A következő igényeink merültek fel a leendő családtaggal kapcsolatosan:
- Alacsony fogyasztás, normál használat mellett 5-6 liter/100 km,
- Összesen minimum 4 személy kényelmesen elférjen benne,
- Ha befér 5, az csak extra számomra,
- Relatíve nagy csomagtartó, a Suzuki nem nagyon kényeztetett el ezzel bennünket,
- Megbízható, bevált modell,
- Megbízható szervízhálózat,
- Sebesség téren nincs nagy igény, nem versenyautó kell, de azért 130-140 -et tudjon 4 fővel,
- Lehet hogy hülyeség, de ragaszkodok a klímához, több nyarat végigszenvedtem már e nélkül (állítóleg emiatt kicsit erősebb motor illik).
Néztünk már 1-2 típust, aminek eddig "csak" annyi haszna volt, hogy ÚJ kocsit nem szabad vennem, max. egy 1-3 éves használtat.
Érdekelne ki mit használ, mivel kapcsolatosan vannak pozitív (vagy éppen negatív) tapasztalatai. Azaz keresem a legjobbnak tűnő ajánlatot!
Legutóbb pl. a Fiat Brava-t ajánlották...
:-)
Kiegészítésként: számottévő készpénzem nincs rá, hitelre szeretném majd megvenni.
- Névtelen blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4592 megtekintés
Hozzászólások
Azt is ird le, hogy mennyi penzed van ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Up
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt is végig kell gondolnod hogy havonta mennyit tudsz törleszteni. + casco (ha nincs önerőd)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi a hozzászólásokat, örömmel olvastam őket...
Havonta max. 30-35 -öt tudunk rászánni.
Erősen elgondolkodtam most azon, hogy ha a mostani autóval nincs bajom, miért akarok újat?
Ez alapvetően egy jó vélemény, de a felsorolt igényeimben több olyan momentumot is megjelentettem, mait most nem igazán kapok meg a Swift-től.
Csak át kell olvasni ismételten őket!
:-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a cegnel mar vagy 5 eve renault partiak vagyunk. Meg bmw. :)
1.5 dci clio, < 5 liter, tudja amit akarsz.
Klimanal a motor kerdes csak harmadosztalyu nemet autoknal igaz, mindenki mas tud bele normalis klimat + atvitelt rakni, meg se erzodik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cégnél nálunk is Renault van (Clio és Mégane), de családi autónak én inkább egy Honda Jazz-t vennék. Kicsinek tűnik és mégis hatalmas, elfér benne a család, plusz a csomagtér és a hátsó ülések nagyon jól rendezhetők. Probléma vele semmi (több ismerős által is megerősítve). Nem véletlenül lett a népítélet alapján is abszolút győztes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az 1-el dragabb kategoria, mint amit o szeretne imho.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem feltétlen, főleg ha a felszereltséget is hozzáveszi az ember. A japán autókban sokminden alapfelszereltség, ami az európaiaknál külön pénzért beszereltethető extra...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kocsikhoz nem ertek, tipust nem tudok.
Azt is erdemes megfontolni, hogy benzineset vagy dieselt akarsz. Utobbinak mas a gyorsulasa (lassabban porog fel a motor), de gazdasagosabb.
Elegge limitalt dolog, de szokott lenni olyan "hasznalt" auto is, ami 1-2 evet allt egy kirakatban, de nem ment semmit sem. Ha tudsz ilyet, az is nyero lehet.
Csomagtartoban milyen jellegu holmit akarsz szallitani, es milyen gyakran? Tetocsomagtartoval megoldhato? (a rendes csomagtarto az auto meretet is noveli, de gyakori hasznalatkor egyertelmuen megeri)
Trey eredeti szakmajat tekintve azt hiszem nem offtopic :)
----
Sooner or later you had to talk, even if it was only because you'd run out of things to throw. - Pratchett
honlap készítés
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván flame war lesz belőle:
De csak japán vagy koreai ótót vegyél.
Pl Suzuki Swift I. A csomagtéren kívül minden OK. A legutolsó 2003-as, öt éves.
Az új Swiftek már nem ilyen jól fogyasztók (8l/100 km)
Esetleg egy Liana. Persze csak lépcsős hátú, a seggére egy jó kis szárnyat, nagyon pofás tud lenni.
Esetleg egy Lacetti. Jól fekszi az utat, bár kicsit sokat eszik.
Olasz ótót ne vegyél. Tisztelet a kivételnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A német autók, mint általában minden német termék, megbízhatóak. Volkswagen, Opel. Szerintem.
...
http://gyuszk.homelinux.org
...
Mottó: A szakmai felkészületlenség és/vagy a nem megfelelő stílus kóros szerver-adatbázis elhízáshoz vezet. Kérlek, ne támogasd az adattárolók gyártóit!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahaha. Urban legend már régóta. Nézd meg az ADAC _összesített_ statisztikáját, a német prémiummárkákat (értsd: 7-es BMW, S Mercedes stb.) letolva az olyanok vezetnek a legkevesebb meghibásodással, mint a Toyota Corolla.
--
Sokan nincsenek tudatában annak, / hogy egyszer mindenki meghal. / Akik ráébrednek erre, / azonnal abbahagyják az ellenségeskedést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A harmadosztalyu nemet markakat tekintve egyetertunk, de azert te sem vennel Toyotat BMW helyett, ugye? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahhahhah. Biztos?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
érdemes olvasgatni a http://nepitelet.hu -t
Core2Duo T7100, 2.5G, Ubuntu 8.04, 2.6.24
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem meg nem. Mindenki arra hasznalja hogy kiadja magabol. Akit atvert a nepper a 3 autobol osszehegesztett ronccsal, az azert. Aki markabuzi az azert. Meg ott vannak akik meg csak nem is ultek olyan autoban, amirol irnak (dragabb modelleknel altalanos). Talan ha kotelezo lenne kepet feltolteni, meg odairni, hogy pontosan kitol, mit es mikor vett, talan tobb ertelme lenne, igy max. a hosszabb, ertelmes velemenyekbol lehet mintat venni, az atlag pontszamok semmit sem jelentenek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt szomorú hallani, mert nagybátyám is a népítéletet ajánlotta.
Bár szerintem ez, hogy oda járnak az emberek kiönteni a lelküket, még nem feltétlenül baj. Mert azok a kocsik, amik megmaradnak 5-höz közeli átlagpontszámmal, azok tényleg jók. Maximum a gyengébb pontozású kocsiknál lehet gond, hogy egy kevésbé jó, de ritka kocsi esetleg jobb ponttal rendelkezhet, mint egy kicsit jobb, de gyakori.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegyél mondjuk Passatot vagy Golfot. Exkollégám most vett részletre egy 5 éves Golf kombit 1.9 PDTDI, 5-6 liter között fogyaszt. Elég jól megy (90 LE, chip tuning nélkül), dízel lévén kicsit hangos, de klíma van benne a pakolhatóság meg ugye adja magát. (Mondjuk ki lehet belőle fogni sz*rt is, de ez minden autóra igaz.) Nekem is 1.9 dizeles kocsim van (Audi A4 kombi) bár nem PD csak sima adagolós, ezek a motorok gyakorlatilag elnyűhetetlenek, 5-600e kilométert simán elmennek (nem számítva persze vízpumpa meg generátor csapágy cseréket, mert az bizony VW-nél előfordul).
Olaszt meg ne vegyél, négy-öt évesen elkezdenek szétesni.
init();
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ott a pont:-)
Szerencsés vagy. Az utolsó igazán jól sikerült motorod van, amit a vw+audi kiadott! Pont ezzel a hülye sprtzzenpumpe szarokkal rontották el a dízeleket. Kivétel nélkül az összes gyártó! lásd: pdtdi, egs, jtd, stb....
