- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1695 megtekintés
Hozzászólások
Mikor a schumacher, brawn páros elment onnan lehetett sejteni, hogy jobb nem lesz, de hogy ennyire leadják. Bár a fent említett páros előtt, 21 évig voltak hasonló helyzetben.
Fedora 20, Thinkpad x61s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval nemcsak nekem van ilyen érzésem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vége még rosszabb lett :)
Ennek örülök, de mégsem vagyok boldog, mert a mclaren is sz@r :(
úgy néz ki a száguldó cirkusz állva hagyta a régi nagy csapatokat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig izgalmas verseny volt. Na mindegy, ebből úgy néz ki idén sem lesz semmi. Elöl Rosberg-nek, mögötte Massa-nak, Ricciardo-nak szurkolok. Természetesen Alonso-nak alapból, de hát mit lehetne ebből kihozni?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ez a lényeg, nem? Hogy a verseny izgalmas legyen! Amúgy hátralépve: szerintem ez már a végjáték! Úgy értem, fel kell arra készülni, hogy egyszer csak már nem lesz F1. Fura ez így. Mert úgy nőttünk fel, h F1 az van - vártuk a tavaszt, az idény. De hát semmi nem tart örökké! Ez sem. Az iparág válságban van - mint szinte minden. A vezető fél lábbal a börtönben, fél lábbal a koporsóban van. Távol-keleten üresek a tribünök. Bahrain-ben 20.000-en(!) tüntetnek a futam ellen. Szponzoráció erősen korlátozva [dohánytermékek, alkohol]. Ezek meg azon vitatkoznak, hogy nem elég hangosak a motorok! (Hát nem tudom idén mennyire hangosak élőben, de tavaly még bőven túl hangosak voltak. Főleg ha valaki célegyenesnél ül a tető alatt, szemben a boxokat elválasztó plexifallal ((amikről visszaverődött a hang)), azt tutira halláskárosodást szenvedett - és ez most nem afféle túlzás.) Mielőtt én is elveszteném a fókuszt: biztos lehetne még sorolni a valódi problémákat. pl. a gyári és kis csapatok közti különbséget. Nem is értem hogy mehetnek egy "ligában", mikor a többszöröse az egyik költségvetése a másikénak. Amúgy szimpatikus lenne, hogy olyan technikai dolgokat erőltetnek, amik aztán visszacsoroghatnának az utcai autók gyártásába, csak hát az kérdéses, hogy egy döglődő F1-től elvárható, hogy kitermelje az egész iparág megújítását szolgáló technológiát!? Félek, ez már meghaladja az F1 lehetőségeit! És ami személy szerint engem zavar, de lehet hogy ezt mások kevésbé érzik problémának, az az, hogy valami olyan légüres térben létezik az F1 a show-biznisz és a sport között, hogy az ember nem is tudja eldönteni, hogy mi is ez valójában. Én örülnék ha egyértelműen a sport felé billenne ez, de hogy pontosan mit is kéne ennek érdekében tenni, azt nem igazán tudom megfogalmazni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az F1 sokkal inkább a TV-ből él, mint a helyi nézőkből. És TV-n ugyanúgy félig-izgalmas, mint eddig. Én semmiféle hanyatlást nem érzek. Az újításokkal egészen izgalmasak lett a futamok is most. Jobb, mint az átlag. Mondom ezt úgy, hogy Raikkonennek szurkolnék, de szegény csak esik-kel :-(.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha szó szerint vesszük az egész F1 licenc- és reklámszerződésekből él. utóbbiaknál a TV nyilván nagyon komoly közvetítő. maguk a pályák pedig abból élnek (F1 esetére), hogy elfogadják-e Ecclestone hírhedten geccó ajánlatait, és így tovább. várhatóan mindez nem fog megváltozni belátható időn belül.
micsoda kilátások! :D
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várható volt, hogy az új motor miatt borulni fog a korábbi erősorrend. Ez egy ilyen idény, majd jövőre összeszedik magukat.
