Hát azt észrevettem...
Leginkább a mai "trendeket" értem alatta...Szóval összecsapnak egy ilyen félkész játékot vagy programot (rendszerszoftvert például) tele bugokkal, optimizálatlanul stb majd jön hozzá ezer meg ezer javítás.. Persze mindig vannak ellenpéldául. Például a CoD4 az elmúlt évek egyik legjobban optimizált játéka. Ellenben a Minecraft-al, ami javában íródott, rengeteg erőforrást felemészt, tele van bugokkal, amihez a fejlesztő elég hanyag módon áll hozzá. Jó ez elég fura példa volt tudom. De a szélsőséget ezzel lehet leginkább szemléltetni. Most a részleteket hagyjuk. Vagy lásd a City Interactive-os játékok nagy része is szemét. Vagy vannak ezek a konzol portok... Önmagában az a trend, hogy kiadnak egy rendszert vagy egy programot és egy fél atomerőműt megkövetel a program.. Vagy például a kompatibilitást is említhetnénk.
A rohanó világ az oka és a szoftver- és hardvergyártók közti egyesség - szerintem... Bár az nem tudom minek tudható be, hogy a mai játék alig tartalmaznak újdonságokat. Régebben nem volt ennyi patch se a játékokhoz, se programokhoz se semmihez. Leszámítva az OS frissítéseket (Pl. Windowsos service Pack-okat) bár azok inkább biztonsági hibákat javítottak, mintsem bugokat vagy egyéb hasonló dolgot... Régebben normálisan voltak megírva a programok, például az XP is (vagy a korábbi programok) az akkori gépeken remekül futottak. Nem volt semmi gond a gépigénnyel. Nem kellett 8-10 darab patch egy játékhoz. Nem kellett az XP-be "Virtuális 2000" mód, nem volt ennyi kompatibilitási probléma sem. Igaz, az Aero sem volt "divat"... Na mindegy.