Ahja, a VSP és az MVP alapja az email, ezt nem vitatom, de... megnéztem az egyheti levelezésemet, az érkező levelek kb. kétharmada olyan, hogy nem kell rá válaszolnom, az általam küldött levelek kb. fele olyan, hogy nem várok rá választ. A maradék beérkező és kimenő levélhalmaz 90 százaléka úgy néz ki, mint egy színes vagy díszes karácsonyfa, láthatóan nem kezelhető a top-post keretében az az információhalmaz, amiről szó van és egyszerűen az az érzésem, hogy a megbeszélések igen nagy része pusztán azért keletkezik, mert nem lehet írásban normálisan megoldani a kommunikációt. Az elenyésző maradék az, ahol a top-post működik, de ez is simán helyettesíthető lenne multi-chat-ben.

"A chattel foleg az a gond, hogy majdnem olyan, mint a telefonalas: azonnali valaszt kovetel. Mert ha nem jon valasz, az emberek tobbsege lenduletbol zarja be az ablakot, vagy felhiv. Az e-mail ellenben ennel joval offline-abb, ha pl. csak tiz perc mulva jon valasz, az is teljesen elfogadott. Meg az egy oras valaszido is. Chatnel ez elkepzelhetetlen."

Lotus Notes-ben is volt normális és használható chat, most a Microsoft érában is van. És használják, nem kevesen és nem keveset.

"A hamadik kategoria pedig mint mar mondtam, okos fogalmazassal athidalhato. Talan picit gondolkodni kell hozza, de meg lehet minden valaszt fogalmazni ugy, hogy ertheto legyen, milyen kerdesre erkezik."

Akkor miért is idéztél a megjegyzésed elején? Illetve mi okod van arra, hogy a HUP-on idézzél, amikor a teljes előzmény fába van szervezve (ami például a top-post egyik hiányossága)? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home