a szorzókat természetesen a költségekre értettem.
az a sok rohadt elektronika meg nagy %-ban hoz elő szopató hibákat, mintsem bármit is megelőzzön....
adatokkal a triumvirátus általam besorolt szerviz költségét nyugat-dunántúlon bármelyik szerviz szolgál neked, feltéve hogy nem két db-ot javít évente, hanem hetente/havonta visznek hozzá 8-10 ilyet.
(mondjuk tény hogy munkadíjban van különbség egy akármilyen és egy márkaszerviz között)
nem mindegy viszont, hogy egy piszlicsáré alkatrész ha szétmegy hogyan cserélhető!
szuzinál valami szirszar a hátsó hídnál előkeríthető, míg bmw-hez komplett hidat adnak, mert nincs csak úgy mindenféle szirszar. r-go szuzinál 7-10ezer, bmw-nél komplett híd 150-200ezer
futómű....
alsó kategóriában szintén nagy eséllyel cserélhetőek dirib-darab alkatrészek, bmw/audi viszont kompletten adja -mert nem hülye- készletben, mondjuk tokkal vonóval azt a sok cuccot, ami a féltengely meg a kerék között van.
Corollát nem sorolhatok se fapadra se luxusba. ilyenem nem volt, ámbár mivel japán autó, talán megállhat az 1-2szeres szorzónál.
az pedig, hogy németországban mizujs a lerohadt autókkal, nálunk irreleváns a következők miatt:
-ott van lé a márkaszervizt kifizetni, ki is fizetik, mert természetes jelenség
-ott nem szaroznak a népek az autó _alapvető_ szükségleteivel, míg itthon szinte mindenki csak hajtja a kocsit.
-ott érdemes használt autót venni, mert azt kapod amit látsz. míg itthon.......
szóval igen nagyok a különbségek....
--
Aspire_3690 & bP_10.1.1
"amióta esténként kikapcsolom a mobilomat, utolérhetetlen vagyok az ágyban." - ismeretlen szerző