"Ez oké, de nekem az elvárás az alacsony vételár, üzemeltetési költség és a megbízhatóság volt :)"
Ezek mind relatív és szubjektív dolgok...
"Este hazaérsz, beállsz a parkolóba, húznád fel az ablakot, viszont az elektromos ablak gallyrament. Ha van egy kis műszaki érzéked és le tudod bontani az ajtókárpitot és szerencséd van és nem a motor ment tönkre és tudod, hogy melyik két áramkört kell összezárni, akkor talán sikerül felhúznod az ablakot. Ha nem, akkor 2 lehetőség van. 1: kint alszol a kocsiban, 2: ott hagyod éjszakára a kocsit lehúzott ablakkal. Másnap irány a szerviz. Ha szerencséd van, akkor este mehetsz érte, ha nem, ott kell hagynod, de mindenképp probléma. Szerencse, hogy nem minden héten történik ilyen :) Én az ilyen jellegű problémát igyekszem eliminálni.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy senki ne vegyen autót elektromos ablakkal, csak azt, hogy amennyire lehet, én kerülöm ezeket."
Bocsánatot kívánok, de már az első "ha" után az átlagember nem tud továbbhaladni, mert nem tudja lebontani az ajtókárpitot... továbbá ha letörik két fog a fogaskerékről, akkor tekerős ablaknál is a kocsiban alszol... értem én, hogy több a hibalehetőség, de nem tűnik úgy, hogy tömegek állnának naponta a szerviz előtt, mert nem tudják felhúzni az ablakot... tovább ilyenkor jön a 7/24 órás assistance szolgáltatás felhívása, ami persze pénzbe kerül, de pont ilyen esetekre jó.
"Azt mondjuk nyilván nem bánnám, ha lenne légzsák a kocsiban."
Látod-látod... pedig a légzsák is csak egy plusz hibaforrás... vagy vannak jó elektronikák és rossz elektronikák? A vízválasztó pedig az, hogy mikortól megszokott tartozék az adott extra? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home