Néhány motorvonat még készült.
Azért azt tudni kell, hogy a V43-as (összesen 400db készült) első 7db-ját Arbeitsgemeinschaft gyártotta, míg a továbbiakat a Ganz készítette, de a főegységeket Siemens által irányított munkaközösség készítette. Szintén a V63 főegységét a Krupp Művek gyártotta, úgyhogy színtiszta V43 és V63 hazai gyártásról nem is lehet beszélni. Ma már a V43 és a V63-as fölött is túlhaladott a technológia, köszönhető ez a teljesítmény elektronikai eszközök fejlődésének.
Ennél jóval gyászosabb kudarcokba futottak a Ganz a metrókocsi gyártási kisérletei. Az ötvenes években készült a Ganz-P, ami mire elkészült elavúltnak számított és végűl szétvágták. A nyolcvanas évek végén készült a Ganz-Hunslet amit sorozatos műszaki problémák, és magas ára miatt, valamint technikai elavúlás okán múzeumba küldtek.
Találtam egy rövid ismertetőt a V43-asról: http://youtu.be/TEAUjcMQ-uw