Racer bináris frissítés

Címkék

A régóta fejlesztett, béta állapotban lévő autószimulátor nemrég verziót váltott, emiatt Ruud munkájának 0.5.3 linuxos v6 bétáját a LIFLG csapata Loki-alapú telepítőbe foglalta. Újdonságok: fixek, update javítások, már Linuxon is működik az automata váltó stb. LIFLG aloldal itt, Racer honlap itt, néhány javított autó és pálya (linuxos fixekkel) itt.

Hozzászólások

Kedves, aranyos, baratsagos jatek :) Nos tapasztalatok, Fedora 7 (Rawhide) alatt.


czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libfmod-3.61.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Nosza adjunk neki libfmod-3.61.so -t Ez halistennek linkelve van oldalon :)


czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory

Egyre jobb :) Nosza akkor symlinkeljunk ugye... hatha:


ln -s libstdc++.so.6.0.8 libstdc++-libc6.2-2.so.3

czo@grapefruit racer0.5.0$ ./bin/racer
./bin/racer: symbol lookup error: ./bin/racer: undefined symbol: __builtin_new

Alakul :) Nezzunk szet mit lehetne tenni az ugy erdekeben :) A kovetkezo csomag felrakasa utan elindul: compat-libstdc++-296-2.96-138

Sajna hang nincs, fullscreen nincs (intel865 integralt vga), de elindul

Marcsak azt nem ertem hogyha linuxra is van, akkor
1. miert nem forras?
2. ha mar nem forras, akkor miert nem valami statikusan linkelt valami?

szerk:
Este megnezem macen is :D

---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű

libfmod stb:
ezek benne vannak a LIFLG anyagában, plusz az indítószkriptben is ott az export. ezért is értékes a dolog, hiszen nem kell vele tornázni.

forrás, linux: csak a 0.5.0
bináris: itt él az, amit írtam. viszont dri-s intel videóval ne számíts sok jóra: többrétegű grafika (áttetsző programkonzollal a játéktér felső részén), összetett árnyékleképezéssel...

ui: nálam egyébként hibátlanul megy.
ui2: makkosra nincs új anyag szerintem. ott csak a régi racer figyel.

--
senki földjén, senki fia

az Open Dinamics Engine nálam simán veszi az akadályt.. én tényleg nem állítottam semmit sem, és a prg simán fut. elméletileg autónként tölti az ODE könyvtárat (rigid body). szóval már induláskor ezt az üzenetet kapod, vagy futás közben ugrik ki?

ui tegnap Lamborgini futamot rendeztem: 4 murci volt a pályán velem együtt. sajnos a gép még mindig igen lassan vezet, de a Racer hálaégnek nem azzal a fos arcade modellel fut, mint az "estetuningolok NFS". ergo itt nem veszel be 200-al lejtős kanyart, mert már 80-nál a fűre kerülsz... szóval jó volt, szép volt, ha lesz időm pár kocsit még átnézek, hogy menjen rendesen. sőt még a linkelt cuccokat is lehet, hogy átnézem megint hátha ez a szivacs.

(ha valaki szereti az autókat, akkor füleljen a Dodge Charger mennydörgésére: az biz' nem semmi...)

--
senki földjén, senki fia

Amikor játékmódot választok (quick, arcade?), elkezd tölteni: textúrák mi egymás és utána amikor már szinte teljesen betöltött akkor dobja ki magát az asztalra. Az ODE hibából van vagy 20 és utána jön a floating hiba...

--
A nyúl egy igazi jellem. Ott ül a fűben, de akkor sem szívja!

ööö... most magam ellen beszélek, de nem azoknál az autóknál jön elő, amit linkeltem? tudniillik azt egy megelőző verziójú játékmotorhoz javítgattam (bár nálam frugalware terjesztésen pöccre megy minden, a lokialapú cuccal: http://liflg.org/?catid=6&gameid=13)

--
senki földjén, senki fia

Hiba ugyan ez, kubuntu feistyn. Viszont compat-libstdc++-296-2.96-138 csomagot nem talál aptitude... Helyette apt-get install libstdc++2.10-glibc2.2 van.


tibi@baksacomputer:/mnt/adat/racer0.5.0$ bin/racer
--- session separator ---
  local host: 'baksacomputer'/127.0.1.1
RTime:Reset()
RAudio ctor
RAudio:Load(); enable=0
FMOD initializing
Disabling FSOUND output (NOSOUND)
RAudio:GetSample(data/audio/heli_inside.wav)
Setting sample loop
FMOD Playing channel: 0

0.5.0 nak elérhető a kódja, ez hol érhető el ?

Gentoo ebuidekben van egy nehéz kérdés:
LICENSE=
Mit firkanthatok oda ?

A screenshotokhoz egy élsimítást bekapcsolhattak volna :)

"Can't init FMOD", ha letiltom a hangot, akkor elindul, de teljesen szétesett a kép. Feistyn.

LD_LIBRARY_PATH=./ ./racer

--- application start ---
QApp: new QDisplay
Racer version: 0.5.3 beta 6 (Mar 19 2007/21:40:23)
RMultiview:Create()
Multiview: we are the master/server
### Q Memory Report - no allocations ###
### Q Memory Report - no allocations ###
QImage::Read("data/fonts/din14.tga")
QLicensePool (RMGR:Create):
QImage::Read("data/images/skidmark.tga")
QImage::Read("data/images/smap_whitesun_add.tga")
QImage::Read("data/images/track_lt.tga")
QImage::Read("data/images/track_rt.tga")
QImage::Read("data/images/track_up.tga")
QImage::Read("data/images/track_dn.tga")
QImage::Read("data/images/track_fw.tga")
QImage::Read("data/images/track_bw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_lt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_rt.tga")
QImage::Read("data/images/sun_up.tga")
QImage::Read("data/images/sun_dn.tga")
QImage::Read("data/images/sun_fw.tga")
QImage::Read("data/images/sun_bw.tga")
RAutoJoin:Create()
Autojoin: we are the master/server
QImage::Read("data/images/repbuts.tga")
Can't init FMOD

Hogy tiltod le a hangot ?