Bővebben itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2471 megtekintés
Hozzászólások
DirectX10 feltétele a gpu virtualizálhatósága, ha jól tudom. Gondolom az olyan kártyákat könnyen lehet majd virtualiálni, ráadásul teljesítményveszteség nélkül, szal remélem vmware-kvm-xen-virtualbox stb. is hozza majd ezt a ficsört.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jó lenne :) ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
remeljuk jon ez minel elobb (dx10 nelkul is :) )
::powered by Archlinux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jó, de macre nincs dx10. Vagy rosszul tudom?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nincs, de a hw attol meg dx10 kompatibilis.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aham. Szóval egy dx9 kompatibilis, de dx10-zel nem kompatibilis karival nem megy ez a 3d gyorsítás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt mi nem mondtuk. Nem ismerem a parallels megoldását, de nem irtak dx10 -et követelménynek; valszeg megoldották nem-dx10 karival is a dolgot.
Én csak annyit mondtam, hogy a dx10 kompatibilis hardverrel, amely -ahogy a vanderpool és a pacifica a procikban- virtualizálható, remélhetőleg a nem kereskedelmi termékekben is megjelenik a vidkari-virtualizáció (persze a parallels megoldását is jó lenne megvalósítani, de talán túl bonyolult vagy mittomén).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, leesett. :) Én úgy értelmeztem, hogy dx10 tud olyat, hogy virtualizálható kari, miközben a karinak kell tudnia ahoz, hogy dx10 kompatibilis legyen. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg megoldottak, mert a jelenlegi Mac palettan levo gepekben csak az Intel GMA950 az ami dx10 kompatibilis.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sztem csak a nVidia uj 8-as szeriaja, es a AMD uj X2000-es szeriaja dx10-es, mindegyik mostanaban jott ki, viszont a GMA950 mar jopar eves...
::powered by Archlinux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A GMA950 tényleg nem, a 965 viszont az első dx10es chip volt.
most hogy mást ne mondjak:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazsagod vagyon. :) Kosz a javitast.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már bocs, de hol láttátok, hogy DirectX 10 kompatibilis a Parallel 3.0? Én itt csak GPU-ról olvasok. Szerintem egyszerűen "csak" DX9 támogatásról lesz itt szó. Meg tudtommal Quake4 sem DX10-es... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
na elmagyarazom, mert latom nem ertik sokan :P
"dx10 supported" matricat csak akkor nyomhatnak a csicsas dobozukra a videokartyagyarak, ha tamogatja a kartya a virtualizaciot. amit majd ki lehet hasznalni dx nelkul is ;)
es akkor majd tudtok call of duty 5-ozni linux/macosx alol, aminek imho kb semmi ertelme
viszont felvetette valaki azt a problemat, hogy cad es egyeb grafikai programokat szeretnenek virtualizacio alatt futtatni, mert kioregedett alola a sgi munkallomas.
na ez nekik nagyon jo lesz, ha mukodik majd :)
ha ez egyaltan mukodik ilyen esetben (marmint mas architektura emulaciojanal), amiben nem vagyok biztos, de majd valaki megmondja :)
--
The Internet has evolved from smart people in front of dumb terminals to dumb people in front of smart terminals.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt értem, hogy a DX10 dolog, csak marketing fogás, de az is igaz, hogy a Parallel-es srácok nem is nagyon emlegetik (illetve én eddig nem láttam). Ők mindenütt GPU támogatásról beszélnek, ami akár a DX8-at is jelenthetné (valószínűleg legrosszabb esetben is DX9-ről lehet szó). De!
Ha valóban DX10-ről van szó, akkor szerintem tévedsz, mert ennek csak a játékoknál (Call of Duty 5, ha már ezt említetted, bár az első megjelent DX10-et támogató játék a Heroes...) van jelentőssége. A legtöbb grafikai program csak OpenGL-lel, illetve azzal is megy.
Persze nagyon jó lenne egy komplett virtualizációs eszköz, amiben minden megy gond nélkül, legyen az DX10 vagy bármi más.
Ja, még annyit, hogy CoD5-öt nyomni pont annyi értelme van Linux/MacOSX alól, mint Windows alól. :))))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
DX10 egy kurva lib.
Hardvaresen a Dx10 nek mondott kártyák unified shader dologban térnek el lényegesen, a többi driver függő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom Parallels Workstation van Linux alá is! Hátha abba is integrálnák ezt a dolgot, kíváncsi lennék a teljesítményre! Bár, fizetös,de biztos van olyan, akinek megéri/né megvenni/használni!
<= PcZ On LinuxOS -- Powered By Gentoo Linux =>
'Software is like sex: It's better when it's free!'
By Linus Torvalds
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csendesen ugyan, de eddig is volt valamennyi 3D support Parallelsben. Akkor esett le a dolog, mikor Rebels Threespace vackat buvoltuk, es az elso kodkezdemenyek csak Windows alatt mukodtek. Akkor szuksegem volt egy XP-re es ez alol ment. Ami meglepo volt, hogy par tizezres poligonszamu cucc teljesen siman porgott, kozel ugyanolyan FPS szammal, mint utana nativan OSX alol.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az opengl, nem? Nekem voltak opengl-es cuccok amik siman mentek parallels alatt...
Tovabba nemakarok 2 postot tehat ideirom. DX8.1 van benne. Hogy miert?
1. Azt irja vista aero support kesobb lesz (ehez dx9 kell)
2. A vmware 1000 eve tartalmaz dx8.1/opengl lehetoseget. Eppen ideje volt hogy vegre a parallelsbe is bekeruljon. Ha lesz hangulatom "szetbaszni" a jelenleg fentlevo parallelst egy betaval akkor megmondom mivan benne :D
---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni