fresh!mindworkz: hostile!

Címkék

Mivel Linux alatt nem sok olyan program van, amivel 3D teljesítményt lehet mérni (glxgears nem éppen a legjobb) a fresh!mindworkz csapat demoival (malfunction, parasite) szoktam tesztelni Linux alatt a komolyabb videokártyával rendelkező gépeimet. A minap összefutottam Pontschoval, és megkérdeztem, hogy nincs-e valami új anyaga. Volt neki...

TeVe készített egy mini-pc-demo-t, amely a csehországi marast'04 rendezvényen került bemutatásra. Kértem Pontschot, hogy csinálja meg úgy, hogy az FPS mérésen kívül tudja még a loop funkciót is. Megcsinálta, és már használható az anyag. Elég jól megtekeri a VGA-t, CPU-t, memóriát, úgyhogy stabilitási tesztnek sem rossz :-)

Az anyag letölthető:

http://www.hup.hu/old/stuff/teve_hostile/teve_bmark.zip

ATi Radeon Mobility 9200-on, Debian Sarge-on teszteltem.

Pontscho felhívta a figyelmet, hogy úgy tekintsek rá, mint egy két napos hack-re, sokat nem kell tőle várni. Mivel a teszt nem szintetikus és nem életszerű a futtatásakor kapott értékek semmilyen jelentőséggel nem bírnak. Viszont két gépen futtatva a különbségek jól láthatóak a konfigurációk között, és nekem pont erre kellett.

Hozzászólások

Config:

AMD AthlonXP 2500+ (1833MHz) 333MHz

512MB 8-3-3-3-2.5 333MHz Hyninx

HIS Ati Radeon 9600

UHU-Linux 1.1

800x600, Texture Quality:High, FPS: 75,1

AVG.FPS : 98.51 Frames : 17534 Time : 178 secs Loop : 1

Csak halkan jegyeznem meg, h az Astral democsapat osszes 3d-s demoja fut linux alatt is, sot linux alatt keszultek, kesobb lett az engine windozra portolva.

Nem benchmarkolasra keszult, de kilepeskor kiirja a renderelt frame-k szamat, igy minel nagyobbat ir ki annal gyorsabb volt a gep...

Amugy mivel ezek meg a celeron/p3 + voodoo3/tnt/matroxg400 idoszakban keszultek (1999-2000), nem kell hozza p4+geforce6 mint a fm demoihoz :) persze artani azert nem art :)

ftp://mplayerhq.hu/astral/

A'rpi

Nna.

The FU - DEMO by Reptile/PR&AI&HJB for Flag 2000

ez nekem nem megy. addig eljut, hogy

[...]

GL_RENDERER: MOBILITY RADEON 9000 DDR Generic

GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.

GLU_VERSION: 1.2 Mesa 3.1

GLU_EXTENSIONS: GL_EXT_abgr

GLUT_API_VERSION: 3

DSP.outburst=16384

Texture 'lens': JPG 256 x 256 x 24

GL_MAX_TEXTURE_SIZE=2048

Putting RGB texture 256x256, id=1, neg=512

Texture 'talaj': JPG 256 x 256 x 24

GL_MAX_TEXTURE_SIZE=2048

Putting RGB texture 256x256, id=2, neg=512

Init ok.

Aztan egy nagy feher semmi.

Gondolom kellene neki a pavane.mp3, de azt meg honnan vegyek... a windows verziot nem latom ottan...

Na, akkor h egyertelmu legyen.

Idorendben a linuxos astral 3d demok:

ast-alpf.zip - alpha final (rages'99) - az elso 3d-s

ast-beta.zip - beta (conf'99) - eleg *****

ast-a2.zip - alpha 2 (theparty'99) - alpha remixe, jo

ast-apoc.zip - system apoc (mekka'2k), ilyen elvont dark horror lo*****, sok (>128mb) memoria kell neki

ast-hjbf.zip - haugyjobb (flag2k,asm2k), a 2 mekka2k-s haujob demo parodiaja, jo

az enginet es a scriptet celszeru updatelni bennuk futtatas elott, bugfixek miatt, itt az legutolso verzio:

ftp://mplayerhq.hu/astral/engine/ast-eng2.zip

A'rpi

Ha mar benchmark legyen valami osszehasonlitasi alap. Irja ide mindenki, hogy hany fps-el futott neki es pontosan milyen konfigon :)

AMD Athlon XP 2000+ (1666MHz)

256Mb RAM

ATI Radeon 9200LE

SuSe Linux 8.2

800x600, Texture Quality: High

AVG.FPS : 74.92 Frames : 12802 Time : 178 secs Loop: 1.