Linux alatt tapasztalataim szerint a vonalsimítás elég eseti jellegű (értsd: vagy működik, vagy nem).
Ati fglrx esetén például tudom, hogy csak kikapcsolt kompoziting esetén működik.
Ha az Intel x3100 kártyád modulja mefelelő, és az OpenGL leképződ minimum 1.3-as verziójú (ez utóbbi glxinfo kimenete alapján rendben van), akkor használhatod ezt:
glEnable(GL_MULTISAMPLE);
glEnable(GL_LINE_SMOOTH);
glEnable(GL_POLYGON_SMOOTH);
glEnable(GL_POINT_SMOOTH);
glHint(GL_POLYGON_SMOOTH_HINT,GL_NICEST);
glHint(GL_LINE_SMOOTH_HINT,GL_NICEST);
glHint(GL_POINT_SMOOTH_HINT,GL_NICEST);
Ebből a lényeg a multisample engedélyezése. A többi sor a leképzés pontosságának növelésére kéri a vezérlőt (amit az vagy teljesít, vagy nem).
Ez egyébként egy elég öreg módszer, amely ráadásul nem is ad túl szép eredményt (bővitménnyel sokkal szebben leképezhető, csak az macerásabb), viszont elméletileg minden kártyának támogatnia kellene.
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn.