( trey | 2011. 08. 05., p – 12:03 )

"Első kézből nem tudom, mert nem unlockoltattam, de a boltban nem így magyarázták."

Hanem hogyan magyarázták? Tényleg kíváncsi vagyok.

Nem fikció:

“Tisztelt *****, kedves Ügyfelünk!

A SIM lock feloldása Apple iPhone készülék esetében is Személyes ügyfélszolgálatainkon kezdeményezhető. Havidíjas előfizetés esetén az elő- vagy a számlafizető kérheti, Domino esetében az előfizető vagy a felhasználó. A tulajdonjogot eredeti számlával, vagy a készülék jótállási jegyével szükséges igazolni. Havidíjas szerződésnél nem lehet lejárt számlatartozás, illetve nem kapcsolódhat a szerződéshez érvényben lévő hűségnyilatkozat. Ellenkező esetben a kötbér és a még hátralévő részleteket is ki kell egyenlíteni.

A szolgáltatói és gyártói jóváhagyást követően az iTunes-ra kapcsolódva maga tudja majd elvégezni a hálózati korlátozás feloldását.

Elnézését kérjük, amennyiben üzletünkben ettől eltérő, nem megfelelő tájékoztatást kapott!

Kérdése esetén a jövőben is készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel:
******* Ágnes
levelezési képviselő
T-Mobile

(Forrás)

Hasonló tájékoztatást kaptam én is.

--
trey @ gépház