( nanto | 2012. 05. 31., cs – 09:50 )

"A D2-nek legalább valamiféle hangulata volt, monoton volt (menj és kattintgass), nagyon hamar meg lehetett unni, de volt egyféle komoly hangulata."

A D2 vegtelenul jo volt, nem volt konnyu megunni (sokan (n+1)x vegigvittek evek alatt), igaz nagyon fiatal voltam akkoriban, semmi mas dolgom nem volt, de vegul minden karakterrel el akartam vinni olyan level 35-40ig mert kivancsi voltam a skillekre, a felevel ez sikerult is anno

De a D3-nak en is neztem eloszor a grafikajat (HD videokon) hogy ez most mi akart lenni. Meg hallottam azt is, hogy nem en osztom szet szabadon a skilleket, ezzel eppen csak a jatek legnagyobb elmenyet vettek el (szamomra).

Masik ilyen a Heroes 3 es a Heroes 5 volt (a 4 mas volt, vagy jo vagy nem, ne keverjuk ide): a 3-ban vehettel 2 nap alat citadelt majd castle-t (ha az kellett a vedelemhez es ez sulyos taktikai elem), Strongholdban 2. vagy 3. nap Behemotot ha volt ra kereted (kiralyno nehezsegen jatszogattam a vegen, es ugy mar nem volt, de ez most mindegy), es a Heroes 5-ot szerintem total elrontottak ezzel a "town level" dologgal, legjobb lenygyarat, vagy legjobb gazdasagi/vedelmi epuletet akkor vehetsz meg, ha mar elotte vettel n*3 masik (neked akar felesleges) epuletet. Ezzel a jatek lenyeget es szabadsagat vettek el.

Roviden: a legtobb jatekot (illetve nemelyik jatek ujabb kiadasat) az rontja el, hogy lekorlatozzak a felhasznalot, extrem esetben meg hulyenek is nezik.