( golgota | 2010. 07. 09., p – 08:58 )

ezekt mind tudja az ember, amikor eldönti hogy használja a terméket...azt is tdunia kell, hogy a Live is ugyanezt teszi a Yahoo-val egyetemben. Én mondjuk szeretem, ha a reklámok olyan dolgokról szólnak (ha már a pofámba nyomják őket), amik érdekelnek. Olyan szoftver és harver terméket mutat, amire tényleg rá fogok klikkelni, mert legalább a specifikáció érdekel. De hogy mondjuk metin2, meg hasonló szarok jöjjenek az arcomba flash-ben, meg animgif-ben, azt kevésbé tolerálom. Most találgathatsz, hogy melyik mondatrész melyik termékre vonatkozott. :)

Ja a pisilés a cégekre vonatkozott, nem a gyerekre. A gyerek kisbaba korában rendszeresen elvégezte a dolgát, miután kivette az ember a vízből és még nem volt rajta pelenka, de azon csak röhögtünk :).