( Andrei | 2011. 02. 19., szo – 08:09 )

Sajnos nem konnyu a helyzeted, mostanaban a hasznaltautokat nemigen veszik, harom lehetoseged van. Ebbol az egyik torvenytelen, a masik tokbizonytalan, a harmadik meg draga.

1. Van rajta casco, le kell zuzni totalkarosra a kocsit. Ez torvenytelen, veszelyes, en nem javaslom, de van, aki csinalja. Meg kell kerdezni, hogy mi az a legkisebb serules, ami mar a gtk kategoriaba teszi az autot. Ennek a lagyabb formaja az, hogy ellopatod, eltunteted a kocsit.

2. Keresel valakit, aki hajlando fizetni a reszleteket es csereben hasznalhatja a kocsit. Ez uzembentartoi szerzodest jelent. Az en privat velemenyem az, hogy ez nagyon konnyen elsulhet rosszul, konnyen kerulhetsz olyan helyzetbe, hogy evekig birosagra kell jarni. Csak akkor ajanlott, ha nagyon megbizhato embernek adod a kocsit (pl. kozeli csaladtag, legjobb barat)

3. Melyen aron alul adod a kocsit. Ha barki megnezi a verdat (es lekerdezi a szerviztortenetet), igazi horrort lat. Toresek, motorcsere, tehat azt fogja hinni, hogy ezt a kocsit utottek-vagtak. Szerintem az egyeni vevok elbol nem fognak vele foglalkozni. A kupecek viszont esetleg lecsapnak ra, mert az o trukkjeikkel ezt ra tudjak sozni egy balekra, kicsit koltenek ra es rapiritjak egy balekra.

Sajnos rossz dontest hoztal par eve, amikor megvetted, most meg kell fizetni az arat.