( zitev | 2011. 07. 29., p – 16:02 )

mert egyértelmű: az user jól van, a hűtő pedig elromlott..
viccet félretéve, én vagyok az user. hűtőt bedugom, majd onnentól kezdve három évig hiba nélkül, rendeltetésszerűen használom. előtte a családban is volt már hűtő, tehát csecsemőkorom óta szocializálódom a hűtőhasználatra. azelőtt a családban nem történt hűtőmeghibásodás, feltételezem hogy egyenesági felmenőim megfelelően elsajátították a hűtőhasználat szükséges tudományát, melyet, miután a megfelelő korba léptem - teljes egészében tovább adtak nekem is, a tanulási folyamatot pedig kellő gyakoroltatással, felügyelettel támasztották alá. userként mindig is felelősen bántam a használt hűtőgéppel, azt sosem használtam rendeltetésével ellentétes célra, nem terheltem túl, állapotát gondos ápolással próbáltam megőrizni és családom is erre a tevékenységre próbáltam rábírni. ennek ellenére az általam vásárol hűtőgép a régi nagy elődöktől eltérően, hálátlan módon a garanciaidő lejárta után nem sokkal dobta fel a talpát. egyszer arra lettem figyelmes hogy a hűtő mintha egyre hangosabban járna és mintha már nem hűtene úgy mint régen. a megfigyelési időszakban észrevételeztem ezt egy hűtőgépszerelő ismerősömnek, aki nem tulajdonított ennek nagy jelentőséget és arra kért, várjuk, amíg kézzelfogható hiba nem tapasztalható a hűtőgép irányából. aztán lett ilyen, a kompresszor gata, a gáz nem ment el. a szerelő szerint ezek a környezetbarát gázok megeszik a kompresszort...

--
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség