- Nem, ügyfél időnként érdeklődik a termék után, ahol mindig menyugtatják és megígérik, amint van valami, szólnak.
- Ügyfél kezdi kellemetlenül érezni magát és igyekszik nem zaklatni őket (össz-vissz talán 3 hívás után) és amúgy is ígérték, hogy keresik.
- Ügyfél vár, mert tudja, hogy gond van, de bízik a választott cégben, hogy megoldják a problémát.
- Ügyfél felhívja céget ~2 hónap után, tudnak-e mondani valamit a folyamatról. (Nem sürgetés, nem számonkérés. Érdeklődés.)
- Ekkor konstatálják, hogy régen náluk van, lehet, jóváírás lesz belőle.
- Ügyfél válasza erre, hogy azt nem szeretné, ő a cserét szeretné megvárni.
- Pár hétre rá hívást kap, hogy jóváírták.
- Ügyfél felrobban.
kb. ennyi.