( egeresz | 2011. 09. 15., cs – 16:12 )

A helyzet eleg cudar.
Altalaban a teljes karodat nem fogjak kifizatni, kulonos keppen az allasidodet nem fogja kifizetni senki.
Biztositas ide vagy ode, utkozni mar csak anyagilag sem jo.

Azon szoktam gondolkodni, hogy hogyan lehet elkerulni, lehetett volna elkerulni egy utkozest, dacara annak, hogy ki a vetkes/hibas/felelos.

Par percet neztem a terkepen a keresztezodest.
A villamossin a Nagy Lajos ut egyik oldalan fut elkulonitve. iranyonkent egy-egy forgalmi savot nem szeparalja semmi: szaggatott vonal. Lampa nincs, a keresztezodesben zebra talalhato keresztben a Nagy Lajos uton, a keresztezodes elott is, es utana is.

A holgy jott keletrol, ra akart kanyarodni (balra, nagy ivben) a Nagy Lajos utra. Eppen a villamos sineken allt amikor eszrevetted.
A (neked szembejovo) sav telitve volt. A te savod lenyegeben ures volt, vagy egy kocsioszlop elejen haladtal. Varhatoan nappal, a fenyszorod nem volt bekapcsolva. (ezt keretik megerositeni vagy cafolni).

Na, es akkor a velemenyem:
'laza 50' irod. Ures uton, nem belvarosban, ford escorttal fiatal ferfi minimalis sebessege 55, gondolom erre irtad a laza 50-et. A holgy elindulasat eszlelted, es BALRA! a szembejovo, mint irtad tomott sav fele kaptad el a kormanyt. Ez konkretan hulyeseg, nincs nagyobb baj, mint egy frontalis, es ezek a balra elkapasok nyirjak ki a marha motorost, aki a felezovonalon eloz 90-nel. A regi ford escort nem egy versenyauto, meglehetosen nagy a kormanyreakcioja, varhatoan a fekezest hamarabb koveti le a kocsi. Ezt kulon gyakorolni kell, az ember osztonszeruleg kapja el a kormanyt, marha nehez begyakorolni a tudotos, intenziv veszfekezest ilyen 'bejon jobbrol' esetben, pedig ilyen esetbol van azert tucatjaval Budapesten. Mondom, a 'ki a felelos' nem erdekel, majd a rendorseg megoldja, biztos igazad van. Csak azon szoktam gondolkodni, hogy 'mit tehetsz te' ilyen esetben, mert a folyamatos 25-tel csordogalas nem megoldas.