Kártérítési igény

Sziasztok!

Vásároltam egy magyar cégtől két egyforma általuk gyártott elektronikai terméket. A két termék már az elejétől fogva gyakran meghibásodott. Ilyenkor e-mailben jeleztem, elküldtem, s javították őket, egy alkalommal az egyiket pedig cserélték. Most a szavatossági idő vége előtt két nappal mindkét termék meghibásodott, ezt még a szavatossági időn belül ismét jeleztem feléjük, azt írták sajnálják, küldjem el őket, és javítják/cserélik őket. Sajnos a türelmem immár teljesen elfogyott, semmi értelmét nem látom, hogy ismét kicseréljék, és két hónapig megint működjenek, aztán ismét küldözgethessem őket. Megírtam nekik (ezt már a szavatossági idő lejárta után), hogy ezúttal nem kérek sem javítást, sem cserét, kérem vissza a vételárat. Erre persze elutasító választ kaptam, mondván ne akarjak két év után kártérítéssel élni.

Nem vagyok túl jártas a vásárlói jogaimmal. Mivel úgy érzem anyagilag megkárosítottak, átverve érzem magam, mindenképp szeretném amit csak lehet kihozni a helyzetből. Érdeklődnék, van-e olyan kedves HUP olvasó, aki esetleg tudja, hogy van-e reális esélyem valami kártérítést kisajtolni az adott cégből, ha igen, milyen jogszabályok vonatkoznak ide, hova érdemes fordulni a panaszommal.

Köszönöm!

Hozzászólások

Ha negyedszer is elromlik a termék: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik!

Cseréltesd ki és add el. Mást nem tudsz tenni. Remélve, hogy az új tulaj nem fog vele ennyit szívni. Amúgy mi az a kütyü, ami ennyire bugos?