______________________________
Debian Etch.Semmi cicó!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, bárkivel beszélek, mind azt modja, hogy el ne adjam, vagy ha eladom, akkor neki. :)
init();
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat omlik itt rendesen a katalogus-muveltseg. :-(
Szoval az altalanos dumaknak nem szabad felulni, mert jellemzoen azok nyilatkoznak a leghangosabban, akik meg nem uzemeltettek autot.
Ami nagyon fontos: ha hasznaltautot veszel, akkor azt csak megbizhato forrasbol. A kereksedok 99%-a akkor is hazudik, ha kerdez.
En egyebkent alapvetoen megfontolnam a cseret. Miert is csereerett a regi auto? Mert 10 eves? Van vele vmi problema? Vagy csak ciki a 10 eves Suzuki? Mennyit futott? Stb.
Az autonal rosszabb "befektetes" nincs. Gyakorlatilag kidobott penz. Ha van egy megbizhato 10 eves autod, es alacsonyak a fenntartasi koltsegei, akkor orulj neki! Amortizaciod szinte 0! Es ez az egyik legjelentosebb kiadas egy autonal.
Milyet vegyel, ha megis mindenaron cserelni akarsz? Ez egy nagyon nehez kerdes. Ma mar az uj auto is gyakran lutri. A hasznalt meg vegkepp. Altalanos tapasztalatok egy-egy tipusra vontakozoan lehetnek (ezeket megtalalod az interneten), de azt is figyelembe kell, hogy vedd, hogy ezek idoaranyosak! Tehat, ha a tipusbol max. 3 eves van a piacon, akkor senki sem tudja, hogy milyen uzemeltetesi koltsegek/problemak lesznek 7-10 evesen.
En inkabb eltennem azt a nemletezo hitelbol elkoltott penzt, es orulnek neki, hogy nincs egy iszonyatos hitel a nyakamon, cascoval sulysobitva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ami nagyon fontos: ha hasznaltautot veszel, akkor azt csak megbizhato forrasbol. A kereksedok 99%-a akkor is hazudik, ha kerdez.
Használtautó esetén érdemes legalább két külön alkalommal, két különböző hozzáértőt elvinni, hogy ők is megnézzék az autót, és az ő véleményeiket is erősen figyelembe vinni.
Az autonal rosszabb "befektetes" nincs.
De van, a számítógép. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
talán kicsit ronda... http://www.hasznaltauto.hu/2099910_toyota_yaris_2004 de egy variáció :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor az én véleményem:-)
Ha minőséget, megbízhatóságot, akarsz, tág szervíz intervallumal akkor japán autó mindenképpen!
Renault dci motorok nagy hibája a egs szelep állandó meghibásodása! Ez tény!!! Sok opelben is ez a motor van, ez is tény! És sok nissanban is! Nissan suzuki szögezzük le már régen nem japán autó! Suzukit tudjuk miért, nissant hogy olcsóbb legyen már régen nem a tengerentúlon, hanem Angliában hánnyják össze!
Fiat tele van német, főként bosch alkatrészekkel. Csak bele kell nézni a motortérbe! És fordítva is igaz, német autok full valeo alkatrészt tartalmaznak. Kb a 3-as golf óta így van!
Fiatokat török országban és a lengyeleknél szerelik össze. Török verzsön picit jobb. Pontosabb illesztések stb... Fiat elektromos kormányszervó hajlamos a meghibásodásra. Sajna ilyenkor csak cakk-pakk szerelhető, cserélhető. Ez egy 3-as puntónál 200000huf!
Dízel nem lassabban pörög fel:-) Más az egész motor felépítése, karakterisztikája, működési elve! Sok dízel alázza a benzineseket. Csak a benzineshez képest brutál nyomatékra kell gondolni:-)
Sajna drága a gázolaj(is). ha rászámoljuk az általában nagyobb köbcentit, biztosítást, javítási költséget, stb..már is olcsóbban kijössz egy benzinessel! Csak egy pl: benzines hengerfej javítás kb 20-30huf. Dizel: sokszorosa!!!
Használt dízelek vagy ezért eladóak mert csillio már a kilométer, vagy mert full szervíz kellene! Pl: családban most vettek egy 6 éves pdtdi passatot. 4db féktárcsa, csak a tárcsa 45.000huf(már nem lehetett szabályozni) Vezérműszíj szet:30000huf pdtdi pump felújítása kecelen csak bosch szervízben lehetséges:200000huf, és akkor nem is sorolom tovább..
Szerintem ma már nem az a kérdés milyen autot vegyünk, hanem utána mennyi pénzünk van a fentartására, javittatására! Még valami a német autó fan-oknak. Idézet egy vw szervízvezetőtől " német autó? Ha, na ja. Németország szégyene már évek óta" japán autót emberek. Jah hogy drágább? Hát nem véletlen!
Csatlakozom azokhoz akik azt javasolják hogy ha van egy bevált autód azt tartsd meg! Ja, átírás egy 1100-as autóra vetítve! Eredetiség vizsga:17000huf 18huf/ccm, 12000/papírok, forgalmi. plusz ugye a biztosítás!
______________________________
Debian Etch.Semmi cicó!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tág szervízintervallumon mit ért a kolléga? Cucuki 15E km-ét? A Dizelmotor drágább. Sokkal. És a fogyiban, pláne a drágább nafta miatt nem fogja behozni az árát. Használtban vastüdős (turbó) autó helyből kiesne nekem (affranc tudja, hogyan hajtotta az előző tulaj).
A multkorában láttam egy Cucujka fékjeit... Nem mondom, hogy anyagtúltengésben szenvednek -- kicsit horror volt látni...
Én hirtelen felindulásból a Fordot javasolnám, a Fiesta, vagy a Fusion egész jó választás lehet, nagyon bejött a futómű, a váltó/erőátvitel, 20E km vagy egy év a szervízintervalluma, a Fruzsinak elég méretes a csomagtere, kellemesen kilát belőle az ember, hátul is van benne elég hely, és (kop-kop) négy év alatt a "kötelezőn" kívül nem kellett rá költeni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagybátyám vett két éve Fusiont. Nagyon szereti, bár kijött rajta egy ABS hiba. De nem volt gond, gariból cserélték.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
el szeretnék oszlatni egy városi legendát, a diesel nem drágább:
a mostani diesel corollám 5 litert eszik alattam, azaz 5*320=1600 ft/100 km
a korábbi benzines corollám nem jött ki 6,5 alatt sosem (miközben a motorja is gyengébb), azaz 6,5*300=1950 ft/100 km...
na melyiket drágább fenntartani?
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez a különbség hány km után hozza be a diesel autó magasabb árát? (Meg ugye a vastüdő sem olcsó, ha megdöglend, de a porlasztócsúcsok ára is khm. nem alacsony...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi az a vastüdő?
felesleges erről vitázni, csak azt mondom, amit tapasztaltam, azaz ha most vennék autót, és nem a pénzen múlna, akkor _csak_ dieselt vennék, nekem megérné a felárat
én a munkámból kifolyólag eléggé sokat vezetek, szóval nálam hamar behozza az árát, és azt se felejtsük el, hogy az elmúlt 20-50 (fene se tudja) évben mindig a gázolaj volt az olcsóbb, akárcsak most a környező országokban, egyszer talán nálunk is visszafordul :-)
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vastüdő: turbó. Azzal, hogy a gázolaj korábban olcsóbb volt, azzal egy km-t még olcsóbban futott egy olajkályha, azaz azt a 3-500E Ft-os vételárkülönbséget hamarabb dolgozta le, ez az egyik. A másik, hogy mennyi az a sok? Évi 100-150E km? Akkor esélyes, hogy behozza, az alatt nem nagyon... Ja, a gázolaj nem lesz olcsóbb, egészen addig, ameddig ennyiért is viszik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Opel Astra F :)
Fogyasztás: 4,9-8 literig (üresen és 400 kg cement esztriggel), Max. sebesség 170km/óra 5 fővel. Klíma? Rövidnadrág, strandpapucs :D Ha tárgyalásra mész lehúzódsz pár km-el előtte és átöltözöl. Nekem bevált. :) Vegyél egy donor autót 100környékén és az alkatrész ellátás megoldódótt.
