Ja, amikre a DV AVI mentések kerültek?
Csúcs lenne, ha meglenne még, nálam már csak egy MPEG másolat van,
kábé VCD minőségben, pedig valahol minden mentést elraktároztam. :)
A töréspontok kezelése nem egyszerű dolog...
hangtechnikából te tudod a legjobban, hogyha egy EQ-n
tolsz az egyik potin, az mást is befolyásol, nemcsak az adott frekit...
de tényleg fejlődött az eljárás a 6 évvel ezelőtti
színes helytörténeti kiállítás óta...az még nagyon gyenge minőségű volt.
Az azóta történt finomítások már túlmutatnak az eredeti elven,
ami a felvevő eszközrendszer optikai-fizikai-kémiai-stb nonlinearitásán alapult.
Azóta már digi. géppel készült színes képből számítógépen, teljesen lineáris,
tiszta matematikai eljárással készült ff. képből is sikerült színeket
visszahozni, néha nem is gyenge eredményekkel...ez már érintheti a látás
fiziológiájáról, és a fényről meglévő ismereteinket is.
(semmi parajelenség, csak azt jelentené, hogy bizonyos, pofon egyszerű hangtechnikai ismereteink,
az általad -nálam sokkal jobban- ismert hangmérnöki tapasztalatok-ökölszabályok
simán alkalmazhatók a fény, mint elektromágneses hullám/sugárzás esetén is,
és néhányszor tíz tonna fennkölt maszlaggal teli nagyon okos fizikai értekezést és akadémiai marhaságot pedig simán ki lehet dobni az ablakon :) )
A white balance már folyamatban, alkalmazom utókezelésre, de csak óvatosan.
Véletlenül sem szeretném meghamisítani vele az eredményeket.
Próbálkozom úgy beleépíteni, hogy csak a dolgát tegye, de ne változtasson.
-
"Attempting to crack SpeedLock can damage your sanity"