Szivat az A4Team?

Fórumok

Alább leírom egy rendelésem történetét. A lényeg, hogy akartam venni az A4Team webboltban egy winchestert.

Először, az A4Team késett a teljesítéssel.

Másodszor, a rendelt és a számlán feltüntetett típustól és előreutalással fizetett ártól eltérő darabot adtak (olcsóbbat, blue helyett greent). A winchestert azonnal visszavittem: Kicserélni nem tudják csak további várakozással, az ár sem ugyanaz, mint rendeléskor. Ezért a vételtől elálltam, utalják vissza a pénzt. Ebben megegyeztünk, mindezt okmányok bizonyítják.

Csakhogy az A4Team mindeddig nem utalta vissza a pénzt. A sürgetés ellenére sem. Már egy hónapja nem. Bizonyos jelekből (30 napos határidő emlegetése) arra következtetek, hogy legalábbis szivatni akarnak.

Nem nagyon érthető a magatartásuk. Néhány éve vásárolgatok náluk, eddig kb. 1M értékben: laptopok, komplett gépek (alkatrészekben), monitorok, egyedi alkatrészek. Általában előreutalással fizetek. Szóval régi vásárlójuk voltam, bár nyilván nem belőlem éltek. Most meg ahelyett, hogy sűrűn kérnék az elnézést, hogy a bénaságukkal felesleges "ügyeket" generálnak, és hiábavaló munkát okoznak nekem, szivatnak.

Hozzászólások

"30 napos határidő emlegetése"

Ilyenrol meg nem is hallottam :) Tudomasom szerint maximum 30 napjuk van arra, hogy visszautaljak. Szerintem siman fogyasztovedelem, bar ha ezt jelzed felejuk valoszinuleg egybol visszautaljak a vetelarat...

--
Debian GNU/Linux

Sajnálom, velük csak pozitív tapasztalatom van.

Nem írom le miért. KP KP KP KP.