( kaixo- | 2011. 11. 21., h – 12:08 )

Ha adhatok egy jó tanácsot, felejtsd el ezt az egész koncepciót, több okból is:

- hogy milyen kód van az oldalon, tehát milyen elembe raksz bizonyos szöveges elemeket, az maximum és nagyon szőrmentén csak azt befolyásolja, hogy szerinted melyik kulcsszó fontos az oldaladon belül, de mint mondtam, ezt is csak nagyon kis mértékben.
- hogy a keresők szemében szerinted melyik a fontos kulcsszó, az pedig csak igen korlátozottan számít, és gyakorlatilag csak long-tail kulcsszavakat érintheti, de szimpla kódváltoztatással kimutatható eredményt csak böszme nagy oldalaknál tudnál prezentálni, viszont egy ilyen méretű oldalnál az oldal életéből fakadóan annyi más hatás is érvényesülhet, hogy ezt szinte lehetetlen lenne pontosan mérni.

Bár sokan sokfélét írtak előttem, amiben van sok igazság, féligazság és téveszme is, talán azzal is alátámaszthatom a fentieket, hogy én, aki csak keresőoptimalizálásból élek, szinte sosem foglalkozom a kód milyenségével, és szinte sosem javaslom ügyfeleimnek, hogy ezzel foglalkozzanak. Néhány kivétel ez alól, amikor olyan technikai problémákat okoznak, nem is elősorban a kód kérdései, hanem az alkalmazott technikák, ami gátolja, hogy a keresők felfedezzék a tartalmat. Ezen túl még kb. a rich snippets kérdésköre során szoktam említeni, javasolni, hogy változtassanak a kódban, a mikroformátumoknak megfelelően.

Tehát ne úgy írjál szakácskönyvet, hogy csak az alapanyagok kémiai összetevőit járod körül :) lásd: http://www.oldalgazda.hu/keresooptimalizalas/mi-a-keresooptimalizalas/m…