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, de
-a Montezemolo-féle arckifejezés mögé csupán a "faszomtelevanveletek" érzést kell odaképzelni. én, egy kis semmi debreceni fotelszurkoló is tudtam előre, hogy a Mercedes motorja mindent üt, nem hiába lobbiztak a gyári csapattól vastagabb gumikért. Montezemolo száz forrásból értesült már mindenről még a szezon előtt, ráadásul milliárdokról dönt és döntött eddig is. nehogy meglepődjön már.
-ide vonatkozik, hogy a "jövőre jobb lesz elgondolás" is csalóka, ha csak a motorokról beszélünk: csupán a Mercedes-t érintve jelen állapotában is tartalékokkal futnak. mivel nem kaptak vastagabb gumit, a korábbi felvetések szerint ebben a pillanatban sem optimálisan adják le a teljesítményüket, hanem visszafogva. ekkora technikai előnyt nagyon nehéz befogni. még ha a mostani motor szerkezeti megoldásait egy az egyben lekoppintaná bárki is, ezek mögött egy évadnyi versenytapasztalat lesz egy gyári csapattól, meg egy marék másik csapattól is.
-mindezek ellenére a Honda jövőre igazi fekete lóként fog benyihogni. benne van a pakliban az is, hogy mindent visznek. évek óta fejlesztik a motorjukat, úgy tesztelnek, módosítanak ahogyan akarnak. éppen ebben a pillanatban is. az év közben napvilágot látott ötleteket (pl épp a Mercedestől) simán beledolgozzák a saját motorjukba. persze a meglepetéshez a McLaren-nél a lehető legtöbb tapasztalatot kell majd alájuk rakni az évad végén - az ilyen kulpung elment váltó elment elektronika elment versenyek esetükben már most mozgatják a jövő évi kilátásokat.
szerintem.
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hja, pár olajsejk közölte Montezemoloval, hogy vagy visszavásárolja a Ferrariait v. holnaptól teveszar szállításra fogják azokat használni, mert nekik mostantól Merci kell :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd meglátjuk, hogy lesz-e jövőre. Ezek a kutyaütők a motorjukra a legbüszkébbek, máshoz állítólag nem is értenek. Ha ahhoz értenek és ez a legjobb, akkor mi lenne, ha nem értenének hozzá?!
Ha Alonso megmozdul (márpedig az ő egójával és virtusával ez nem kizárt), akkor megy a Ferrari mögül a Santander (spanyol bankcsoport), aki kizárólag Alonso miatt jött a Ferrari-hoz.
Szponzorok nélkül pedig nincs F1. Még a Ferrari-nak se. Legalábbis ebben a formában.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van egy kis eszük és egy cigány jósnőjük, kirúgják a két világbajnokot, mert azok mindig is használhatatlanok voltak csapatépítésre, másrészt két kezdő(bb) pilótával kisebb lenne a tét, és a csapat számára kedvezőbben lehetne kommunikálni a teljesítményt.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem sírnék, ha "megválnánk egymástól". Nekem már akkor sem tetszett a Ferrari, amikor Alonso bejelentette, hogy oda szerződik. Az a nyilatkozta, miszerint onnan akar nyugdíjba menni, meg remélem, hogy csak a PR és/vagy vicc kategória.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nem Räikönnen mondta?
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
Get dropbox account now!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindegyik mondta. Alonso már többször is.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg lennék lepve, ha Kimi mondta volna.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most mondta két hete
--
Vége a dalnak, háború lesz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt mondta, hogy a Ferrarihoz ment nyugdíjba?
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már vagy 16 éve a ForceIndiának (meg Spykernak, meg Midlandnek és persze előtte a Jordannek) szurkoltam, szóval nekem főleg nagyon tetszett ez a verseny. A Sky-os kommentátorok megjegyezték: "Wow, hány ForceIndia előzte meg ezt a Ferrarit [Alonsot] a verseny alatt...?" :-) Jót nevettem.
Remélem kitart a lendületük még (bár őszintén szólva nem hiszek benne feltétlenül, egy RedBullnak - Ferrarinak azért sokkal tapasztaltabb csapata van.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Olasz lapértesülések szerint lemondott Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke, bár azt a Forma-1-es csapat még nem erősítette meg hivatalosan. A hírről először Leo Turrini, a La Nazione F1-es szakírója számolt be először, azóta azonban több lap is átvette azt."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez már nem segít azon, hogy az idei autót is elkúrták.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni