- nastjakam blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 7040 megtekintés
Hozzászólások
Vazze, pont az elöbb találtam rá az oldalukra. Most nézem a blogod. :)
Hát, ennyit róluk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
notebook.hu -n az embert semmibeveszik. laptop.hu szervízével ma e-mail válottam, 22K lenne egy wlan antenna beépítése. Szó sincs még a kártyáról. Szal egyik se leányálom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attol fuggetlenul meg lehet jo a laptop.hu. Mi a cegnel vinyot akartunk cserelni egy laptopban. HP-Compaq, pontosan nem tom milyen. Hivjuk a magyar kepviseleteket, hogy mennyiert is cserelnek ki - laptop vinyo, asszem 60gigas. Mondtak egy olyan osszeget - 60.000Ft -, hogy a kollega egybol lecsapta a telefont, es megvettuk egyszeruen nagykerbol a HDD-t. Es ezt nem meseltek, hanem ott voltam, mikor tortent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól rémlik, akkor nemrég pont őket b*szta meg a GVH valami izmos bírsággal, mert megtévesztették a hirdetéseikkel a vásárlókat. Kutass az Indexen, vagy az IT.Newson, ott lesz.
--
Sokan nincsenek tudatában annak, / hogy egyszer mindenki meghal. / Akik ráébrednek erre, / azonnal abbahagyják az ellenségeskedést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az a notebook.hu volt. azért győződj meg a dolgokról, mielőtt beírsz ilyesmit, mert a végén még téged is megbüntetnek :)
nekem az usanotebookkal kifejezetten jó tapasztalataim voltak, az eladó teljesen segítőkész volt, kb. fél órát beszélgettünk a gépekről, és teljesen korrektnek tűnt. ibm/lenovo témában messze nekik vannak a legjobb áraik!
--
ubuntu linux member
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze... Veszik USA, behozzák EU-ba "ügyesen", aztán eladják óccsóér... Nem ilyenen bukott nagyot egy hasonló termékben utazó cég...? Az "akkor nézheted meg, amikor már kifizetted" dolog nagyon ezt a vevő jön, pénzt lerak (csak megrendelésre felkiáltással...), cég behoz... Szerintem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az volt a lenyege, hanem, hogy vegyel zsakbamacskat, joforman ennyi erovel egy dobozolt teglarakast is megvehetsz, hozzajaro cuccok nelkul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sorry, természetesen nem akartam ártatlanul senkit mószerolni. :) Azért írtam, hogy kutasson az érdeklődő utána, mert nem emlékeztem pontosan.
--
Sokan nincsenek tudatában annak, / hogy egyszer mindenki meghal. / Akik ráébrednek erre, / azonnal abbahagyják az ellenségeskedést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor most kommentár nélkül a tények, nem nick mögé bújva:
1. a megvásárlásra felajánlott kiállított készülék "fullra egyezett" az általad keresett 5101awlmi-vel, az Acereknél a kijelző sarkában a sorozat cimkéje szerepel, ami itt 5100 volt
2. A USAnotebook.hu 11 éves működése során egyetlen felügyeleti vagy fogyasztóvédelmi elmarasztalást sem kapott
3. A USAnotebook.hu valamennyi új terméke a magyarországi képviseletektől származik, hivatalos márkaszervíz támogatással, nem pedig a sok versenytársunk által és itt is sugallt "Veszik USA, behozzák EU-ba "ügyesen", aztán eladják óccsóér..." módon, amit az Acer-nél és IBM-nél meglévő kiemelt viszonteladói státus is bizonyít.
4. Az általad hivatkozott cégednél sem próbálható ki mondjuk az inverter a kocsiban vásárlás előtt, ahogy a mosógéppel sem lehet próbamosást végezni, a szalámit sem lehet megkóstólni, és még sorolhatnám. Vásárlás után a vevő kérésére minden "dobozolt teglarakast" közösen ellenőrzünk, ahogy ottartózkodásod alatt egy másik ügyféllel is történt
Fehérvári Zsolt
USAnotebook.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2-4 pontokkal gondolom az én hozzászólásomra -is- reagáltál. A Port(o##m) másokon verték el, ez igaz. A kiemelt viszonteladói státusz tudom, mivel jár (előnyők és kötelezettségek), az alacsony ár eléréséről is vannak igen közeli tapasztalataim -- az egyik a trükközés (amit rühellek, de nagyon), a másik meg a raklapszám bevásárolt cucc, amire már spec. árat kaphat a partner. A kipróbálhatóság viszont fontos lehet az ügyfélnek -- nehéz fotó alapján olyasmit venni, ami napi akár sok órán keresztül kézközelben van, és ráadásul nem kevés pénzt kell leszurkolni érte.
Persze nem kell azt elvárni, hogy komplett tesztszalont rendezzen be minden forgalmazó (erre ott vannak a nagyáruházak :-)) de azért jó, ha a legfontosabb darabokból van kéznél egy-egy megtapizható darab. Nem kell, hogy minden kiépítettségben, de mondjuk az IBM-nél sem mindegy, hogy egy R50-et, vagy egy T43-at tapizhat a vevő, pláne az nem, ha semelyiket sem. Szerintem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Furcsa, hogy éppen nekünk van felróva a kipróbálhatóság, amikor két gyártó teljes kínálata ki van állítva, és nem vitrinben... pl. T60 és R60 is... tesztelték már nálunk egy ismert zenész digit. keverőjét is :-))
A tesztszalonról: rajta vagyunk, 1-2 hónap és kb. 50 féle gépet lehet majd tapizni az új helyen :-))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a te aznap vásárolt laptopod közepén egy hibás pixel virít, mit teszel?
