Vettel

Gratula Vettelnek szepen ment. Nagyon idegesito ez a Palik, egyre nehezebben viselem el a vicceit, meg a hangjat...

Hozzászólások

Palik mondjon le. Rettenetes volt, amit ma műveltek. Kb. mintha egy kocsmában két haver egymással nézi a futamot...csakhogy az nem közvetítés.

Vettelnek maximális tisztelet!

<palik> gyulám, mit mondott, TAPI-TAPI?!
<gyulám> csak azt mondta 'vettem'
<palik> jahm

Palik miatt már nem a magyar rtlen nézem a F1et. tisztára, mintha két cimbi a kocsmában egy egy korsó sör mellett kommentálná a kocsma lcdtvjén látható Formula1et.
mostanában az ORF1 a kedvencem. 16/9be nyomják 7000kbps körüli bitrateel, igen jó minőségben. és a legfontosabb, nem kell elviselni Palik agymenéseit:)

háát ízlések és pofonok. a számtalan személyes, sokszor emocionális ráadásul néha offtopic megnyilvánulása miatt a Plaik féle kommentárnak egyedi amateurish feelingje van.
az ORF1en ráadásul orsztrák dialekt van, viszont majdnem kétszer annyi az ORF bitrateje mint a német RTLé. így a képminőség gyönyörű.
a Setanta sport és az ITV lenne az ideális, de sajnos azok videoguardosak :(

+1
En kimondottan elvezem a bekopeseiket, korulneztem en is par csatornan ahol kozvetitenek F1-et eloben, de jobbat nem talaltam.
Mivel erdelyi vagyok a Roman 1-es csatornat is kiprobaltam, hat na az az Isten Csapasa, szerintem a kommentarok ott elore kinyomtatnak maguknak par anyagot es a monitort se nezve csak ugy olvassak.. 3 auto foluszik, 2o darabokban es o meg midnig Hamilton eletutjat meseli..

Az iTV kozvatiteset talaltam eddig a legobjektivebbenk, ott a kiesoket rovid idon belul megszolaltatjak (esetleg valami baki eseten mar elore informalodnak es verseny kozben deritenek ki olyant amiket majd a sajto tobbi resze csak a verseny utan tud meg, de egy ido utan eleg uncsi lesz, legalabbis nekem, nem beszelve arrol, hogy 5x-6x felbeszakitjak 1-2 perces reklamokkal a kozvetitest.

"hajnali hajnalban vasárnap úgy döntött, hogy Safety Cart néz (a nézők)"

Amugy, nagyon jo ez a Vettel

- szárnyakat adott nekik az eső (RBR autók)

Egy masik dolog, meg az, hogy Palik kimondottan F1 orult, ezert aki imadja es vegigizgulja a futamot, az szerintem egyet ert velem abban, hogy az o kommentarja nelkul nem lenne ennyire elvezheto es feszult egy F1 futam TV elott torteno megtekintese.
_______________________________________________________
UBUNTU 8.04 Rock's!
Type cat /vmlinuz > /dev/audio to hear the Voice of God.

* Palik: Gyulám, megtennéd, hogy tele ököllel belecsapsz a számítógépbe? Mert szerintem lefagyott... gonoszul… Merthogy „in pit”-et ír ki a Hamilton úrhoz, aki már régóta kijött. Mindegy, Gyula hallgass rám: üsd

Kivetelesen azon a versenyen en is neztem a live timeing-ot, ami az idei evben nagyon sokszor perceken at hujeket irograt...
_______________________________________________________
UBUNTU 8.04 Rock's!
Type cat /vmlinuz > /dev/audio to hear the Voice of God.

