Maga gépjavítás, összerakás, szerelgetés nem rossz, de a szervizes életének ez kicsiny részét teszi ki.
Legtöbb dolgod a nagyon okos ügyfelekkel lesz akiktől rémálmok fognak gyötörni és amikor azt hiszed már nincs lejjebb akkor még rásegítenek egy kicsit és kitalálnak olyat amitől a falra mászol és mindezt mosolyogva teszed.
A legtöbb helyen a szervizes egyben tud mindent: hálózatot épít, routert állít be, telefonokat összelő a géppel, a felhasználók által használt összes program nyűgét ismeri (meg fogod tanulni).
Ha támogató szervizes vagy akkor a cégeknél is minden szart meg fogsz tudni csinálni, mert meg kell tanulnod az összes a cégnél használt szoftver működését.
Az időd legnagyobb részét a Windows operációs rendszer nevű gyönyör fogja kitölteni (hacsak nem találsz egy linuxos céget, nekem még nem sikerült).
A felhasználók ragaszkodása a jól megszokott programokhoz amiktől napokig nem tudsz aludni (OE a kedvencem). Minden fontos adatuk egy gépen van, egyetlen példányban, a mentés legalább 2 éves és minden ami a gépen volt tegnapra kellett volna. Természetesen mindezt szinte ingyen, vagy legalábbis örülhetsz hogy nem neked kell kifizetni a javítás költségét, mert a mocskos szervizes már megint elrontotta. Igaz hogy előtte 2 hónapig arra se jártál, de nem felejtik el hogy akkor valamit nagyon "elrontottál", mert a Word ikonja is kettővel arrébb került.
Már nagyon unom az egészet, de mégis szeretem csinálni, de hogy meddig még ...?!?
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!