Mellesleg várom a múltkori e-mailemre a választ. Vagyis hogy a kiállított darabra kicserélitek-e az én laptopomat.
Ki tudja, egyszer talán még reklámozni is fogom a cégeteket, s nem lebeszélni ismerőseimet rólatok.
Szűcs Tamás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellesleg az én esetem tény.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy eset:
Én is a minap vásároltam tőlük egy Acer laptopot. Vásárlás előtt nagy-nehezen megengedték, hogy megnézhessem a képernyőt. Csak a BIOS-ig engedtek, de ott, akkor még nem látszott a hiba. Hazavittem, ott mindjárt észrevettem, hogy egy pixelhiba éktelenkedett (és éktelenkedik még ma is) a képernyő közepén. Rögtön visszavittem, mire azt felelték, hogy ez nem számít hibának, nem cserélik ki, és nem is adják vissza a pénzemet. 200 ezer forintomba került. Mindenesetre egy jegyzőkönyvet kitöltettem velük. Felhívtam az Acer hazai képviseletét , akik szintén azt felelték, hogy egy pixelhiba nem számít hibának, de tanácsolták, hogy másra hivatkozva cseréltessem ki a laptopot. Az FVF nem különösebben foglalkozott a problémámmal, szerintük én minden pixelt kifizettem, de mondták, oldjam meg magam a cserét. Azóta is nálam van a gép, és azt hiszem, lassan kezdek belenyugodni a középen virító pixelhibába. Mellesleg a gép jó, ha ez a problémám nem volna, még szeretném is.
Az usanotebooktól soha többé nem vásárlok, és mindenkit igyekszem lebeszélni. Elmehetnek a puttonyba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno láttam törölközőbe csavart, hosszú tápkábellel ellátott még garis, néha adatot vesztő vinyót asztalról leesni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy valamit kell(ene) megérteni. Ez nem az üzletek készségén/akaratán/napi jókedvén múlik. A garanciavállaló nem az üzlet, hanem a gyártó, az üzletekben ügyintézés folyik, tehát a gyártók által biztosított szolgáltatás közvetítése. Akármilyen hihetetlen, én lennék a legboldogabb, ha nem kellene 2-3 hetente végighallgatnom, milyen becstelen gazember is vagyok egy olyan szabály miatt, amit nem én találtam ki. (mellesleg várom az üzletek listáját, ahol vásárlás előtt ellenőrizhető a pixel - nem MM és tsai., akinek csak azt kell kifizetnie, amit eladott, aztán az ügyfélszolgálatot fenntartó üzlet meg adja el a bontott, összekoszolt gépeket, amik visszajönnek tőlük)
Két megoldás lehetséges:
1. valami módon elérni a szabványok szigorítását
2. beépíteni az árakba egy kockázati százalékot, és saját költségen bizosítani a cserét. Hm, mi is ma hazánkban az üzletválasztás alapja... a szép honlapdizájn? a szakmailag felkészült ügyfélszolgálat?
Hogy én mit tennék? Amit a jelenlegi notim 4db színes pixelével. Dolgozom, és nem nézek egy 0,3mm-es szépséghibát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi a választ! (Kár, hogy e-mailemre még mindig nem reagáltatok.)
Valóban, ha a gyártó nem cseréli ki az egy pixelhibás kijelzőt, akkor az az eladónál marad... vagy a vevőnél.
Tudok olyan nagykert(!) mondani, aki visszaveszi az egy hibás pixelű notebookot vagy monitort. Nem reklámozni akarom a Demandot, de például ők rendszeresen (legyen mondjuk "többnyire") visszacserélik a viszonteladóktól az egy pixelhibás terméket. A Ramirisnak talán más a hozzáállása?
A jelenlegi notebookodnál kérdéses, hogy te vetted-e meg, vagy a munkahelyeden adták. Hobbieszközként használod-e vagy munkaeszközként. Mert nem ugyanaz, és én (is) másképpen "tűröm" a hobbi- és munkaeszközök hibáit. Tudniillik ha munkaeszközként használom a notebookot, akkor -- a munkámból adódóan -- a problémák túlterjednek a képernyőn, egyszerűen nem a képernyő apró pontjait nézem, de munkám kipihenésére tett kísérleteimnél, mint képnézés-mozizásnál a pixelhiba a képernyő része, és ilyenkor csak és kizárólag a képernyővel kívánok foglalkozni.
Szóval (bizony-bizony...) minden hozzáállás kérdése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
még egyszer mondom: (bár eddig is hiába, úgy érzem, inkább a sértettség dominál, mint a józan belátás, de ezt már megszoktam) nekünk semmibe nem tartana a napi beszerzési helyeken visszaadni egy dobozt - a "többnyire" valóban igaz, csak nem a low end és aközeli gépekre. A hozzáállásunkat azt hiszem sokkal inkább demonstrálja az évi több ezer elégedett, mint az 5-6 elégedetlen ügyfél.
