Igen, kipróbáltam és megy. DRI kiiktatásával 5-13%-kal több lett az FPS unreal-ben, elégdúrva!
Tényleg kipróbáltad?
Nekem az első gondolatot az adta ehhez az egészhez, hogy a UTAH-GLX project annak idején Linuxon Quake tesztben sok esetben megközelítette, néhány tesztben pedig el is verte a Windowst, azonos hardveren, azonos beállítások mellett. A tesztek és a munka egy részénél személyesen az "atyaúristen", John Carmack is ott volt, részt vett. (és a poén, hogy általában ő is a glxgears-re alapozta az első köröket, aztán jött pl. a Quake)
Szóval, aztán jött a DRI, és azóta jót nemigen lehet hallani a linuxos 3D gyorsításról.
A UTAH-GLX pedig eltünt a süllyesztőben, pedig 2002-ben már nyílt forrású Nvidia driverük volt az FX5900 Ultra-ig bezárólag. (a kártya hivatalosan még nem is létezett, egy évvel később jelent meg az üzletekben)
Pár mondatban ez a mozgatórugója annak a néhány "eretnek gondolatnak", amit fel mertem vetni.
-
"Attempting to crack SpeedLock can damage your sanity"