"Nna, Te is :) Miért van az, hogy csupa olyan ember szól hozzá, aki már túl öreg a célközönségünknek lenni? :)
(szerk: költő kérdés volt...)"
Egy nem költői válasz: mert nekik van tapasztalatuk. Főleg rossz. Főleg a tanácsadó cégekről.
A célközönségetek az a tapasztalatlan, tájékozatlan egyetemi hallgató, akinek lövése nincs arról, hogy a piac hogy működik.
Az összes kétkedő azt látja, hogy őket a legkönnyebb megvezetni és az életből merített tapasztalatok alapján el sem tudják képzelni, hogy egy új, referenciák és tőke nélküli, "spamelő" tanácsadó cég fogja a kezdőket az ötlettől a jól menő cégtulajdonosságig elvezetni.
A nem személyre szabott tanácsadással éppen az a baj, hogy nincs személyre szabva, hanem általános klisékkel dolgozik. A 10%-ért még egy kezdő is elvárhatja, hogy ne happeningeken osszák neki az észt, hanem két-három gazdasági szakember leüljön velük agyalni, kizárólag az ő problémáikra koncentrálva.