- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
sokkal szebb lett mint a régi kde-k!:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég alacsonyan van az ingerküszöböd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt abból szűrted le, hogy összehasonlított kettőt? nem azt mondta, hogy szép, hanem megnevezte a kettő közti különbséget ;)
--
xterm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hmm, mindig is nagy gnome van voltam, de azt hiszem lassan ideje lesz felaldozni ezt... aki valoban desktopnak hasznalja a gepet annak talan ez lesz a legjobb a jelenlego elerheto alternativak kozul. Majdnem mint egy vista (ami szerintem nem lenne rossz desktopra, leszamitva a tipikus windowsos dolgokat), csak ezen futnak a unix/linux alkalmazasok is. Nehany javito verzio es azt hiszem atterek, hacsak nem robban be a gnome a 3.0-val, amire persze semmi esely. Pedig en megadtam volna az eselyt nekik is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem fog nagy változás hozni a gnome/kde felhasználók között. Mindig lesznek olyanok akik az egyiket vagy a másikat, vagy valami harmadi környezetet fogja szeretni. Szerintem ez így is van jól. Ha mindenkinek ugyan az tetszene akkor az olyan lenne, mint ha egy terméket csak egy cég gyártana. Így legalább lopják egymásról az ötleteket és ez így jó. Ezt nevezzük fejlődésnek.
Gábor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok tekintetben a Gnome felé mozdult el a KDE. A Dolphin inkább olyan, mint a Nautilus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó az új Dolphin csak sok tekinteben még számomra eléggé bugos. Pl mikor NTFS vinyómról pakoltam át pár nagyobb állományt, kihalt hibával. Tovább másolta de a többi ablak becsukódott és bejött a bug report. Mindegy hát megesik. Igaz ez KDE3.5.8-ban volt. Majd meglesem a 4.0-ásat is. Csak inkább egy 4.0.3-kéne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Dolphint igazság szerint csak 4-es KDE-re fejlesztettek gozerovel, ezért volt egy kicsit bugos 3-ason
______________________________________
Hogyan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szépnek szép, és nagy KDE fan is vagyok, de azt hiszem, még várok egy két javítóverziót, mielőtt áttértnék, mert ezen még nagyon látszik, hogy sürgette őket ahatáridő. Olyan hibák vannak benne, amik kb 1 hét plusszmunkával megszabadítanák a felhasználókat 10-20 idegesítő kis hibától. Aki komolyan át szeretne térni, várjon legalább 1 hibajavító kiadást, mielőtt kipróbálná, mert működésében helyenként még kiábrándító. (viszont nagyon jó úton halad egy tökéletes desktop felé szerintem) Sebesség szempontjából már-már megelőzi a gnome-ot, és ez azért mindenképp bízató.
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is megvárom amíg gentooban stable lesz, addig meg írigykedve kuksizom a szkrínsátokat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én mindenkinek csak azt tudom tanácsolni, hogy várjon még vele, amíg kijön a 4.1.x. Addig el lehet szórakozni vele, hibákat keresni, tesztelni stb...
Sok apró kis hiba van még benne.