A mailre - mint minden másikra - egy napon belül ment a válasz - ez a reg.ben is megnézhető a gépemen - ill. a jegyzőkönyvből is kaptál pédányt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sértődött vagyok (mitől sértődtem volna meg, no, meg kire?), hanem elégedetlen.
Ha nektek "semmibe nem tartana a napi beszerzési helyeken visszaadni egy dobozt - a >>többnyire<< valóban igaz, csak nem a low end és aközeli gépekre", akkor miért nem teszitek meg például velem ezt a "semmit"? A Demand például megteszi, igaz, ők csak viszonteladóknak értékesítenek. A végfelhasználó másutt... más kategóriába, mondjuk ló endbe esik?
Az évi több ezer elégedett ügyfelet vagy nem zavarják a hibás pixelű képernyők, vagy nem látnak hibás pixelű képernyőket. Mindenesetre ha 5-6 vagy még kevesebb olyan vevővel, akit zavar a hibás pixel, egyszerűen nem foglalkoztok, akkor az nem jó hozzáállás.
Az e-mailt valamilyen oknál fogva nem kaptam meg, megtennétek, hogy újra elkülditek? Nekem nem a "reg" kell, hanem egy egyszerű válasz -- a kiállított példányra kicserélitek-e a notebookomat. A jegyzőkönyből természetesen kaptam példányt, de ennek nem sok köze van a hozzáálláshoz, a jegyzőkönyv átadása és a tájékoztatás kötelező(!).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
feltételeztem, hogy odaképzelhető a félmondat, ami kimaradt: semmibe nem tartana, ha visszavennék. Az elektroworld és társai igen rossz példa az ügyfélcentrikusságra, úgyhogy inkább ezt hagyjuk, fentebb már leírtam, miért tehetik meg - mint ahogy már azt is leírtam fentebb, hogy nem az akaratunk hiányzik. A válaszokból úgy tűnik, mintha el sem olvasnátok. A vitát azért indítottam el, hogy lássátok egy kicsit más oldalról is a dolgokat. Úgy látom, sajnos hiába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a több ezer elégedett ember mellett az 5-6 elégedetlennel mit kell tenni jó hozzáállás mellett? Szerintetek hogyan lehet, hogy a Demand visszaveszi az egy pixelhibás monitorokat-notebookokat? Lehet, hogy tőlük is visszaveszik? Lehet, hogy más a hozzáállásuk? Netalán a viszonteladók más kategóriába, nem low endbe esnek? Ti, mint viszonteladók melyik kategóriába estek: akiktől visszaveszik az egy-két pixelhibás notebookokat, vagy akiktől nem? Talán itt a kulcs, és nem a ti hozzáállásotokban, mert lehet, hogy ti mindent megtesztek a vevőkért. No, ha nem is mindent, de sokat. Ezek a hozzáállási kérdések szerintem nagyon fontosak itt sokunk számára.
Az én konrték problémámra milyen megoldást találtatok? (Megint néztem az e-mailjeimet, de nem kaptam választ.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes, én amikor megvettem az LCD monitorom, megnézhettem hogy pixelhibás-e. Ja, ez EletroWorld volt, az nem számít? Mert akkor talán inkább ott érdemes vásárolni, nem egocentrikus kereskedőknél. Ha senki nem vásárolna nálatok, megtanulnátok megbecsülni a VEVŐt.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ElektroWorldnél is igen sokan szoktak vásárolni. Lehet, hogy ők ezért becsülik meg a vevőt? De nem is az a fontos, hogy másutt hogyan értékesítenek. 5-6 ember szerintem bármilyen jószándékú hozzáállással kiengesztelhető. Mindenütt lehetnek problémák, de a kölcsönös megoldásra való törekedés mindig célra vezet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak halkan megjegyzem, hogy acomp.hu vagy a flashcom.hu kicsereli az ilyeneket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintetek mit kellene tenni az usanotebook.hu hozzáállása miatt? Ne forduljunk valakihez?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek? Egyszerűen vásárolj máshol és beszélj le mindenkit arról, hogy tőlük vásároljon. Az süket duma, hogy csak bizonyos területen belül található bizonyos számú pixelhiba jelent problémát. Lehet, hogy a garancia így szól, az viszont biztos, hogy már egy pixel hibája is zavaró, főleg ha az fehér pixel.
Ahol nem próbálhatom ki a megvásárolandó eszközt - HA AKAROM - vásárlás elött, ott nem vásárolok. Észre kellene venni, hogy amíg nálam a pénz, én döntök annak sorsáról.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, teljesen igazad van, és úgy lesz, ahogy mondod. Kár, hogy vásárláskor feltételeztem, hogy nem lesz probléma, és ha mégis, az eladó hozzáállása minimum kielégítő lesz (nekem ilyen volt a hozzáállásom). Minden szempontból tévedtem. De ennek a levét nem csak én iszom meg, hanem az is, aki főzte. Ebbe bele kell törődjünk (hát, vagy nem)... Mivel már az eladónál a pénz, nyilván az már az övé (vagy nem?). Amint megkapta a 200 ezret, már semmi nem érdekelte -- a pénz nála, a hibás pixelű notebook nálam. No, ez milyen hozzáállás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
usd meg az arcat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
anélkül, hogy részletesebben kifejteném a garanciális hátterét: a monitor önmagában teljesen más történet, ezért azt ne keverjük ide, mert téves következtetés jön ki belőle - notebookról van szó.
Próbáljunk most kicsit elvonatkoztatni az egyedi esettől - tekintve, ez itt egy fórum, ami jó esetben magánbeszélgetésre szolgál, az egyedieket kérem a céges elérhetőségre - annak ellenére hogy tudom, pusztán a vélt vagy valós sérelem elégtetele, tehát 6-7 ember 10 éves munkával felépített jó hírnevének a tönkretétele a cél.
Válasszuk hát kicsit külön a "hozzáállás" és a lehetőség" fogalmát. Ha már nem hiszitek el, hogy nem az akarat hiányzik, közelítsük meg más oldalról. Tekintve, minden egyes alkalmazott járulékostul óránként 2-3.000Ft ba kerül, sokkal olcsóbb lenne bedobni a dobozt a beszerzőkocsiba, és aztán 5 perc ügyfélszolgálati ügyintézéssel kicserélni. Vajon érdekünk nekünk, hogy helyette órákig vitatkozunk - arról nem is beszélek, milyen hatással van az ember hangulatára - hasznos munka helyett?! Ugyan. Ez pusztán pénzkérdés: mivel a forgalmazó nem cserél, beépíthető az árba az a kb. 20% engedmény, amiért 1db hibás pixel miatt nagy duzzogva elviszi valaki. Szerintetek megtehető ez egy olyan országban, ahol 1.000Ft árkülönbségért a város túlsó feléről autóval küldik a titkárnőt?!
Nekem is van ám egy álmom az üzletműködtetésről: reggel otthon 2-3 órát szaksajtót olvasok és gépeket tesztelek, hogy felkészült legyek. Elmegyek dolgozni, ügyfél bejön, elbeszélgetünk arról, mi a neki legjobb a kínálatból. Kiválasztja, leülünk a gép mellé, kipróbálgatjuk, megmutatjuk. Fizet egy magasabb össszeget a webshophoz képest, elégedetten távozik. Melyikőtők merné ezt kipróbálni? (jelzem, egy cégindítás kb. 2-3 milla)
Igen, igazatok van. A világ az E.W. és hasonló vásárlásgyárak felé halad. Mi egy másik modellt szeretnénk - valahol e kettő között - meglátjuk, meddig működhet. Minden elvárást sajna nem lehet teljesíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez kicsit melléduma. De itt egy konkrét kérdés. Ha vásárolnék nálatok notebook-ot, kiprobálhatnám mielött kifizetem?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
persze, hogy számodra melléduma, hiszen nem az van benne, amit hallani szeretnél. Akár az, akár nem, én így gondolom. Nem azt akarom elérni, hogy elfogadd - ezt teljesen esélytelen - hanem hogy több szempont is látható legyen.
A már megválaszolt kérdésre újra válaszolni szükségtelen, de ha muszáj: a kipróbálásra vannak a bemutató gépek, a megvásároltra pedig minden garancia érvényesíthető. És ez sem melléduma, hanem megtörtént: - kérem bontsák ki, megnézném. Nagyon szép, akkor kérek egy bontatlant...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, tehát zsákbamacska. Szerencsére én most olyan helyzetben vagyok, hogy nem kell notebook-ot vásároljak, de ilyen feltételek mellett sehol nem vásárolnék.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Zsolt!
Sajnálattal olvasom az itt elhangzottakat. És sajnálattal tudtam meg, hogy e-mailcímemre a szolgáltatóhoz nem érkezett tőletek egyetlen levél, újboli kéréseimre sem. Tehát még azt sem tettétek meg, hogy válaszoltok kompromisszumkészségemre. Kívánalmam mindössze annyi volt, hogy az egyik kiállított, már "összetapizott", de nem pixelhibás, a vásároltammal egyező típusú notebookot kérem problémám orvoslására. Még ezt sem tettétek meg. Az általad leírtak után bele kell törődjek, hogy notebookot tőletek nem érdemes vásárolni. Nagyon remélem, hogy sokan tanultunk a mindössze 5-6 esetből... Hála az égnek, hogy a hozzáállásotoknak elmondásod szerint évente csak 5-6 "áldozata" volt. Remélem, hogy a jövőben több ilyen nem fordul elő, mert bármennyi lehetett volna.
Más, az általam említett cégnél sem csak önálló monitort cserélnek egyetlen pixelhiba miatt. Nem az usanotebook.hu hírnevének tönkretétele volt a célom, korábban - be kell vallanom -- sosem hallottam a cégetekről, egyszerűen -- tudom, talán nehéz elhinni -- jobb hozzáállást, kompromisszumkészséget vártam tőletek. Hogy a többieknek mi célja volt, van, nem tudom, feltételezhetően ők is egyszerűen komolyabb és segítőkészebb hozzáállást vártak volna, várnak. Nem összeesküvésről kellene fantáziálni, hanem lehetővé tenni a vásárlásra szánt termékek minimális ellenőrizhetőségét. A képernyők pixelhibáinak komolyabb ellenőrzése nem igényel többet 5 percnél.
Ha mégis szeretnél, szeretnétek nekem levelet írni, e-mailcímemen szívesen várom az esetleges megoldásra törekedésetek jelét (nekem nem kell 20%-os árleszállítás, amit kifizettem, azt az árat megfelelőnek tartottam, nekem bármilyen megoldás megfelel), az általad említett "reg"-ben megtalálod e-mailcímemet, de azért ide is leírom: szucs_t "kukac" freestart.hu. Ha bármilyen jószándékú kezdeményezést tapasztalok tőletek, ígérem, megosztom itt mindenkivel.
Szűcs Tamás
(egy becsapott vevő)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mint fentebb már elmondtam, az egyéni esetet a céges elérhetőségeken tudjuk kezelni, a fórum magánbeszélgetésre való. A 4 elérhetőségből (e-mail, személyes, telefonos és írásos) 3-on már kaptál választ, de az e-mail is rendelkezésre áll, ha a választ (valószínűleg szerveres spamszűrés miatt) nem kaptad meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát... most világossá vált, hogy az usanotebook.hu-nál nincsen lehetőség a notebookok pixelhibájának vásárlás előtti ellenőrzésére, és a hibás pixelű monitorok kicserélésére. Az usanotebook.hu "képviselje", e-mail ügyfélszolgálatosa tudtunkra adta, hogy csak a kiállított termékeket ellenőrizhetjük, de a vásárlásra szánt termékeknek még a képernyőt sem áll módunkban leellenőrizni. Elhajtanak minket. Mindössze a garanciát érvényesítik, és a garancia számukra 2 hibás pixelű képernyőre egyáltalán nem vonatkozik. Sőt, még a 4 hibás pixelű kijelzővel ellátott notebook használatát sem tartják zavarónak. Erre kérem, mindenki határozottan figyeljen oda! A honlapjukon a pixelek hibájának meghatározása pontosan le van írva. Azt hiszem, az elhangzottakkal már tudunk mit kezdeni a Fogyasztóvédelemnél és egyéb, a fogyasztó érdekeit képviselő szervezetnél, hatóságnál. Az ő véleményük mindenképpen tanulságos lehet mindannyiunk számára.
MINDENKIT ÓVA INTEK ATTÓL, HOGY AZ USANOTEBOOK.HU-NÁL VÁSÁROLJON NOTEBOOKOT!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nos, ha a vita (ti. észérvek logikus sorozata) nem megy, akkor másképp.
a "becsapott", "elhajtanak" és a "zsákbamacska" kifejezéseket határozottan elutasítom: a megvásárolt termék(ek) és az ügyintézés minden törvényben, rendeletben, szabványban és - ha az kedvezőbb - gyártói iránymutatásban meghatározott feltételnek megfelel, ezek és specifikációk a vásárlást megelőzően megismerhetők! Ennek megállapítására ezúton is kifejezetten kérem a fogyasztóvédelmi eljárás megindítását!
Felhívom a figyelmet, hogy - mint minden nyilvános hozzáférésű megjelenés - az internetes megszólalás is a médiatörvény hatálya alá tartozik, tehát az önkényes minősítéseknél ezt és ennek következményeit kérem figyelembe venni mind a hozzászólók, mind a honlapüzelmeltető és moderátora részéről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mindenképpen hozzátartozik a fentiekhez: természtesen a véleménynyilvánításhoz - akár a vásárlásról való eltanácsoláshoz - mindenkinek joga van, de a valótlan tények közlése és igaztalan minősítés nem tartozhat ide!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod mi a különbség a boxshifter és a kereskedő között? Próbálj meg rájönni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne haragudj, nem tudom milyen alapon utasitod el, amikor a ceged es a szemleyed retorikaja ezt uvolti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most mit hisztizel?
Ha te azt írod, nem lehet nálatok kipróbálni a megvásárolandó terméket, akkor azt én teljesen nyugodtan tekinthetem zsákbamacskának. Látom, azt meg nem fogod fel, hogy a vevő dönti el, hol hagyja a pénzét.
A fenyegetőzésed amúgy inkább szánalmas mint ijesztő...
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Zsolt!
Megint leírom: én becsapottnak érzem magamat. És bizony igaza van Saabi fórumozótársunknak, ha te leírod itt mindenki szeme láttára, hogy nálatok nem lehet kipróbálni a megvásárolandó terméket, akkor nálatok a vásárlás -- tetszik, nem tetszik a kifejezés -- "zsákbamacska". Amúgy becsülendő, hogy őszintén leírtad a kipróbálási lehetőséget, ez ritkaság, ezt tisztelem is benned. Remélem, ez egy lépés a kompromisszum felé, hogy ismételt levelemre válaszoljatok.
Szűcs Tamás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
POntosan hogyan zajlott a vásárlás? HA webshop-ban rendelted meg, akkor az internetes kereskedelem szabályai vonatkoznak rá IMHO, az elállás jogával egyetemben, bár lehet, hogy az arra sozlgáló határidőből már kiestél :-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos személyesen vásároltam, nem a "webshopban" (nem is tudtam, hogy vamn ilyenük). Bementem, kértem, hogy hadd vizsgáljam meg a képernyőn a hibás pixeleket. Ők mindössze a BIOS-setupot engedték betölteni, kb. fél percig, vagy még addig sem. Ott nem látszott pixelhiba, így feltételeztem, hogy nincs is. Hazavittem, de már a Windows utótelepítésének kezdetekor a fekete képernyőn rögtön előjött a hibás rikító pixel. Azonnal visszavittem hozzájuk, mire ők "elhajtottak", vagyis tudtomra adták, hogy ez nem hiba, őket nem érdekli, mit csinálok a notebookommal, de ők vissza nem veszik. Jegyzőkönyvet kitöltettem velük, bizonyítéknak.
Röviden ennyi történet, és ezt felelősségem teljes tudatában mondom: ez így történt. Sajnos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FVF mit szól hozzá? Ha egy picit is rosszindulattal állnék a dologhoz, azt is felvetném, hogy a kipróbálás ilyen kurta-furcsa elintézésének nem az-e az oka, hogy az eladó tudatában volt a hibának? Már csak azért is piszkálná a csőrömet ez a dolog, mert nem hiszem, hogy egy ilyen relative drága terméket boxshifter-módon kezelnének, és a megérkezésekor (még a vevőnek történő átadás előtt) nem csekkolnák le, hogy minden rendben van-e?
A "sokba kerül a dolgozó ideje" nagyon vacak takarózás, az az egy-két perc nem oszt/szoroz... Vagy ha igen, akkor az nagyon nagy baj... (Most viszont oszt/szoroz: aki notebook-ot, és nem zsákbamacskát akar venni, az messzire elkerüli ezt a céget, ennek a pár percnek a "megspórolása" (vagy a sz@r elsózása?) miatt.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nincs miert aggodnotok, az ilyen cegeknek mindig csod a vege. atisztelt tulajdono aztan meg majd keresi masokban a hibat, hogy az o szegeny cegecskeje csodbe ment. meg fogja erdemelni a sorsat. az elet igazsagos. kurvara az az ilyenekkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem szeretném, ha ez a cég csődbe menne, nem tesz jót a versenynek. Azonban ez a cég jelenlegi hozzáállása is legalább ekkora kárt tesz a versenynek. Azt szeretném, ha a jelenleginél becsületesebben kereskednének. Mindenesetre én nem hagyom ennyiben, no nem azért, mert én bárki is volnék, hanem hogy ne lehessen bárkiből egy "senki".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm az érdeklődésedet! Az FVF-nél azt mondták, hogy én minden pixelt megvásároltam, de oldjam meg amagam a problémát. Meg is oldom, de ez már nem csak egy probléma, úgy tapasztalom, hogy ez túlmutat az én egyedüli sérelmemen.
Sajnos nekem is olyan érzéseim támadtak, hogy az eladó bizony tudtában volt a hibás pixelű notebookoknak, de ez csak egy érzés, feltételezés, és tulajdonképpen nem is számít. Ha nincs lehetőség a megvásárolandó termékek kipróbálására, illetve a kipróbálható termékek megvásárlására, akkor ne vásároljunk! Ettől óvok minden leendő "áldozatot". Komolyan nem szeretném, ha olyan terméket vásárolna bárki is, amit előtte nem ellenőrizhet le, és ha hibás pixelű képernyővel rendelkező notebbookotvásárol, és még aznap visszaviszi, ne cseréljék ki legalább egy "agyontapizott" kiállított, kipróbálható notebookra. Az imént e-mailen kaptam választ, miszerint nem érdekli őket azon kérésem, hogy hibás pixelű notebookomat egy azonos típusú kiállított és kipróbálható termékre cseréljék. A pontos levéltartalmat, ha érdekel, idézem. Előtte azonban kértem jóváhagyásukat, bár ehhez nincs szükség senki jóváhagyására, teljesen nyílt vásárlás történt.
Tényleg szeretném, ha esetemből, mások esetéből és az USAnotebook.hu hozzáállásából mindenki okulna, és nem vásárolna senki "zsákbamacskát" 200 000 Ft-ért, ami bizony nem kevés összeg (nem "low end" kategória, ahogy kedves Fehérvári Zsolt felebarátunk írta itt, és persze ez lényegtelen is).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyugi, a google segit abban, hogy az ilyen cegek megszvjak jol:
http://www.google.hu/search?hl=hu&q=USAnotebook.hu&btnG=Keresés&meta=
megcsak az otodik helyen van, de ha par helyre belinkeled ezt a topikot akkor ez lesz az elso talalat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi! Igazából már nyugodt vagyok, nem különösebben izgattam magamat, volt elég dolgom mostanság, az elmúlt hónapokban. De azért kösz! Néztem, már majdnem 700-an látogatták ezt a fórumtémát. Azért a Google "5. helyezését" is jó látni, bár én tényleg azt akarom, hogy sok vásárlója legyen az USAnotebook.hu-nak, de olyan vásárlói, akik nem "zsákbamacskát" vásárolnak.
Jó éjt! Remélhetőleg holnap új napra ébredünk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mellesleg remélem a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől olvassák ezt a fórumtémát. Mert az az érzésem, nagyon nincsen így jól ez a kereskedelmi tevékenység. Mindig a vevő, a "végfelhasználó", az igazi "low end" húzza a legrövidebbet, mi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Állítólag Fehérvári Zsolt több hozzászólását is törölték ebből a fórumból, ebből a témából. Ugye ez nem igaz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét a 2005. évi CLXIV. törvény 5. paragrafus (2) bekezdésére: "A kereskedő köteles biztosítani, hogy a vásárló a megvásárolni kívánt termék jellegétől függően, annak méretét, súlyát, illetve használhatóságát az üzletben ellenőrizhesse."
Ennek értelmében, a tapasztalatom, és más vevők tapasztalatai, illetve Fehérvári Zsolt által itt is elhangzottak alapján állampolgári kötelességünk a törvénysértésről, illetve a törvénysértés gyanújáról az illetékes hatóságokat tájékoztatni.
Az illetékes hatóság elérhetősége (Budapesten):
Budapest Főváros Közigazgatási Hivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (1074 Budapest, Rákóczi út 54., tel: 06-1-321-4946, E-mail: bpfogyved@felugyeloseg.datanet.hu).
Kérek mindenkit, akinek az USAnotebook.hu nem tette lehetővé a tőlük megvásárolni kívánt bármely termék ellenőrizhetőségét, forduljon az illetékes hatósághoz!
Problémamentes vásárlást kívánva:
Szűcs Tamás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves vásárlók!
Mivel az Usanotebook.hu Bt-nél megvásároltam notebookomat, én magam is vásárló vagyok. Mivel nem csak a megvásárolni kívánt, hanem a megvásárolt notebookot nem ellenőrizhettem le, az Usanotebook.hu Bt. minden valószínűség szerint törvényt sértett az én, egy vásárló kárára. Amennyiben bebizonyosodik a törvénysértés, azt itt mindenkinek tudomására hozom. Addig is -- és azután pláne -- kérek mindenkit, hogy vásárlási szándékával másik kereskedéshez forduljon.
Szűcs Tamás
(egy magát megkárosítottnak valló vevő)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves fórumozótársak!
Ugye sokan vagyunk (akár anonim módon), akik panasszal éltünk az USAnotebook.hu Bt. törvénysértésének gyanúja miatt a Budapest Főváros Közigazgatási Hivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségén? Én igen. Én nem hagyom nyugodni az ügyet, annak törvényes menetét, amíg az illetékes hivatal nem dönt.
És képzeljétek, Fehérvári Zsolt, az USAnotebooktól fenyegetőzik. :-) Állítólag "törölve lett" a hozzászólása. Ebből idézek:
"Ezért felszólítom, hogy a ránk nyilvánosan tett, törvénysértéssel vádoló nyilatkozatait a megfelelő fórumon helyesbítse... Ha ez megtörténik, részemről lezártnak tekintem a rágalmazási ügyet."
Ne haragudjatok, de ez... Hát, szavakat sem találok rá. Szóval ilyen az USAnotebook.hu Bt. illetékes embere. Én soha többé nem fogok náluk vásárolni, az már biztos. Ugye ti sem?
(Szűcs Tamás)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bár ez is nyilvánvalóan perceken belül törölve lesz az eddigiekhez hasonlóan, azért hátha:
érdekes, hogy a levél eleje kimaradt az idézetből... egészen véletlenül azért, mert az nem a hozzászóló igazát bizonyítja.
az FVF illetékese (az elérhetőséget szívesen elküldöm bárkinek privátban) megerősítette, hogy nincs olyan kötelezettség, hogy ki kell bontani a terméket: vásárlás után kötelesek vagyunk megmutatni, hogy hiánytalan és sértetlen. Az átvételkori hibátlanság biztosítására szolgál a 3 napos cseregarancia (hiba esetén!!!)
Tehát pontosan úgy kell törvényileg is eljárni, ahogyan mi tesszük. Az természetesen érthető, ha valaki így nem akar vásárolni, lehetőség van a kockázatot beárazó kereskedést választani. Azonban az, hogy ez törvénysértés, egész egyszerűen rágalmazás. Az, hogy van aki nem képes elfogadni, hogy egy törvény nem az ő szája íze szerint való, nem jogosítja fel becsületsértésre, legfeljebb kritikára.
A probléma komolyságának illusztrálására pedig mostantól ki van állítva egy 1db pixelhibát tartalmazó készülék - döntse el ki-ki maga, mennyire zavaró ez valójában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A _minimum_ az, hogy hiba esetén 3 napon belül hiba esetén cserélsz. Az igazi kereskedő nem csak ekkor cserél.
Írod, hogy most van egy pixelhibás bemutató darabotok -- mi lett volna, ha bevállaljátok az ominózus ezsköz cseréjét, kiteszitek azt bemutató darabként? Megmondom: Az ügyfeletek, avagy ha így jobban tetszik, a VÁSÁRLÓ (igen, csupa nagy betűvel!) elégedett lett volna az egyik oldalon, ti pedig az eszköz árának 10-15%-át buktátok volna azzal, hogy bemutatódarabként lehetne később eladni olyannak, aki egy pixel miatt nem lesz ideges. A jelenlegi saldo: egy elégedetlen ügyfél (számotokra: vásárló, csupa kisbetűvel írva!), meg jó sok potenciális vásárló, aki tutira nem fog nálatok gépet venni az egyik oldalon, sacc/kb. tucatnyi, máshol megvásárolt notebook, aminek a haszna nem a ti zsebetekbe vándorol -- a másik oldalon.
Az igazi kereskedő a fentieket pontosan tudja...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én a mérleget másképp gondolom: aki nem fogadja el, hogy az előírt garancián kívül nem vállalunk többet, az eddig sem vásárolt nálunk, és ezután sem fog. Ez így van rendjén - nem tudnám, és nem is akarom a teljes piacot kiszolgálni.
Ez csak akkor rossz mindkettőnknek, amikor valaki utólag akar "szerződést módosítani"...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor gondold ezt mégegyszer végig, vag ykérdezz meg róla ehy kereskedőt... Szerintem többen vagyunk itt, akik gondolkodtak/nak notebook vásárlásán, netán üzleti döntéshozatalban is van szavuk. Na ők azok, akik tóthzicsi, hogy titeket fognak a legnagyobb ívben elkerülni, és ezt fogják ajánlani másoknak is. Talán tudod (bátor feltételezés a részemről, tudom...), de egy elégedetlen ügyfél a problémáját sokszorta több embernek mondja el,mint az, aki elégedetten távozik. Itt van egy elégedetlen ügyfeled, aki magával rántott néhány tucat másikat...
Most mondd el, de igazán, mi bajotok lett volna abból, hogy nem egy, hanem két pixelhibás kiállítási darabot mutogattok? Ha rákérdez egy ügyfél, akkor ennek előnye is lehetne: Igen, ti a pixelhibás eszközt inkább demóra használjátok, hiszen az ügyfél az első. De ehez picit messzebb kéne látni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen sokan olvastuk már ezt a témát. Úgy látszik, sokakat érdekel.
Egyébként érdekes, milyen nagy hatással van ez a portál a kereskedelemre is, hiszen látni, milyen nagy hatással van a remélem egyre több elégedett vásárlót kiszolgáló USAnotebook.hu-ra, illetve illetékes személyére is. Jelentőséggel bír ez a fórum, ez igazi elismerés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól van, nyugi. Le lett írva, meg lett beszélve milyenek. Kár tovább rugózni a témán...
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kedves Saabi! Igen, meg lett beszélve, de azt hiszem, mindenkinek jogában áll tudni, mely kereskedésnél milyen a hozzáállás. Én lezártnak tekintem az ügyet, csak szurkolok az USAnotebook.hu Bt-nek, hogy a jövőben (is) minden rendben menjen náluk, a kérdés az, az illetékes hatóság lezártnak tekinti-e. Sajnos ezek a témák mindig előjönnek, fel-fel pattannak. Ez teljesen természetes, és így van rendjén.
Ha gondolod, megfontolod, érdemes-e az USAnotebooknál vásárolni, vagy inkább máshova mész a jövőben, ha gondolod, nem.
Egy szó mint száz, mindenki vigyázzon, hol vásárol! (Azért ha valamit megtudok az ügyben, jelzem mindannyiunk okulására.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha lezártnk tekinted az ügyet, akkor nem kéne rendszert csinálnod abból, hogy "up" célzattal beraksz újabb és újabb hozzászólásokat. Köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szvsz nem baj, ha emlkezteti/megvedi a jovo notebook vasarloit.
Nekem ez a ceg megjelenese pillanatatol nem volt szimpi. Igazi sufni-seftes kereskedes erzetet keltette bennem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megígértem, meg is teszem.
A Fogyasztóvédelmi Felügyelőségtől az alábbi információt kaptam. Ha érdekel benneteket, mi a módja a problémák orvoslásának, olvassátok el.
"Felügyelőségünkhöz érkezett bejelentésére hivatkozva az alábbiak szerint tájékoztatjuk:
A fogyasztói szerződés hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet szabályai szerint kell eljárni.
Fenti rendelet szerint a forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, melyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét
b) a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját
d) a hiba bejelentésének időpontját
e) a hiba leírását
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt
g) a kifogás rendezésének módját
Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyző-könyvben meg kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb 3 munkanapon belül köteles ér-tesíteni a fogyasztót.
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A Ptk 306.§. szerint ha a hibás teljesítés miatt a jogosultnak a teljesítéshez fűződő érdeke megszűnt-így különösen, ha a hiba nem javítható ki, a kötelezett a hiba kijavítását nem vállal-ja, vagy ha a hiba kijavítása rövid idő alatt értékcsökkenés és a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges- a jogosult elállhat a szerződéstől.
Amennyiben a fogyasztó fenti jogainak nem tudna érvényt szerezni, jogait polgári peres úton érvényesítheti, vagy a Békéltető Testülethez fordulhat."
A békéltető Testület elérhetősége:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99 * 1253 Bp. Pf.10
tel.: 488-2131, fax: 488-2186
e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Mindenkinek problémamentes vásárlást kívánok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni