Készülődés a szezonra

Akkutöltés

December 30-án még volt annyi az akkuban, hogy elröffentette a motort, de ma már a gyújtás ráadása után se kép, se hang sem volt. Szeptember végétől márciusig nem húzta ki. Rátoltam a töltőt. Ha holnap szép idő lesz, az idei első kört megcsinálom. Aztán leporolom a bringát is. Ma még hűvös volt. Tavaly ilyenkor sokkal jobb volt az idő...

Hozzászólások

Na, a bringáról is volt szó, helyes :)

Én nemrég vettem SPD pedált (PD-M520) + cipőt, ma mentem vele egy kört, nagyon kellemes. Egyszerű becsatolni, egyszerű kicsatolni. Szóval borulást még megúsztam, remélem ez a későbbiekben is így marad.

en iden mar 400 km-t lemotoroztam :)
csutortokon egy 350 km-es budapesti oda-vissza ut, igaz hogy reggel indulaskor meg este a vege fele k*rva hideg volt, de megerte :D

az akksit benne hagytad a motorban egesz telen? :S
a legjobbat azzal teszed neki, ha folyamatosan csepptolton van, de ha olyanod nincs, akkor mondjuk valamikor tel kozepen toltsd fel teljesen, egyebkent tartsd bent a lakasban (en is igy csinalom, tavasszal tokeletes allapotban van az akksi)

az meg nem tesz jot a motornak ha telen a hidegben beinditgatod, inkabb vard meg amig tenyleg el tudsz indulni motorozni :)

akksi, akksi....
ejj ejj.
én is ma akartam elővenni a maseratit, persze aksi csutkára merülve.
pedig 1 hó apja be volt indítva kicsit, na mindegy.
rátettem a töltőt, de sípolt, hogy rövidzárlatos az akksi.
rámértem multiméterrel, 1,1 volt van benne.
@™£$%34@&™`#Ř34!
vehetek új akksit.
együttérzek veled, remélem neked feltölti simán, nincs baj az akksinak!

Multiméterrel rámértem töltés előtt, 5V volt. Töltést felvette, 4 óra töltés után 12,4 V-on állt. Éjjelre nem akartam rajtahagyani, most visszatettem. A gépkönyv szerint 12,8 V-ig kell tölteni. A töltésjelző lámpa még nem váltott zöldre. Szerintem egy óra múlva fasza lesz.

--
trey @ gépház