"KDE 4.0.0 is our "will eat your children" release of KDE4, not the next release of KDE 3.5. The fact that many already use it daily for their desktop (including myself) shows that it really won't eat your children, but it is part of that early stage in the release system of KDE4. It's the "0.0" release."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egen, ilyenkor azt szokták tenni, hogy nem stabil verziószámot adnak neki (nekem a 4.0.0, akárhogy is számolom, stabil verziószám), hanem alfa, beta, rc, akármi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az is. KDE 4lpha
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hehe
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben már kitalálta valaki, hogy inkább ez a KDE4 1.0.0 verziója
--
"There are two kinds of people in this world, and you're not one of them."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Újabb mérföldkő, újabb remekmű. Azért várok egy javítókiadásra mire áttérek Kubuntu-val. Attól független hogy van pár idegesítő bug, hiba, szerintem ez egy remekmű a többi KDE szinvonalát hozza. Még feljebb helyezi a lécet :)
egyeb: Remélem KDE tovább és tovább fog haladni még jóideig. Ez az egyetlen desktop ami képes volt alapból kilőni a hangot USB 5.1-esre. Gnome és XFCE gondban volt. Főleg Gnome. Már csak az lenne jó hogy pl SLED is KDE alapfelületü legyen. Mert sajna pl suliban még mindig Gnome van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól néz ki, modern, nekem tetszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kétségtelen, hogy remekmű, mert olyan évek óta zavaró problémákat orvosol, amely mindenkinek megkönnyíti az életét. Értem ezalatt a normális egységes hangrendszertől (amely remekül kezeli az USB-s hangeszközöket is) kezdve a központosított hálózatkezelésen keresztül a widgetek támogatásán át az XGL használatáig számos újítás van, amely kétségtelenül nagyon hasznos.
- Csakhogy a Desktop effektek bekapcsolt állapotában kb 5 perc használat után összeomlik nálam, míg ugyanezt KDE 3.5.8-alatt probléma nélkül tudom használni ugyanezen gépen.
- Az asztalon lévő ikonjaim minden bejelentkezéskor megduplázódnak (mindegyiket létrehozza mégegy példányban bejelentkezéskor, ezt a 4.0 rc2++ verzió óta csinálja így, nem tudom, mit ronthattak el, szerintem valami apró bug lehet, de elég idegesítő.)
- Az aMSN valamiért nem ismeri fel a dokkolót, és a tálcaikonja mindíg egy külön ablakban lebeg. (Gnome és KDE 3.5.8 alatt nincs vele probléma).
- A krunner-t nem lehet átméretezni (vagy legalábbis nem jöttem rá, hogy hogyan), és így egy 2 és fél elemű listában kell görgetnem, ami elég zavaró.
- És a panelon lévő ikonok sorrendjét sem sikerült eddig még megváltoztatnom, de ez lehet, hogy csak az én ügyetlenségem.
- A konqueror google keresője nem működik (azt írja: "nem támogatott protokol: gnome")
..és sajnos még folytathanám a listát az elmúlt másfél óra tapasztalataiból.
Mindenesetre én ezt még tartottam volna egy pár hétig RC-nek. Viszont mint mondtam, szerintem is ígéretes, és a kde 4.0.3-at már valószínűleg bátran ajánlom majd mindenkinek.
ui.:
Ha valaki tud megoldást bármelyik itt leírt problémámra, örülnék, ha segítene. Előre is köszi!
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ezek a problémák már röpültek is a bugtrackerre vagy kívánságlistára.. Biztos másnál is jelentkeztek. Eleinte úgyse volt túl sok tesztelő .. ("túl sok"..azért akadt bőven :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, én is ebben reménykedek. Ezért merem mondani, hogy a kde 4.0.3-at már ajánlom bárkinek, mert szerintem addigra javítják. (és abban reménykedek, hogy ez 2-3 héten belül kiadásra is kerül)
update:
Rossz vícc: http://bugs.kde.org/ Mert most nagyon kellene... :( Írtam volna mindjárt ötöt is.
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez morbid. Több mint morbid vicc :) Ennyire tudták hogy ez lesz?... Nah mind1 :) "Mindenkinek kijár egy kis szabadidő" :D Majd felküldik a bugokat a userek mikor lenyugodtak a kedélyek és mindenki "Jaaa hogy ez iiiigy müködik!" :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bővül a buglista:
- Ha dupla kattintást állítok be a megnyitáshoz, akkor az asztalon lévő ikonok nem reagálnak.
Ideiglenes problémamegoldás:
A második belépéskor, amikor először duplázódik meg a desktopunk tartalma, jobb klikk az asztalon, az asztal beállítása menüpont, és a Show icons elől kivesszük a pipát. Innetől nem duplázódik meg belépésenként az ikonkupac, de nem is követi a tényleges asztal tartalmát. Átmeneti megoldásnak megteszi.
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgynézem áttérek. Majd használom a topicos workaroundokat maximum :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nem támogatott protokol: gnome"
Gondolom, google. (Nekem is.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, az. XD
Úgy néz ki, ma jobb, hogy nem bugreportolhatok :D Dobtak volna egy hátast a KDE fejlesztői :D
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy is irta Replaced? Teletubbies? :) Nekem amugy tetszik, de egyelore maradok icewm-nel. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mocsok, lenyúlta a szövegemet. :-P
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem volt mellette a (c)(tm) :P
-. . - -... ... -..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajanlott uj szigno: © ™ (© ™) :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Főleg a fejlesztőknek, a tesztelőknek, a fordítóknak gratulálok.
Okulhatunk az OSX példájából, az se volt annyira jó amikor először megjelent.
Sok munka van ebben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lemaradt a "Sok szép órát fogunk eltölteni a használatával." a végéről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-eltölteni
+elpazarolni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Beteg.. :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem úgy volt, hogy kitalálnak vmit a gtk2-qt4 legalább hasonló kinézetére? Firefox, OpenOffice iszonyatosan csúnya így + tényleg elég sok apró bug maradt benne. Ennek ellenére tetszik, asszem ez marad ha nem találok valami nagyon-nagy hibát benne (illetve a hibára megoldást :P).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Qt4/KDE4 Clearlooks kinézete olyan, mint a GTK Cleanlooks kinézete. Az OpenOffice.org szerintem még nincs portolva KDE 4-re, csak a KDE 3 kinézetét tudja átvenni, és az se biztos, hogy a KDE 4-et felismeri KDE-nek. Állíts be a KDE 3-ban és a KDE 4-ben hasonló stílust.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amúgy KDE feljelsztők is írják a blogjukba, hogy a KDE 4.0.0-ás verzió nem ugyanaz, mint amit a KDE4 alatt kell érteni.
Ez csak az új KDE első mérföldköve, innentől fog felgyorsulni a fejlődés. Ugyanis most az új alapkövek már le vannak fektetve, és erre alapozva már gyorsan lehet látványos fejlődést elérni, illetve a sebesség optimalizáció is most fog csak következni.
http://www.kdedevelopers.org/node/3174
Nagy Péter
www.konquer.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem az én világom ez a KDE...
nekem nem tetszik.
a vindóz ciszta jut eszembe a fekete taskbarról.
(természetesen ettől még másnak tecchet)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor gondolom csak egy screenshot erejeig melyedtel el a rendszerben :)
Egyebkent pont a Plasma az egyik terulet ami meg nagyon alpha minosegben van ebben a kiadasban, emiatt nem szabad meg leirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a része nekem se jön be, de jelenleg még csak nagyon kevés beállítás elérhető.
Az ablak dekorációnál opengl borzasztó lassú, xrender pedig egész furcsán működik. Ezt valakinek sikerült szóra bírni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak egy tech preview...de igeretes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha tech preview, miért final? Stabil fos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Final, mert a fo fejlesztesi szakasznak vege, most kezdodik az improving szakasz. Jo, ezt jobb helyeken telleg beta verziokkal oldjak meg, ok igy. That's all.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehat ha nyilt forrasu project, akkor az feljogosittja oket arra, hogy felkesz termeket adjanak ki "stabilnak" jelolve?
-. . - -... ... -..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, bárki alanyi jogon kiadhat bármit félkészen, akár egy félig sült kenyeret is ki/eladhatsz készként, legfeljebb saját magad járatod le... súlyosabb esetben meg törvényileg megtiltják, de itt még nincs erről szó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"legfeljebb saját magad járatod le..."
sajnos ez igy van :(
-. . - -... ... -..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Adj ki gyakran, adj ki korán."
