( zitev | 2011. 07. 29., p – 23:24 )

ha te tájékozódsz egy termék után és azt a reakciót kapod hogy adott márka adott terméke konkrét meghibásodására már volt példa (és máshonnan nem kapsz hasonló visszajelzést), te mit teszel?
játsszunk el a gondolattal:
- feltételezed, hogy mivel valószínűleg minden márka minden terméke (már csak a nagy számok törvénye alapján) szenvedett el hasonló meghibásodást - inkább nem vásárolsz semmit...
- feltételezed a fentieket, de mivel szükséged van a termékre (hiszen ezért érdeklődsz felőle), kiszűröd azokat, amikre hibát jeleztek vissza és a hibajelzés-nélküliek közül választasz...
- leszarod hogy ki mit mond, csak az illendőség miatt kérdezel körbe...

Na, te vajon hová sorolnád magad? mindegy nem lényeg... ha nálad már meg'deglett' adott márka egy jeles képviselője, te milyen valószínűséggel vásárolsz ugyanabból még egy példányt?

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség