Nekro - 3D, DRM-mentes akciójáték Linuxra is

Címkék

A Nekro egy 3D akciójáték, amely teljesen randomizált világban játszódik, így a fejlesztők szerint nincs két egyforma játékmenet. A projekt a Kickstarter-en indult. 100 ezer dollárt kértek, de már 135 ezer dollárnál tartanak. A játék DRM-mentes lesz és Windows, OS X mellett Linuxra is elérhető lesz majd. A projekt oldala itt.

Hozzászólások

Hátha majd egyszer eljön az idő, amikor majdnem minden játék Linuxra is megjelenik a Windows mellett. Ehhez az kell, hogy többen, jóval többen használják a Linuxot... Hátha majd valamikor a COD is kijön Linuxra is :D

Bocsánat a láma kérdésért, de minek a rövidítése a DRM?
---------------------------
Oszt jónapot!

Pedig ebben a játékban lehet majd reklámfelületet venni pl. házakról lelógó zászló, hirdetőtábla formában:

"In-Game Ad Space: Have your own company's name or logo hanging off buildings within the game! We will be handling this very tastefully, nothing will be shoved in your face."

--
trey @ gépház

Szerintem ez a legjobb ötlet a játékok finanszírozására. Nekem nincs semmi bajom a játékokban felbukkanó reklámokkal, sőt, ettől realisztikusabb lesz, hiszen a valóságon és lépten-nyomon reklámra bukkansz. Minden játékot teli kéne nyomni ilyesfajta reklámokkal, így hátha a végterméket olcsóbban lehetne adni.

Csak fantázia kérdése. Ezért vannak a kreatívok ugyebár... :)

Talán ismered a Bioshock-ot (kvázi 50-es/60-as években játszódik a sztori). Az pl. tele van -- igaz, csak a játék világában létező -- termékek reklámjával és eszméletlen jól meg van csinálva. Na abban a stílusban még a tampon reklám is elviselhető lenne. :)

Nem azért játszom számítógépes játékokkal, hogy ugyanazokat a reklámokat bámuljam, amivel nap, mint nap találkozok az utcán. Azt meg egyébként is tudjuk, hogy a marketingeseknek néha mennyire másznának bele az emberek életébe.

----------------
Lvl86 Troll - Think Wishfully™

Számtalan helyen fizetsz/fizettél érte eddig is:

mozijegy - a filmek tele vannak reklámokkal
kábeltv előfizetés - a fizetős csatorák 90%-án van reklám
szinte bármilyen termék (cipő, ruha, műszaki cikk stb.)- rajta levő márkajelzés
sportesemény belépő - tele vannak a pályák reklámmal
kaja, pizza - a dobozon ott a reklám

és még hosszasan lehetne sorolni. Le se szarom. Ez a reklámfóbia annyira vicces. Az életünk része. Egyébként pl. egy New York-ban játszódó számítógépes játékot el sem tudnék képzelni a villogó reklámok, a Time Square neonjai nélkül, nem lenne életszerű...

--
trey @ gépház

Lehet hogy vicces a reklámfóbia, de mindenkinek van valami heppje:

- mozi: évente 1x kibírom
- kábeltv előfizetés: MUHAHA, nincs
- szinte bármilyen termék (cipő, ruha, műszaki cikk stb.): csak márkajelzés nélküli ruhát/cipőt vásárolok (ezt vérkomolyan veszem), műszaki cikkeknél a márkajelzés nem nagyon látszik
- sportesemény belépő - régóta nem járok, nem hiányzik a tömeg és az erőszakos szurkolók, már nem szórakoztató
- kaja, pizza - évente 2x kibírom

Ennyi pont elég a reklámokból. Én inkább fizetek többet valamiért csak ne tolják a képembe amit nem akarok. Nem vagyunk egyformák.

____________________
echo crash > /dev/kmem