Tulajdonkeppen, ha ez egyszer vagy ketszer fordult volna elo, talan engem sem zavarna, de havonta / ket havonta (a rendszeresseget nem tartom szamon) csak elojon ez a problema. Nem igazan ertem mire irtad, hogy 'ebben amit leírtál semmi fura, vagy "anomália" nincs', de szerintem ez megsem normalis dolog - ha igen, az gaz. Legalabbis bosszanto, mikor este 7-kor leul az ember a gep ele, es nem megy a net.
Igen, erre írtam, hogy jogos a panaszod de ettől...
Ami az ugyfelszolgalatra valo bevonulast illeti, gondolom nem en vagyok az egyetlen, akinek ez gondot okoz. Budan dolgozom, ezert altalaban problemas hetkozben, nyitvatartasi idoben felkeresnem oket.
Akkor pedig normális hangvételű e-mail-ban a hivatalos (ASZF) ÜSZ címükre. Amiben nem 1 hibára, hanem a hibák sorozatára lenne célzás. Erre kérsz reagálást.
A DOCSIS rendszerrol nem hianyosak az infoim, hanem nincsenek - de nem jott le, ezt miert irod. A sajat halozatommal viszont aranylag kepben vagyok, nagy valoszinuseggel el tudom donteni, van-e ott hiba.
Azért írtam ezt pontosan amiért az egész keletkezett. Bent van Gizi az ÜSZ--ön akinek 2 feladata van, 1 megnyugtasson, 2 megnézze tud e segíteni. A kiképzés szerint jár el, és konstatálja: ez jó: akkor nálad a hiba. Ha egyszer majd leszel ÜSZ-ös és a Venus gázbuborékainak a felrobbanását is rád kívánják lőcsölni rájössz: ha mindennel foglalkozol esélytelen vagy a valóban hibás eseteket kiszűrni.
Azaz, ha az utasítás szerint a modem jónak tűnik az a kapcsolat jó, és hiába nyitsz vele vitát arról hogy nincs nálad gond, sem kvalitása sem lehetősége nincs a helyzeten változtatni. Ilyenkor a legjobb taktika, ha elismered: igaza van, és segítséget kérsz.
Ja és részemről ez nem fikázás, de amikor az ÜSZ-t hívod, gondold végig neked hogy jobb, hiába ő a szolgáltató, itt nem számít. Az ott számít, hogy válassz mást ha ez nem tetszik, és lelépéskor indokold, hogy rossza az ÜSZ hozzáállása, kellene lenni 2nd level ÜSZ-nek aki a komolynak tűnő bejelentésekkel _érdemben_ tud foglalkozni.