Az open source egyik alapfilozófiája.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es nevezd el stabil verzionak a development verziot, hogy tobb tesztelod legyen! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, hogy ez a KDE scene-ben hogy megy, mert világ életemben GNOME user voltam, de biztos, hogy azt mondták, hogy a KDE 4.0 az stabil?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt azt látom, hogy január 4-én kitalálták, a 4.0.2 lesz a stabil release.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Stabilnak stabil ez is, csak feature-less. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> de biztos, hogy azt mondták, hogy a KDE 4.0 az stabil?
kde.org -> download -> stable version -> kde4.0.0 tarball urak
hth
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. Ezek szerint stabil. Letölteni nem akarom, nem hiszem, hogy KDE user leszek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én sem, viszont megint különösen pikáns értelmet kap a stable szó annak tükrében, hogy talán most kezdik majd valamiko' belelapátolni az évekkel ezelőtt beígért vistakiller featurákat, alkalmazásokat, meg kitalálni, hogy akkor hol kelljen beállítgani mindenféle csuda dolgokat
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
úgymint oldalsávba beépülő kisalkalmazások, always-on-top, virtual desktops? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajánlom részletes tanulmányozásra és megértésre a következő anyagot:
aseigo: talking bluntly
____________________________________________________________
Slackware 12/current - linux-2.6.23.9-olorin - KDE 3.5.8
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell nekik feljogosítás. Egyetemi projekt. Játék. Tehetnek ők arról hogy páran üzletet akarnak építeni rá?
Régen csak vicc volt az "A(hogy) S(ikerül) szabvány". Ezek meg "as is" működnek, vagy nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem volt stabilnak jelolve:
for everyone starts to spread their opinion about KDE 4.0, let me spread some reminders:
* KDE 4.0 is not KDE4 but only the first (4.0.0 even non-bugfix) release in a years-long KDE 4 series to come.
* KDE 4.0 is known to have missing parts or temporary implementations (eg. printing, PIM, Plasma).
* Most changes happened under the surface and cannot be discovered in a "30 minutes usage" review anyway.
* User interfaces being unchanged in 4.0 compared to 3.5 may be still changed/improved during KDE 4 life time.
* KDE 4.0 will not be the fastest KDE 4 release - like for KDE 2 most speed optimizations will happen later during KDE 4.
* Most applications (many are not even fully ported yet) will take only advantage of new features which the new Qt/KDE libraries offer later.
* Don't measure portability success (eg. MS Windows) by current availability of application releases, they will come.
* KDE 4.0 is only expected to be used by early adopters, not every KDE 3.5 user (and IMHO KDE 4.0 shouldn't be pushed onto other user types like planned for Kubuntu ShipIt (which by the way is said to have only 6 months support for its packages)).
* KDE 4.1 development will not require the same amount of time as the big technology jump of KDE 4.0: expect KDE 4.1 later this year.
Last, again: KDE 4.0 is not KDE 4.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://hup.hu/node/49327#comment-486597
igen, lehet hülye indokokat, magyarázatokat kitalálni, hogy kiadhassunk valamit idő előtt (ami közel sincs olyan állapotban), mert megígértük, és konferenciázni, dumcsizni akarunk róla, ahelyett, hogy inkább eltolnánk a kiadási határidőt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért számít neked ennyire, hogy hogy nevezik? Ne használd, és kész. Ahogy valaki a doton írta: vonj ki 0.1-et a verziószámból (az alphakból, betakból technical preview, a 4.0 sorozatból alpha lesz, és a 4.1 lesz a végleges), és örülj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
erre szokták sokan ezt a kifejezést használni:
"shut up and hack"
amugy ha programot fejlesztek vagy fejlesztenek, akkor már a fejlesztő döntse el, milyen számozást akar használni. A 2^n akkor annyit, ha meg 1000000^x akkor annyi és kész...
egy program nem a verziószámtól lesz olyan, amilyen...
