( zzeg | 2011. 07. 29., p – 13:11 )

Jelenleg ott tartunk, hogy kell az auth kód, de még nincs.

Részletesen:
- Kizárólag a https://www.vpsplant.com/support/ csatornán nyitott ticketen keresztül kommunikálunk, és bár másik ticketben (VPS lekapcsolás) kértem tőlük telefonos elérhetőséget, nem adtak, de legalább kommunikálnak, és abban az ügyben kiderült, hogy úgy néz ki, valóban elmaradtam egy számlával, tegnap vissza is kapcsolták a VPS-t, pedig a tartozást csak ma rendeztem.
- Átírták a whoisban az e-mail címet az én e-mail címemre
- Godaddynél újrakezdeményeztem a transzfert (egy gombnyomás)
- Megkaptam a Transfer ID-t és a Serurity Code-ot
- Valószínűleg unlockolták a domaint (ehhez nem igazán értek, de a korábbi protect... izé eltűnt az egyik whois lekérdezésből)
- A Godaddynél megadom a Transfer ID-t és a Serurity Code-ot, kérdi hogy mit akarok, mondom, hogy auhorize, de utána kéri az auth code-ot. Godaddy help szerint ez opcionális, de mégis kéri, tehát meg kell adni.
- Mivel aszongya a whois, hogy "ICANN Registrar: ONLINENIC, INC.", ezért az Onlinenic.com-nál is beküldtem egy ticketet, hátha ők adják meg az auth code-ot. Válaszoltak, és kétsoros, udvarias levélben mondták, hogy keressem fel a 12web-et, és hogy nekik is megküldték ezt a kérést (feleslegesen, mert e-mailben eddig semmire nem reagáltak)
- A vpsplant/12web-nél korábban nyitott support ticketet újranyitottam, és megírtam, hogy úgy néz ki, mégiscsak kell valami auth code-ot produkálniuk.

Ez tegnap délután volt, most várok. Péntek délután van és Magyarországon vagyunk, talán jövő hétre lesz valami.