vegyük üzemeltetési tudomány alá a felsoroltakat:
-klíma -egyetértek, ha nem kell ne menjen-
-a 3ezres fordulatszámmal talán vitába szállnék, de matekozni kell hozzá nem keveset, abból pedig gyenge vagyok. ettől függetlenül többet eszik mint 1500-2000 között.
-váltások alacsony fordulatnál: amit a motor kíván, olyan fokozatban kell hajtani (én 40 felett kapcsolom az 5öt a városban)
-télen indulj azonnal? dízel autó széthajtva, benzines meg elfáradva lesz hamarjában. benzinesnek elég 2-3 perc üresjárat, dízelnek kell 4-5-6 mire észhez tér a motor, nem kopik annyira mint ha azonnal hajtanád, ráadásul nem hajtod szét szerencsétlent.
-felesleges fogyasztók? itt a klíma ami terheli a motort, a többinek megtermeli a generátor ahogy szükséges.
-városi vezetés: egyetértek.
-ez a pont nálunk azért nem él, mert itt mindenkinek "előzési/kerülési" kényszere van, senki nem bír a valogán maradni a sorban.
-lpg városba qrvajó, de a szerviz/műszaki rumlis és drága a benzinhez/e85-höz képest.
--
blackPanther 10.1.1