( KeszeiBalazs | 2010. 06. 18., p – 10:26 )

1. Az ilyen jellegű kutatócégek olyan módszertannal foglalkoznak, amik nagyon kis hibahatár mentén tudják becsülni a piacot. Ettől függetlenül nem muszáj elfogadni Neked, hogy a felmérés igaz és hibamentes. Ez a Te véleményed, az üzleti élet viszont az ilyen felmérések alapján tervez/dönt/stb.

4. Összeesküvés elmélet = törvényszerű? Ezt ugyancsak visszautasítom, ilyen nincs és nem is lehet. Ennek alapján azt is mondhatod, hogy minden reklámanyag durva manipuláció és a legtöbbet reklámozott mosópor/pelenka gyártója illegális tevékenységek mentén fejti ki munkáját. Nem állítom azt, hogy a Microsoft nem tesz meg minden tőle telhetőt, hogy a legtöbb helyen megmutassa, hogy az ő termékei a legjobbak, de ezek mindig legálisan zajlanak és ez minden üzleti vállalkozás gyakorlata.

Keszei Balázs
Microsoft Magyarország