Én külhonból dánul hallgattam a közvetítést, nem is értettem semmit, szal én örültem volna a Lacinak...
Raikonen meg a kocsmába elveszett. Szépen leszerepeltek a Ferrarik ma, de Hamilton már meginn jól oda tette magát! :-(
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

Palik legjobbjai (utálom): papucsok, versenyszemélygépjármű, Gyulám, Gyuszikám (nem a haveroddal közvetíted a meccset egymásnak, hanem mint két munkatárs közvetíted a Nézőnek - idióta barom), az idióta beleröhögések, a boxkiállások során a nevek rendszeres elrontása, valamint amikor a két McLarendes két Ferrarissal McLaren-Ferrari-McLaren-Ferrari felállásban versenyeznek, soha nem tudják éppen melyik páros harcát mutatják (az időeredmények különbözéségének ellenére sem...), nem tudnak angolul (ma volt egy jó Gyulánktól: ezt nem értettem, valamint a Hamilton 3 kör múlva jön kereket cserélni/3 kör múlva esni fog incidens)

Ezek mind-mind nagyon gáz dolgok, nem illenek egy professzionális F1-es közvetítéshez. Amatőr, kocsmahangulat jelleget kölcsönöz az egésznek.
Még csodálkozunk, hogy nem beszélnek szépen a mai fiatalok...tessék, ezt a mintát követik, mert Palik a király, a nagy ász, az F1 magyországi istene, a média nagy öregje....

FIXME:
Palik már akkor f1-et közvetített amikor még nem volt annyira divatsport.
Aztán kitették az M1-től, hozták a Knézyt, na az minden volt csak közvetítés nem.

Az meg nemigaz, hogy összecseréli őket, régen ment az a vicc, hogy a kormánykerékről megmondja, hogy melyik pilótáról van szó.
A Gyula viszont szerintem szánalmas.
Szerintem nagyon gyorsan tegyük össze minden végtagunkat, hogy a Palik közvetíti, mert a versenyeknek van egy hangulata, így hadarvaüvölteni még senkit sem hallottam. A másik meg nyugodtan alhatsz verseny közben, ha akció vagy biztosan felébredsz :)

Bammeg, hadarvauvolteni a kocsmaba kell, a tv-kozvetites meg nem kocsma, nem is azt a szintet varja el az ember. Nem tudom, de ha a TV hoskoraba a Knezy kocsmastilusba kozvetitette volna akar a focit akar a vizilabdat, hat istenbizony ugy repult volna szarnyak nelkul, hogy otthon csak ablakot kellett volna nyitni.

De lehet hogy en vagyok mar baromi oreg, es mar nem ertem ezt az uj vilagot. Sot biztosan. Keresek egy oregekotthonat.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.

Knézinél már csak Mezei volt rosszabb. Hűűűű, életében akkor látott először élő futamot (büszkén be is vallotta a közvetítés elején), amikor közvetítette az ausztrál futamot... Feledhetetlen élmény volt!
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

"így hadarvaüvölteni még senkit sem hallottam"

igen, a belga futamon amig toronymagasan vezetett räikönen palikek elvoltak kampicsorodva, amikor esely volt arra hogy elered az eso akkor felebredtek es amikor räikönen nekicsuszott a falnak akkor extazisban uvoltozott mintha az o erdeme lett volna. engemet nem erdekel hogy hazudozik, felismeri-e a kocsit vagy nem de ne legyen reszrehajlo. azt hiszi hogy par versenyen elindult es beultettek parszor f1-es autoba akkor o mar szakerto. normalis helyen ugy basznäk ki mint macskat szärni.

udv Zoli

Amúgy Vettel fútamgyőzelme szerintem több szót érdemel, mint az öreg Laci közvetítése, mert nem akármekkora tett volt!!! Hihetetlen tehetséges a srác, nagyon ügyes, és ugye nem ez az első nagy bravúrja, bár kétségtelenül ez a legnagyobb! Kíváncsi volnél, mit tudna kezdeni egy rendes autóval, a szintén hihetetlen formában lévő Hamiltonnal. Ferrarisok, sajnos nagyon leszerepeltek... :-(
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

És hány hellyel elörébről rajtolt? Olaszországban nem áll Ferraris a dobogón, az enyhén szólva blama...
Továbbá én véltem felfedezni némi különbséget Massa és Hamilton versenyzésében, ami gondolom a szokásos gumimelegedési problémának IS volt betudható...
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

Massanak most szerintem elég volt behoznia ezen a futamon a kocsit biztos helyen. Nem mintha átlagos futam lett volna, ld. 1 helyezett.