-> http://www.jat.hu/ JAT.HU Tanácsadó és Szolgáltató Iroda <-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A klímás ötleted picinyt durva... A klímaberendezés nem csak kényelmi, hanem biztonsági(!) berendezés is: a reakcióidő jelentősen megnő ugyanis akkor, ha az autóban hőség van -- és ezen még a lehúzott ablak sem segít, hiszen maga a meleg okozza a gondot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezert volt par evtizeddel ezelott durvan sok baleset, ugye?
na ne... Indiaban is megoldjak valahogy az emberek eszmeletlen baleseti statisztikak nelkul...
OK, tudom, ott kevesebb az autopalya ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak rá elég komoly vizsgálati eredmények, pontosan nem tudok idézni értékeket, de 35-40 fok körül a reakcióidő, illetve a fáradékonyság olyan, mint erősen spicces állapotban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekünk szeptemberben lesz 3. éve, hogy van egy Suzuki Ignisünk, igaz, zsírújan vettük, de jelentem semmi probléma nincs vele. Igaz, a miénkben se klíma, se szervó, sőt még kapaszkodó sem :D, de a kocsi 5 személlyel, és a csomagtérbe berakott kerekesszékemmel simán megy 130-tól jóval többet is, az már más kérdés, hogy meddig nyomjuk neki... :)
Ami az üzemanyagot illeti. 4-7 litert eszik, ami ugye Ti is tudjátok, hogy sokminden függvénye. Casco-nk az nincs. Mi ezt az autót 2 millió 5 ezerért vettük anno, de ma már kb. ugyanennyiért megveszed szervóval, és akár klímával is. Éves szervizelésre, mikor vittük, még sosem cseréltek benne semmit az olajon, és a szélvédőmosó folyadékon kívül (évente egyszer kell elvinni). :)
Igaz, ősszel mi is cserélni akarunk 7 személyes kocsira, de ennek az oka mindössze annyi, hogy nagy a család. :))) Viszont ha Suzukiban gondolkodsz, az SX4 sokat eszik, az új Swift már jobb vétel lehet, viszont nagyon kicsi a csomagtere.
Mellesleg a rokonságban többnek is van Ignise, és mindenki megelégedéssel használja. A szerelők szerint elnyűhetetlen a motorja... Bár ezt Budapesten nem merném így bevállalni. :D
Charlos
-- http://www.uvegcsont.hu -- / -- http://gkportal.uvegcsont.hu --
Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán érdekes, az a szemnek láthatatlan. - by A Kisherceg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi! Örülök hogy elégedettek vagytok az Ignissel.
Én 7 év Swiftezés után nem igazán vágyok semelyik Suzukira. Az SX4 -et ugyan ma megnézem közelebbről is, de drágának tartom, és ahogy Te is írtad, "kicsit" sokat eszik.
Valami ehhez hasonló lenne jó...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te tudod természetesen. Az SX4-ről úgy tudom, hogy 7-9 litert eszik városban. Szóval, nem éppen a gazdaságosságáról híres... :/
Charlos
-- http://www.uvegcsont.hu -- / -- http://gkportal.uvegcsont.hu --
Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán érdekes, az a szemnek láthatatlan. - by A Kisherceg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem egy Suzuki Baleno-m van. Benne 202000km, soha semmi baja nem volt, csak olajat, vezszíjjat, gyertyát cseréltem, 6,5l-rel megyek.
Liana diesel kombit keress, nehezen találsz, nem fogod megbánni, vagy 1,6 benzinest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egy Toyota Corolla (2005.11.) [céges] boldog használója vagyok, immár 1 éve.
5 ajtós, megfelelő méretű a csomagtartója, kicsi a fogyasztása, átlagban 5 liter, ami fele Pesti, fele vidéki utazásból jön ki.
1400 ccm-es D4D motorja van, ami a maga 90 LE-vel bizony sok kategória társat képes lealázni mind gyorsulásban, mind sebességben.
Ezt az alacsony fogyasztást a mindennapi dugókban légkondival képes hozni, szóval szvsz alacsony a fenntartási költsége.
Mióta nálam van, csak a kötelező szervízen voltam vele, szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek.
Hogy mi vele a baj? Drága, az alapmodell 3,8 misi (már nem is gyártják, mert elkeresztelték Auris-nak), ez a modell szinte full extrásan 5,8 misi volt 2,5 éve. (csak a tetőablak és a tempomat nincs benne, nekem egyik se hiányzik)
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+ egy apróság. Toyotát nem nagyon lehet használtan venni, még piacképes korban (2-4 évesen). Aki megvette, az inkább használja.
Én is alig találtam meg az enyémet. Az enyém ugyan avensis. Viszont nagyon jól eszik. Általában 6.5-7.5 között eszik (ez nem a kisautó kategória), rekordom (rövid lábbal, országúton, falvakban) 5.2 l/100km volt eddig. És 1.8-as benzines. Kiterjedt a szervízhálózat. És jó. A japán autó akkor éri meg, ha nem töröd. Amint törik a kocsi, iszonyat drága lesz.
Francia autót soha nem vennék, németet is megnézném de nagyon. Kicsit fentebb volt, hogy a megbízhatóság urban legend. Csak megerősíteni tudom. 10-ből 8 vw váltóhibás volt a korábbi cégemnél. És nincs gar rá. Viszont 4-600 eft-ért kicserélik. Heló.
bye,
cashy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nincsen különösebb oka, inkább tartsd meg. A legolcsóbb üzemeltetni egy ilyen autót.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 10 éves megkímélt Swifteknél nincs megbízhatóbb és kisebb karbantartási igényű autó. Ezt is érdemes hozzászámolni. Ha nem ujjat veszel, még ha megbízható jó állapotú is, bármikor számíthatsz 50-200 eFt extra kiadásra évente akár többször is (ha új akkor is elfog romlani csak nem te állod). Ez szerintem igaz az összes európai autóra, még a Németekre is. Tehát vagy ne vegyél másikat, vagy ha nem akarsz csalódni akkor vegyél távol-keletit vagy japánt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most láttam a Lurdy házban a KIA palettáját, asszem a RIO 9999 ft/hó-ért elvihető, míg a CEED némi kp után 1 évig csak a cascót fizeted, majd kicserélik egy újra?!
na ezt hogy csinálhatják? nem tudja valaki?
--
by Mikul@s
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a 9999Ft/hó gondolom ezerhavi részlet mellett, az első kamatyperiódusra (mondjuk 6 hó?) érvényes, EUR/CHF alapon, etc, etc... Ja, aki most akar eladósodni EUR/CHF alapon, az khm. elmebeli állapotát tekintve egy nagy marha. (Erős a Ft, ha picit is gyengül, máris megy fölfelé a havi törlesztő/kamatteher.)
A "némi kp"+Casco, majd új autóra cserélik konstrucióban mondjuk a listaár x%-át fizeted, majd egy év után, a visszavett autó értékét beszámítják a következőbe, aztán hogy arra mennyit fogsz fizetni, az majd akkor kiderül.
Ami bztos: 4-5 évnél hosszabb futamidő, illetve alacson önerő esetén piszok nagyot lehet bukni a dolgon, akár egy totálkár, vagy lopás esetén is -- az avult érték csak a futamidő legelején (nincs avulás) illetve legvégén (alacsony tőketartozás) fedezi a tőketartozást, ezt persze ...nak elmondani a t. ügyfélnek (Casco ide vagy oda, meg lehet ...ni...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni