( llaszlo | 2011. 07. 17., v – 03:19 )

Én már az AXA (korábban ELLA) ügyfele vagyok jópár éve. Egyszer hívtak fel amikor jópár hónapig (több, mint fél évig is) nem volt forgalom azon a számlámon, hogy megkérdezzék elégedetlen vagyok-e velük vagy miért nincs rajta forgalom. Akkor kp-ben kaptam a fizut ennyi volt az egész. Megköszönték, hogy az ügyfelük vagyok és többet nem hívtak. De ekkor sem kértek semmi személyes adatot csak a nevemet kérdezték meg, hogy egyáltalán velem beszélnek-e.
Sokat nem keresnek rajtam, mert pénzt nagyon ritkán veszek fel és annak is fix díjja van nagyobb összegnél más banknál sokkal többe került (OTP). Az átutalás meg a vásárlás is ingyenes. Egyedül a bankkártya kerül pénzbe ami kb havi 64HUF-ra jön ki 2 évre. Mindent online vagy telefonon intézek. A havi számlakivonatot már le akartam mondani mondván, hogy nincs rá szükségem és ők meg ne pazarolják a papírt, de nem lehet. Szóval eddig teljesen elégedett vagyok velük.

Amiket még ismerőseim használnak és elégedettek Unicredit és CIB.
A KHnál is történtek már érdekes dolgok.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05