Majdnem 3 millió dollárt ígértek eddig a Double Fine Adventure támogatói

Címkék

Nemrég volt szó arról, hogy a Tim Schafer Double Fine Adventure néven egy oldschool, rajzolt point-and-click kalandjáték fejlesztésébe kezdene, ha a közösség összedobná a fejlesztés és a fejlesztés dokumentálásának költségeit. Tim 400 ezer dollárt kért. A KickStarter-en indított projekt támogatásgyűjtési határideje március 13-ig tart. Ha a pénz összejön, akkor március 13-án a projekt "Funded" státuszba kerül. 52 óra van hátra a határidőig. A cikk írásának pillanatáig 74 028 támogató összesen 2 717 731 dollárt ígért erre a célra. Schafer azt ígérte, hogy a játék elkészül majd Linuxra is. Kíváncsian várom, hogy mi lesz a projekt eredménye!

Hozzászólások

A KickStarter milyen további dolgokra kényszeríti az adományt kapót, ha az adomány teljes összege ennyire meghaladja az eredeti kérést?

"Kíváncsian várom, hogy mi lesz a projekt eredménye!"

Ahogy Schaferéket ismerem egy remek játék. :)

Na, akkor remélem ingyenesen letölthető lesz.

Ebben nagyon nem reménykednék! Gondolom most felnyomják a játék minőségét, ami megnöveli a költségeket. Manapság egy full, AAA kalandjáték elkészítése $10m+. Azt azért ne felejtsük el, hogy az USA-ban az éves bére egy fejlesztőnek $60k+ és egy nagyobb fejlesztésen 100-200 ember dolgozik. Ez nyílván kisebb lesz és elég lesz a 3 milla az elkészítéséhez, de a profit még mindig a Steames, Apple AppStore-os bevételekből lesz.

Ha a teljes három millát elköltik a fejlesztésre, mint ahogy a 400k-t is elköltötték volna, mert egy nagyobb, jobb játékot csinálnak így, akkor milyen "nyereség" is maradt a PC verzióból? Értem én, hogy viccelsz, meg, hogy van benne jó adag "wishful thinking" is, de ezeket most hagyjuk. :)