- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3347 megtekintés
Hozzászólások
Kedves, aranyos, baratsagos jatek :) Nos tapasztalatok, Fedora 7 (Rawhide) alatt.
czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libfmod-3.61.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Nosza adjunk neki libfmod-3.61.so -t Ez halistennek linkelve van oldalon :)
czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory
Egyre jobb :) Nosza akkor symlinkeljunk ugye... hatha:
ln -s libstdc++.so.6.0.8 libstdc++-libc6.2-2.so.3
czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: symbol lookup error: ./bin/racer: undefined symbol: __builtin_new
Alakul :) Nezzunk szet mit lehetne tenni az ugy erdekeben :) A kovetkezo csomag felrakasa utan elindul: compat-libstdc++-296-2.96-138
Sajna hang nincs, fullscreen nincs (intel865 integralt vga), de elindul
Marcsak azt nem ertem hogyha linuxra is van, akkor
1. miert nem forras?
2. ha mar nem forras, akkor miert nem valami statikusan linkelt valami?
szerk:
Este megnezem macen is :D
---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanazert nem fontos static forditani ezeket a dolgokat, vagy a program melle mellekelni a hozza szukseges libeket, mint amiert X-hez egy default widget set is baromsag. :)
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
owned :)
--
The Internet has evolved from smart people in front of dumb terminals to dumb people in front of smart terminals.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
libfmod stb:
ezek benne vannak a LIFLG anyagában, plusz az indítószkriptben is ott az export. ezért is értékes a dolog, hiszen nem kell vele tornázni.
forrás, linux: csak a 0.5.0
bináris: itt él az, amit írtam. viszont dri-s intel videóval ne számíts sok jóra: többrétegű grafika (áttetsző programkonzollal a játéktér felső részén), összetett árnyékleképezéssel...
ui: nálam egyébként hibátlanul megy.
ui2: makkosra nincs új anyag szerintem. ott csak a régi racer figyel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()
/usr/local/bin/racer: line 123: 474 Floating point exception./${GAME_BINARY} ${CMD_ARGS} "$@"
--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az Open Dinamics Engine nálam simán veszi az akadályt.. én tényleg nem állítottam semmit sem, és a prg simán fut. elméletileg autónként tölti az ODE könyvtárat (rigid body). szóval már induláskor ezt az üzenetet kapod, vagy futás közben ugrik ki?
ui tegnap Lamborgini futamot rendeztem: 4 murci volt a pályán velem együtt. sajnos a gép még mindig igen lassan vezet, de a Racer hálaégnek nem azzal a fos arcade modellel fut, mint az "estetuningolok NFS". ergo itt nem veszel be 200-al lejtős kanyart, mert már 80-nál a fűre kerülsz... szóval jó volt, szép volt, ha lesz időm pár kocsit még átnézek, hogy menjen rendesen. sőt még a linkelt cuccokat is lehet, hogy átnézem megint hátha ez a szivacs.
(ha valaki szereti az autókat, akkor füleljen a Dodge Charger mennydörgésére: az biz' nem semmi...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor játékmódot választok (quick, arcade?), elkezd tölteni: textúrák mi egymás és utána amikor már szinte teljesen betöltött akkor dobja ki magát az asztalra. Az ODE hibából van vagy 20 és utána jön a floating hiba...
--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ööö... most magam ellen beszélek, de nem azoknál az autóknál jön elő, amit linkeltem? tudniillik azt egy megelőző verziójú játékmotorhoz javítgattam (bár nálam frugalware terjesztésen pöccre megy minden, a lokialapú cuccal: http://liflg.org/?catid=6&gameid=13)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmit nem pakolgattam. Leszedtem a 0.5.3beta-t (19,8Mb) és telepítettem majd go :-)
--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hmm. nekem valahogy nem tűnt fel a mappanév otthon, viszont az kétségtelen, hogy este 11-kor próbálgattam, szóval nem lehetetlen, hogy elnéztem. ma este rálesek és holnap visszanézek ide.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a fórum->játékok alatt nyitottam egy szálat. tudnivalók ott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiba ugyan ez, kubuntu feistyn. Viszont compat-libstdc++-296-2.96-138 csomagot nem talál aptitude... Helyette apt-get install libstdc++2.10-glibc2.2 van.
tibi@baksacomputer:/mnt/adat/racer0.5.0$ bin/racer
--- session separator ---
local host: 'baksacomputer'/127.0.1.1
RTime:Reset()
RAudio ctor
RAudio:Load(); enable=0
FMOD initializing
Disabling FSOUND output (NOSOUND)
RAudio:GetSample(data/audio/heli_inside.wav)
Setting sample loop
FMOD Playing channel: 0
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hogyan tettétek fel? a 0.5.0 mappa gyanús. ugyanis egy régi verzió használta ezt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
stable-t. :) (0.5.0, Released on 30-3-'03)
Na most megnézem van-e belőle frugalra csomag, és ha van, milyen verzió(k).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
racer.ini
...
fullscreen=1 valahol a resolution resznel.
na most cserbe valaki mondja meg miert nem megy a billenytuzet racerba? nem tudok bill hozzarendelni semmihez, sot a jatekbol sem tudok kilepni csak ha kilovom, eger megy. mindha esc-kel kene kilepni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0.5.0 nak elérhető a kódja, ez hol érhető el ?
Gentoo ebuidekben van egy nehéz kérdés:
LICENSE=
Mit firkanthatok oda ?
A screenshotokhoz egy élsimítást bekapcsolhattak volna :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gyakorlatilag "unknown": http://racer.nl/legal.htm . egyébként a 0.5.0-t én nem erőltetném, mert abban a verzióban rohadt gyenge az egész, plusz még a menüje is ratyi.
ui ha kell fotó, én holnap tudok adni normálisat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Can't init FMOD", ha letiltom a hangot, akkor elindul, de teljesen szétesett a kép. Feistyn.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LD_LIBRARY_PATH=./ ./racer
--- application start ---
QApp: new QDisplay
Racer version: 0.5.3 beta 6 (Mar 19 2007/21:40:23)
RMultiview:Create()
Multiview: we are the master/server
### Q Memory Report - no allocations ###
### Q Memory Report - no allocations ###
QImage::Read("data/fonts/din14.tga")
QLicensePool (RMGR:Create):
QImage::Read("data/images/skidmark.tga")
QImage::Read("data/images/smap_whitesun_add.tga")
QImage::Read("data/images/track_lt.tga")
QImage::Read("data/images/track_rt.tga")
QImage::Read("data/images/track_up.tga")
QImage::Read("data/images/track_dn.tga")
QImage::Read("data/images/track_fw.tga")
QImage::Read("data/images/track_bw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_lt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_rt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_up.tga")
QImage::Read("data/images/sun_dn.tga")
QImage::Read("data/images/sun_fw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_bw.tga")
RAutoJoin:Create()
Autojoin: we are the master/server
QImage::Read("data/images/repbuts.tga")
Can't init FMOD
Hogy tiltod le a hangot ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keresd meg ezt a részt a racer.ini-ben és a lényeg "enable=0" !
; All platforms use FMOD (www.fmod.org)
enable=0
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
thx.
Kép rosz, az órák látszanak minden más elmosódva, kivehtetlen.
ODE:
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Detto.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni