Ezek közül a Focus kimagaslóan jobb választás. Sok van belőlük, olcsó az alkatrész, könnyű javítani még házilag is. A futóműve egy felső középkategóriással felveszi a versenyt, gyakorlatilag azt a futót kapta meg a Volvo is. Dízelből TDCi-t ne vegyél, az 1mFt-os árkategóriában gyakorlatilag az első nemkiforrt TDCi modellek mennek még és az utolsó TDi-k. Inkább vegyél egy régebbi TDi-t, ahoz olcsó az alkatrész és... Gyakorlatilag az első generációs CR-ek minden gyártónál kerülendők boldog második/sokadik tulajdonosként. Benzinesből mindegy mit veszel, de azok általában városi forgalomban éltek, fék, futómű, kormányra költeni kell náluk.
Arra is készülj fel, hogy minden hazánkban eladott használtautónak tekert az órája. Nyugodtan számolj 20ekm/év futásteljesítményt a hazai, a külföldön eltöltött időszakra meg 30ekm/év-et függetlenűl attól mit is modanak (komótos öregúr, női sofőr a hülye szöveg). Amúgy női sofőr alól venni autót inkább hátrány, mint előny. Arra is készülj, hogy frissen vett autóra még 3-400.000Ft-ot költeni kell, hogy menjen is. Amúgy első autónak egy jóval régebbit vennék, pl. egy régi Volvót. A 10 évesnél fitalabb autókon minden elektronikus, azon nem lehet megtanúlni vezetni. Ha meg jobb autóra van keret, akkor külföldről vegyél autót. Belgiumban nem tekerik át az órát, és szervizelik is az autókat...