Version 0.1 Raspberry Pi Engine Control with Real-Time Adaptive Extreme Learning Machine (Linux)
Raspberry Pi Extreme Learning Machine for Near Chaotic Combustion (HCCI, Preempt_rt Linux)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5055 megtekintés
Hozzászólások
TL;DR arcoknak: a lenyeg, hogy a benzinmotoroknal is lehet dizel szeru, gyertya nelkuli gyujtast alkalmazni (HCCI) (az osszetomoritett, felforrosodott levego-uzemanyag keverek ongyullad), ami jobb hatasfokot eredmenyez. Tulajdonkeppen az altalaban karos kopogast lehet ugyes vezerlessel hasznossa tenni, azonban nem igazan lehet elore kiszamolni es a motorvezerlesbe programozni, hogy pontosan milyen dugattyuallasnal kell befecskendezni az uzemanyagot, mert nagyon sok mindentol fugg (henger, levego, uzemanyag homerseklet, olaj, motorkopas, terheles, visszataplalt gazok az elozo utemekbol, "csillagok allasa"). Raadasul az egyes tenyezok apro valtozasa is nagyban befolyasolja az ongyulladas parametereit (kaotikus rendszer, fokent a visszataplalt kipufogogazok miatt). Bar elore kiszamolni nem lehet, mukodes kozbeni folyamatos meressel ki lehet alakitani es frissen tartani egy (hengerenkenti) modellt, ami egesz jol megadja, hogy a soron kovetkezo utemben, az epp aktualis viszonyok kozott mikor kell benyomni a naftat, hogy epp a felso holtpont utan ongyulladjon.
A real time linuxos gep mer, modellt epit/frissit, es kovetkezo utemre elorejelez, mialatt az aktualis utem lezajlik. Ehhez egy sima raspi eleg, kulso AD konverterekkel.
Ugy nez ki, hogy ezzel a modszerrel jelentosen kitolhato a HCCI haszalhatosagi tartomanya, ami uzemanyag sporolast, kornyezetvedelmet, boldogsagot, cuki feher nyuszikat okoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm az összefoglalást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a vízbefecskendezéses megoldás tetszik nagyon. A benzinmotor öngyulladásos módon hajtásával pontosan egy nagy pofont adunk a sz...-nak, lévén a dízelek inhomogén égése ami miatt okádják a kormot. Ami ugye 1-es kategóriás rákkeltő anyag. Ráadásul a modern dízelek olyan jól diszpergálnak, hogy a korom napokig lebeg (szmog....). A régi adagolós sok mikronos méretű szemcséket fújt ki ami csúnya volt, de hamar ülepedett. Azon felül a korom rákkeltő képessége igen komoly arányban van a felületével. Ha a benzineseket is elkezdik ebbe az irányba ""fejleszteni"" csodaszép egészséges világ elé nézünk. MIndíg tudtam, hogy az eü normákat kretének találják ki.
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerk: -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[ 20.217557] Kernel panic - INJ: Unable to retard injection timing(172,9)
http://i.imgur.com/syqQ2lE.jpg
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg jo hogy csak egy aggregator, nem pedig 180-nal elozes kozben.
Mission critical:)
btw, forrast tudsz adni? Probaltam keresni, de nem talalom se google-n, se twitteren.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"btw, forrast tudsz adni?"
Tudok:
Írj egy hülyeséget, majd keress rá a Google-ben a "piston damage" szóra és linkeld be a neked legjobban tetsző képet.
Garantált a rá érkező hülye heherészés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni