- Rt711 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1591 megtekintés
Hozzászólások
Ilyenkor elgondolkozik az ember, hogy ezek miből is élnek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vasárnap zárva vannak :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kíváncsian várom a folytatást. Sok szerencsét!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elkezdtem hasonloan kezelni az ugyfeleket, hihetetlen, hogy micsoda kaparast tudnak eloadni azert, amiert eddig hoborges volt. Megtanultak szepen beszelni, hibajelenseget leirni es orulnek, ha aznap kapnak valami valaszt.
Tudnak ezek a multik.
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Like.
Ha kérhetném majd egy linket a folytatáshoz. Nem szeretném lekésni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hmm, Szlovákiában meg kell venni az ONT-t? Itthon ez jár a szolgáltatáshoz, ha elromlik, akkor cserélik, szinte 100%, hogy még aznap amikor bejelented. ha a te hibádból romlik el, akkor meg kiszámlázzák majd utólag az árát, gondolom van vagy 20-30 ezer ft.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a helyzet hogy "ingyen" adják, mivel az eszköz az ő tulajdonuk marad a szerződés lejártáig, ami az én esetemben határozatlan időre szól. Számomra az a kiakasztó igazából hogy ha bemegyek a helyi T-be, akkor nincs olyan hogy én márpedig veszek egy új eszközt. Mivel a jelenlegi bevételkiesésem már egész közelről horzsolja az új eszköz feltételezett árát (legalábbis ma már itt tartok). A vásárlás volt az eredeti szándékom csak amint leírtam, ez nem lehetséges. Az meg hogy olyan korlátlan csomagom van aminek árából igazán kitelne egy mosoly és "természetesen semmi gond, tessék itt van egy új, milyen színben parancsolja?" hozzáállás már igazán nem mindegy. Az általam vázolt történettel arra akartam rávilágítani többek közt, mennyire szembeötlő a felhasználóközpontúság teljes hiánya. Felraktam FB üzenőfalamra ahová olyan commentek érkeztek: "csaknem xy város? ó, azzal a ..-val már nekem is volt dolgom, azóta szolgáltatót váltottam."
A poén kedvéért ismerőstől ezt a linket kaptam: Trident Nuclear Submarine Fleet For Sale
Megmondom őszintén ha mobilcsomagról lett volna szó, azonnal szerződést bontok-szerencsére nem tőlük van, és mindenkit eltanácsolok attól az üzlettől. Stabil netet viszont csak ők adnak errefelé jelenleg. Amint akad más szolgáltató, megyek ezektől.
-
Debian Squeeze
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha, hat sajnos igy megy itt is. Hiba van, bejelented, ha delelott jelented, akkor meg eselyes hogy aznap megoldjak, felteve, hogy nem szakadt le fel magyarorszag, stb :) itt sincs olyan, hogy bemesz tpontba es veszel ujat, kicserelteted, stb. Igazabol ok nem is nagyon talalkoznak ilyen eszkozokkel..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem garanciális ügyintézés, leöntötted, kinyírtad, meg kell venni a másikat (legalábbis azt írtad vizet kapott. A vízzel való érintkezés tudomásom szerint tetszőleges elektronikai eszköz azonnali garanciavesztését okozza).
Meg kellett volna mondani hogy _megölted_vízzel_az_eszközt, vennél másikat. Vagy valamit benéztem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, de nem tudtam idézőjelbe rakjam e. Azt mondták ennek ez a menete. Bejelentem, kijön, megállapítja hogy rossz, elviszi, bevizsgálja, cseréli ingyen vagy fizetem -ez garanciaérvényesítési eljárás keretén belül oldható csak és kizárólag.
Az hogy egyátalán lesz e a jövőben -megérdemlem e hogy legyen- a technikus joga eldönteni.
Égnek állt a hajam mikor ezt így közölték.
Most van a hibabejelentéstől eltelt harmadik nap. És ha ma nem jönnek akkor mi lesz? Arra van a következő nap? Még az is lehet hogy fogom magam, bemegyek, felmondom a szerződést és kötök újat- akkor talán hajlandó megjelenni az úr.
-
Debian Squeeze
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
Debian Squeeze
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni