Nos, annyi a fejlemény, hogy nincs fejlemény. A levelemre nem válaszoltak semmit, még annyit sem, hogy megnézzük, vagy hogy fapapucs. Telenor hálózat felől pedig továbbra sem érhető el a sip.ephone.hu, minden más SIP szolgáltató hibátlanul működik viszont. Nem tudom, mi a túrót csináljak. Oké, hogy olcsó szolgáltatást nyújt a cég, de ha nincs semmi support, akkor kenhetem a hajamra.
Most ha át akarom hidalni a dolgot, akkor kénytelen leszek VPN-es mellékeket beüzemelni az Elastix központunkon, és úgy beregisztráltatni a Telenoros telós szoftveres klienseinket. De sok kedvem nincs hozzá, mert nem vagyok benne expert. Másrészt meg ha a Telenoros hálóból le tud így dögleni a szolgáltatás, akkor bármikor ugyanígy ledögölhet a Business UPC netünk felől is, oszt akkor megint mit csinálok? Ehhh...