( pozsy | 2010. 12. 13., h – 11:15 )

Eleve nem tartom a célt jó ötletnek, engem nagyon zavarna ha nem kapnék meg egy sms-t, mert akkor éppen nem volt elérhető a telefonom amikor küldeni akarták. Pont ez az sms egyik lényege hogy később is meg tudod kapni.
Ilyet egyébként nem fogsz tudni csinálni, mert kb két technikai lehetőséged van: a megcsörgetés amit írsz, illetve küldesz sms-t és várod a delivery reportot, de akkor már kifizettél egy sms-t :) Viszont ez a megcsörgetés a mellett hogy rendkívül idegesítő lenne ügyfél oldalon, igencsak pontatlan lenne. Sok eset képzelhető el amikor épp nem tudod megcsörgetni de az sms-t megkapná, de pl az is lehet hogy ki van kapcsolva, de át van irányítva így megcsörgetni meg tudod, de az sms-t nem fogja megkapni.
Arról már nem is beszélve, ahogy más is írta, hogy biztos vagyok benne hogy a végén drágábban jönne ki a móka mint amibe most az sms kerül.