Nem tudom pontosan... valami ilyesmit mondtak, vagyis azt elismerték, hogy hibás a termék, de sajnos cserélni nem tudják (ugye azt, hogy később mi lesz, nem tudja, szemlátomást nem is érdekli és nem akar belefolyni, pénz van és kész).
Hmm, ezt megpróbálom kijárni... különös érdeklődéssel várom a gyártó support válaszát a problémámra, bár még azt is elborult fejjel írtam közvetlenül a HUP-os bejegyzés után.
(Nem szidtam senkit, csak megírtam, hogy előfordulhat-e, hogy a gyártó, ill. a helyi forgalmazók nem tudják teljesíteni a cserét vagy csak 2-3x-os áron akarják eladni az ügyfelet bajban hagyva?)
Tulajdonképpen, ha a gyártón keresztül menne a csere, még postával is jobban járok, ha visszakérem a cserélendő meghajtót (és remélem, nem lépik meg, hogy másikat kapok). A sorozatszáma megvan, a gyártóval is ez alapján léptem kapcsolatba.
Ráadásul a telefonban az illetékes elkezdte ecsetelni, hogy tudja, mi a bajom... az, hogy felmentek a merevlemezek árai... nem, nekem az a bajom, hogy vettem valamit, ami nem működik, most meg 2-3x-os áron akarnák eladni ugyanazt.
Tényleg azt hiszik, hogy eladásra kell!? Én használni szeretném, nem a jelenegin nyomorogni... ennyit viszont nem vagyok hajlandó kiadni érte.
Nem beszéltem igazán szépen a telefonban, ráadásul majdnem adtam számlaszámot is, amire visszautalják... nem szabadna, de elborult az agyam egy pillanat alatt... :(