( andrej_ | 2010. 12. 13., h – 12:03 )

Az SMS küldéskor pontos hibaüzenet KELL kapnia az SMS küldőnek, nem csak annyit hogy not-delivered. A mobilhálózat ugyanis hibakóddal visszaadja, hogy nemlétező, nembekapcsolt stb számról van szó.

Én abból indulnék ki, hogy azokat tenném listára akik:
- az utolsó 10-15 SMS-t nem kapták meg
- az elmúlt 30 napban nem sikerült nekik minimum 5-10 SMS-t kézbesíteni
- valamilyen bővebb naplót kérni az SMS szolgáltatótól és a nemlétező számokat listázni

A fenti listára került számokhoz tartozó emailcímre küldenék egy heads-up emailt, hogy nem jó a telószám XY hiba volt. Kérjük erősítse meg vagy változtassa meg a számát. Ha nincs válasz akkor 3 munkanap után megint kiküldeném azza, hogy ha újabb 3 napig nincs válasz akkor az SMS küldés szünetel a megerősítésig/számcseréig.

Ezeket nyilván bele kell tenni a szerződésükbe, ha szükséges.