Nem mondom, Raikkonennél eltaktikázták maguk, nem kellett volna a 2 csere így eltolva. Gondolom abban reménykedtek, hogy könnyű autóval Kimi átrágja magát a mezőnyön, de nem jött be.

Massa kapott pontot, ami a végelszámolásnál több, mint a nulla, ha erőlteti, és nem jön össze. Hamiltonnak (megjegyzendő, tényleg gyönyörűen csinálta) viszont nyomnia kellett, nem engedhette meg magának a nullázást.

A verseny vége után beszélgettünk az "eseménytelenségről" IRC-n és arra jutottunk, hogy a Schumacher ellen bevezetett pontozási rendszer (első 8 kap pontot 10-8... az első 6 kap pontot 10-6...) okolható azért, hogy a pilóták nem kockáztatnak, ha bármennyi pontot is össze tudnak szedni.

Mivel egyes poziciók közt a pontszám igen kicsi, nincs értelme pl. 2 pontért kockáztatni, ha ott a biztos 2. vagy biztos X. hely. Schumacher egyeduralmának megtörésére jó volt ez a rendszer, de mára, hogy ennyi "élcsapat" van, versenyről versenyre változik, hogy ki végez az élen, eseménytelenebbé teszi a futamokat.

Ezért lehetett Massa lustább, hiszen egyel előkelőbb helyen csak 1 pont többletet kapott volna. És Hamilton se erőltette Massat, hiszen neki is csak 1 pont plusz lett volna a hely, kockáztatva azt, hogy a VB címért folyó harcban kilökik egymást a nedves pályán.

Raikkonen-nél verseny közben váltottak boxolási taktikát. Ezt csak én vettem észre, vagy nem is úgy volt?! :) Ha végig extrémmel megy, még hátrébb végez.

Mindegy, szarul mentek a Ferrarik.

Hamiltont, ha máskor nem, most már tényleg le kellene tiltani a pályákról, mielőtt megöl valakit. Most nem a Webber-féle csatáról beszélek, arról még lehet azt gondolni, hogy a kanyarban megcsúszott (szerinte nem), de amit Glock-kal csinált, hogy nyílegyenes pályán kirakta a fűre, vagy az Alonso-féle affér...
Nem Hamiltonon múlt, hogy Glock nem került nagyon komoly bajba, lévén a vizes fű korcsolyapálya.
Alonsonak majdnem lenyírta az első vezetőszárnyat a féktáv elején, mikor behúzódott elé, hogy Alonso-nak ne legyen elég leszorítóereje.
Mindegyik manőver nyílegyenes szakaszon történt, és egyik sem volt kötelező. A pozícióját megőrizte volna. Kicsit sok a véletlen.

Ezért mondom azt, hogy szimulátorban, kockázat nélkül nem lehet megtanulni jól vezetni. Nagyot ment, voltak szép előzései, néha élvezet volt nézni, amit csinált, de a Glock és az Alonso előzésnél k*rva ideges lettem. Állítom, hogy meg van sértődve, és most jól meg akarja mutatni.

Visszacsatolva Hozzád, a pontrendszer tényleg nem motivál eléggé. :)

cashy

Az a baj Hamiltonnal, hogy tud és mer. A többiek általában nem hozzák egyszerre ezt a két dolgot, mert vagy tudnak, vagy mernek. Schumacherrel az volt a baj, hogy nem tud és nem mer, vagy tud, de nem mer, vagy nem tud, de mer (mert megteheti). Ez sem jó, az sem jó, sehogy sem jó? :) Mi kéne, mutassa Hamilton is azt, amit pl. Kimi? Nekem sokszor tetszik, amit Hamilton csinál, és valamennyire meg is értem őt. Azért vannak ott, hogy nyomják a gázt és küzdjenek.