linux v2.6.22.14 + madwifi v0.9.3.3-mal itt
debian gnu/linux @ linux-2.6.22.15-pancs1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehhez a gondolatmenethez már csak gratulálni tudok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megnyugodtam. észérveket nem kaptam, csak pár rajongót (viszont n+1 már úgysem számít;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
KDE 4.0 is not KDE 4 :DDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Freedom is the freedom to say that two plus two make four." (Orwell - 1984)
"Be free - KDE 4.0 is not KDE 4" (KDE - 2008)
KDE 5.0 will be KDE 4? (Winston Smith)
(IMHO KDE 4.0 is a floating point error)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-a kde nem egy "egyszerű program"
-a kde-re írt programokat is portolni kell, ehhez kell egy ilyen kiadás is, ezen fejlesztőkre is gondolni kell
-erre az alapra már lehet építkezni, mind a kde-re írt alkalmazások, mind a kde fejlesztés, mind a tesztelés szempontjából
-a hibáknak ki kell jönnie,egy béta,rc, stb.. -t kevesebben is tesztelik, mint egy ilyen kiadást
-ennek a verziónak már van esélye, hogy bekerüljön a disztrókba, mint egy béta,rc, stb... kde verziónak sokkal kevesebb az esélye
-nem csak egy qt3->qt4 portolást jelent a kde4, hanem újratervezést, újraírást is.
-ha az alap,core rész stabil, akkor már el lehet kezdeni a teljesítményhangolást, egyéb finomításokat is, erről is szól ez a kiadás.
-a másik véglet: az E17, ahol még mindig cvs verziónál tartanak. Hogyan is áll a disztróknál, meg úgy általában? Lesznek valaha EWL,ETK alkalmazások, amit nem az Enlightenment fejlesztői írnak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kéne valami dekoráció ennek az amúgy nagyon jó "start menü"-nek
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan érzésem van, hogy nem áll össze az egész. A munkába bekapcsolódott designerek egy-egy elemet megcsinálnak szépre, ami önmagában tényleg korrekt, de az összhatás valahogy nem az igazi.
A felület tervezési folyamatában sejtem a hibát, kimarad egy lépés, ahol kritikus szemű embereknek kellene összeválogatni azokat az elemeket amik "nagy totálban" passzolnak egymáshoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki már használja: Memóriaügyben mi a helyzet? Többet avagy kevesebbet fogyasz mint az előző KDE vagy a Gnome? Nekem főleg a memóriaéhsége volt az, ami felettébb zavart, egy kevés memóriával rendelkező gép ex-tulajdonosaként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Memóriafelhasználást lehet optimalizálni különböző beállításokkal ,finomhangolásokkal. pl. Knoppix alig eszik ramot, mégis KDE. Szóval lehetséges kis mem zabálásra fogni. Úgytudom kevesebbet eszik. Legalábbis openSUSE-s live -on amit kipróbáltam, kevesebbet evett. De még várhatsz mire kijön egy olyan amiben úgy személyre szabhatod hogy még kevesebbet egyen. Szép , jó..csak még kezdetleges.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt ertem, hogy testre szabhato, engem az erdekelt, hogy alaphangon van-e difi e teren, Ha virtualis gepekkel hulyeskedik az ember, baromira nem mindegy, mennyi ramot kell szamolni a host oprendszer szamara, es ebbe beletartozik a GUI is. Keves ram eseteben ez kulonosen igy van.
De koszonom, ez jo hir, hogy akkor kevesebbet eszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gnome-mal nem tudom összehasonlítani, de KDE 3-nál gyorsabb észrevehetően.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kubuntu LIVE CD-t
http://cdimage.ubuntu.com/kubuntu/releases/gutsy/kde4/
indítottam el a 900 Mhz-es 192MB gépemen, használhatatlan volt... (Konqueror indítását 3 percig bírtam várni)
..............................