:)

"Schumacherrel az volt a baj, hogy nem tud és nem mer, vagy tud, de nem mer, vagy nem tud, de mer (mert megteheti)."

Ez most így mi?

Láttál tőle legalább egy futamot? (A félreértések elkerülése végett: Michaelről van szó, nem Ralphról).

Azért aki nyugdíjba vonulás előtt így vezet, arra nem mondanám, hogy nem tud.

Arra céloztam, hogy sok jogos vagy jogtalan kritika érte Schumachert és a Ferrarit annak idején. Akkor az volt a baj, hogy minden szabály, de még az ég kegyei is neki kedveznek, most meg az a baj, hogy Hamilton odateszi magát. Én is azt kérdezem, ez most így mi? Csupán annyi történik, hogy mindig azok a szurkolók hallatják a hangjukat, akik kedvenceinek éppen nem megy úgy a szekér, vagy valami nagy baj van?

Igen. Igen, Michaelről van szó.

A pontokról az jutott eszembe, hogy akinek van hozzá kedve, visszaszámolhatja, mi lenne most az állás a régi pontrendszerben. Talán valaki meg is tette, nem tudom. A mostani pontrendszer azért tűnik jobbnak, mert jobban honorálja a megbízhatóságot. De ez nem jelenti azt, hogy a kiugró teljesítményeket túlságosan csorbítja.

:)

Ez érdekes, nagyon.
Amúgy meg szerintem is jobb a régi pontrendszer, mert az legyen világbajnok aki legtöbbször nyer futamot egy adott évben. Pl ha úgy alakul és Kubica lesz idén a világbajnok 1 futamgyőzelemmel (aztis szerencsével), az azért elég rosszul venni ki magát. Legalábbis szerintem. És nem azért mert én sajnálnám tőle, mert nagyon ügyes, meg minden. Meg hát így Massa volna az élen, azért is! :-))))))))
----
"A hibás logikájú emberek több bűnt követtek el akaratukon kívül, mint a rossz emberek szándékosan."
Bárcsak...

Az általam kifogásolt manőverekkel az volt a baj, hogy mindegyik indokolatlanul veszélyeztette a többieket. Ez nem merés vagy tudás kérdése, hanem gátlástalanságé. Senki nem vitatja, hogy Hami qrva gyors. De ő egy versenyen belül 2-3 olyan figurát dob, mint MSchumacher ominózus kilökős esete.

Én ezt - naiv ember lévén - a szimulátor számlájára írom, amin a srác szocializálódott.

cashy

Glock azt mondta, kölcsönkenyér visszajár, tehát Glock véleménye arra utal, nem volt olyan nagy dolog, ha ő is képes lenne azt egy másik emberrel megcsinálni. Mert, ha például annyira veszélyes lett volna Glock szemszögéből Hamilton manővere, akkor nyilván nem azt mondaná, hogy visszaadja neki. Miért? Mert Glock nem gonosz. :) Szerintem a pilóták azért kritizálják a másikat, hogy levezessék a bánatukat. Egy f1-es pilótának fontos, hogy az önmagáról alkotott képét gyorsan "megtisztítsa" és felerősítse, mert nem szeretné, hogy bármilyen vereség hátráltassa őt. Két-három hetente verseny van, nem ér rá rágódni. A kritizálással esetleg azt is elérheti, hogy a másik versenyző valamennyire elveszítse a talajt, és ezzel előnyhöz juthat a kritizáló.

:)

Régen, amikor Palik egyedül közvetített, valahogy jobb volt a közvetítés. Engem a legjobban a Czollner-Palik alá-fölérendeltségi viszony zavar.

Aki jobban tudja csinálni mint ők, menjen és csinálja. Ma már mindent lehet.

:)