"Herman Miller bútort követelünk a föld összes görbe hátú kompjúter zombijának"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LiveCD + 192MB RAM páros sebességéből azért ne vonj le messzemenő következtetéseket...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LiveC-t alapból nem illik 256 megánál kevesebb RAM-mal indítani. Mondjuk ahhoz, hogy menjen is valahogy, 1G kell. :-)
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tetszik.... Bár éles használatra még nem lehet használni nem csak a hibák miatt, hanem a már megszokott funkciók hiánya miatt. De biztos javítják majd.
Lehet, hogy délután csinálok róla pár képet, esetleg egy videót, ha van rá ígény, és még nincs elég a neten... :)
--
Discover It - Have a lot of fun!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
With System Settings, a new control center interface has been introduced. The KSysGuard system monitor makes it easy to monitor and control system resources and activity.
:(((((
A francert nem volt jo nekik a kcontrol? Tul hasznalhato volt?
Szerk.: még nem próbáltam ki a 4.0-t de ha ez ugyan az mint 3.5.8 alatt akkor nagyon el leszek keseredve.
_________________
*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom majd a 4.1-be atportoljak a kcontrol-t ha eleg sokan kerik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. Ha lesz, aki portolja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, néhány dolgot javítottak azóta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
widgetek, "startmenü" vista, gui osx.....miért nem tudnak soha semmi eredetit összerakni....
-----------------------------------------
Desktop: Ubuntu Gutsy 7.10
Server: Debian Etch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, szerintem, a Vista start menüje a kickoff-nál sokkal jobb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egészen biztos vagy benne, hogy a wines cuccok "eredetiek"? :D
--
xterm
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én erre azt szoktam mondani, hogy azért ne rakja az oké és a mégse gombot fordított sorrenbe az ablak balfelső sarkába függőlegesen, hogy ne hasonlítson a windwoshoz.
_________________
*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ismered/itek ezt ? gondolom mar volt a hupon
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egész informatika egy folytonos egymásról való másolás. Jobb esetben a másolás némi újítással is párosul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így igaz, a MicroSuck sem lopott el soha egyetlen ötletet sem :)
YouTube
Érdemes megnézni, bár szerintem sokan láttátok már.
--
- Name ONE thing that your Linux computer can do that my MAC can't!
- Right click.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En ugy vagyok vele hogy ami jo otlet, azt lopjak csak el nyugodtan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tetszik az, hogy nincs telepakolva használhatatlan alkalmazásokkal. A korábbi KDE-ben sok a felesleges holmi. Bár gondolom, hogy majd idővel a többit is beleteszik, pedig jobb lenne, ha az újonnan beletett libeket gyúrnák tovább. De az irányvonal jó.
Az új Kickoff menü szerintem nagyon gyenge, és elég idegesítően működik. És sokszor kifagy az egész. Az új téma az nem rossz, de az egyes alkalmazások között nincs egységes kinézet és működés. Szerintem jelenleg nem alkalmas komoly munkára, majd talán egy év múlva. Ehhez képest korai ezt stabilnak nevezni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van olyan widget, hogy classic k-menu, vagy ilyesmi. Az szerintem jól használható. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
openSuSe 10.3 x64 alatt nem használható jól , ha eredetileg a beépített 3.5.xx KDE volt az alapértelmezett ablakkezelő, teljesen szétesik a tálca és a "task bar", nem jelenik meg a hangerő szabályző, és a "kcontrol" parancs kiadására a 3.5.xx vezérlőpultja indul el, most ennyi 20 percel a telepítése után.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"a "kcontrol" parancs kiadására a 3.5.xx vezérlőpultja indul el"
Az biztos, mert a KDE 4-ben nincs kcontrol, hanem systemsettings van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem x86 alatt szépen megy a kettő egymás mellett... Nálam a telepítés egy Yast One-Click Install volt...
--
Discover It - Have a lot of fun!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem olyan gondjaim voltak, hogy valami felhuzta a komplett kde3 rendszert, es elindult a kicker, a kdesktop meg ilyen kedvessegek. Volt 2 panelom, a desktopom kde3 volt... Aztan kivettem a keresesi utvonalbol a kde3-at, most jo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van, de mindig eltakarja valami (pl. webböngésző), így hát nincs szem előtt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Húzd rá a panelra, ne a desktopra. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eltűnik a menü alatt, szóval ez nem jó. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm, nekem jó volt... Igaz csak a suse-s livecd-t próbáltam...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez meg egy Kubuntu telepítés volt. Mindegy, nem érdekes, amúgy is elégedetlen vagyok az egésszel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hatalmas (átméretezhetetlen, áthelyezhetetlen) tálca csak engem zavar? (vagy csak én vagyok béna, hogy fél óra keresés után sem találom hogy lehet felére venni a méretét?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Reggel van, így csak két linket mellékelek:
http://randomguy3.wordpress.com/2008/01/12/plasma-bugs/
Kiemelve: "No panel configuration (apart from adding & removing applets). It’s coming."
Mit lehet tenni, ha nem megy valami, vagy nem tetszik valami:
http://randomguy3.wordpress.com/2008/01/12/400-a-bright-new-start/
"Just remember this when you complain about problems with the desktop: if you don’t file bugs, they won’t get fixed!"
A bejelentett hibák száma egyébként szépen nő a megjelenés napjától kezdve. Ezt is várták a fejlesztők. Több felhasználó több bug report.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már az első rc környékén elkezdtek rimánkodni az emberek a panel konfig miatt. Nem igaz hogy nem tudtak valamit csinálni vele. Nem. Tisztán szadisták.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csinálják, csak nem lett kész a 4.0-ra. Asiego már a 4.0.x sorozatba bele akarja tenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Relax.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a panel konfigurálhatatlansága egy vista-/OSX-killernek mondott DE stable verziójában meglehetősen nevetséges, mondhatni PMSL.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már elég régóta hangsúlyozták, hogy a KDE 4.0 nem lesz killer, a 4.1-be várható sok fontos, korábban meglévő funkció implementálása, és a beharangozott újdonságok jó része.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a "nem lesz killer" meg "a panelt nem lehet konfigurálni" között van nüánsznyi különbség. Arra akartam utalni, hogy ez így nemhogy vistakiller, de még csak nem is w95killer.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hallottam, hogy a Vista-nak semmilyen killer nem kell, szarul szerepel az ellenfelek nélkül is :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre gondolsz például?
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, a többire. Ez valószínűleg valami kivétel lehet. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát pedig ez a Dell adatai alapján készült, akik ugye Ubuntus gépeket is piacra dobtak mostanság, és abból itt mindenféle következtetés le lett vonva.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meggyőztél, de azért majd megkérdem a szervizes fiúkat hétfőn, hogy mennyi gyárilag Vista-val érkező gépet upgrade-eltek (nem elírás) a héten XP-re :))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne nekem mondd, hanem az Ars Technica-nak.
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hirtelen azt hittem arra gondolsz, hogy a kde akárhányat szállító linuxdesktopokhoz képest szerepel szarul, de látom ott még a wii és nontendo mint desktop platformmal megy elkeseredett küzdelem a hangyafasznyi market shareért :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ettől nem lesznek szomorúak a KDE részvényesek (mivel nincsenek) :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Újra működik a KDE.hu is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont nem friss. A főoldalon ugyan ott van a 4.0, de legfrissebb stabil verziónak a 3.5.8-at írja. Azon lehet vitatkozni, hogy a 4.0 stabil-e, de legfrissebb fejlesztői verziónak a 4.0 RC 2-t írja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki nem ismeri véletlenül a magyar változat készítőit? Nem tudom őket elérni sem a levelezési listán, sem a csapatkoordinátor e-mail címén keresztül. A KDE.hu már nem az ő oldaluk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A KDE-s appok névjegyén mindenki rajta van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni