A blogbejegyzésben az olvasható, hogy a Mozilla szerint a Windows Mobile 7 érdekesnek látszik, és magában hordozza a lehetőségét annak, hogy jól szerepeljen a piacon, de a Microsoft sajnos úgy döntött, hogy bezárja a natív alkalmazásokra irányuló fejlesztések előtt a kaput. Mivel a Mozilla nem tudja, hogy a Microsoft mikor (ha egyáltalán) fog kiadni natív fejlesztői csomagot, a Windows Mobile fejlesztéseit leállítja.
A blogbejegyzésben Parmenter reményét fejezte aki, hogy a Microsoft egyszer majd módot ad arra, hogy Firefox-ot készíthessenek Windows Mobile 7-re, de addig is arra koncentrálnak, amit irányításuk alatt tudnak tartani: Android-ra és Maemo-ra.
A bejelentés itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4304 megtekintés
Hozzászólások
amit nem értek:
mi köze az eddig elkészült, winmo 6.x-re készített appnak a winmo7-hez. nem sok. nem a fennec winmo7 fejlesztését állították le (nehéz is lett volna), hanem a winmo6.x-re történő fejlesztést. így egy picit félrebeszélésnek tűnik. fejezzék be a winmo6.x-re írt böngészőt és tojjanak a winmo7-re. :)
lassan tényleg átköltöztetem a magam kis mobil környezetét androidra. nem szeretek költözködni :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"fejezzék be a winmo6.x-re írt böngészőt"
Ne haragudj, de egy bukovári platformra mi a ráknak fejlesszenek? Mi az a Windows Mobile 6.x?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
abban igazat adok, hogy nem sok jövője van. de azt se feledjük, hogy a mai napig számtalan felhasználója van, van ahol erős piacvezető (dél-amerika).
abban az esetben totál megérteném és osztanám, ha sehol sem tartanának. de ez nem így van. egyes készülékeken egész jól használható az alpha, csak szeret crashelni és zabálja a memóriát. noha nem vagyok programozó, annyira szarul nem állhatnak, ha már az év elején rc változatot akartak kiadni. így helyes az első postom.
ha tényleg zéró lenne az eddigi készenlét, akkor osztanám. de így nem nagyon értem. (no meg mintha a maemo olyan rohadt elterjedt lenne)
speciel elég sok winmo felhasználó kizártnak tartja, hogy winmo7-re váltana. az az eddigiek alapján visszalépés. akkor már inkább más platform, vagy marad a régi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"abban igazat adok, hogy nem sok jövője van"
lesz még jövője a WM6nak. ha a Wm7 még az eddigieknél is jóval nagyobb bukás lesz, és erre jó esély van, akkor majd szépen leporolják a jó öreg Windows CEt, és mentik ami még menthető számukra a mobil világban:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak az a baj, hogy már most is az utolsó utáni pillanatban vannak. Valamit most kellene villantani ahhoz, hogy valaki még komolyan vegye a WM-et hosszabb távon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ti nagyon elcsúsztatok a tömegpiac felé. Üzleti alkalmazásra azért annyira nem szar a WM. Persze nem ez adja az eladások nagy részét, de mintha írták is volna, hogy a WM6-os vonal megmarad az üzleti területnek.
suckIT szopás minden nap! A fájlokat tömörítsük, vagy a fájlrendszert?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, a winmo7 marad a divatfonosoknak (bár ahhoz szerintem ritka rút a felület, ráadásul pl telefonkönyv esetén azért várni másodperceket, hogy a folding animáció lefusson, nemtom, de én úgy vágnám ki, ahogy van :)), a winmo6.x megy tovább classic vonalon, üzleti célú felhasználásra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez esetben ugrik a bukovari platform érv a WM6 esetében.
de átlagembernek valóban nem való a windows mobile, viszont zsebnotebooknak geekeknek jó. azoknak meg muszáj, akiknek az üzleti szoftvere csak azon megy:)
imho a kompatibilitás megtörésével csak még mélyebbre fog süllyedni a Microsoft mobilpiaci részesedése. új nevet kellett volna adni és nem WM7 néven nyomatni, ezzel csak összezavarja az vásárlókat a Ms.
a Debian projekt anno úgy indult, hogy Ian Murdock egy kirakatban meglátott egy "windows kompatibilis linuxot". akkoriban még élő fogalom volt az "IBM kompatibilis" computer, ezért hihetőnek is tűnk az informatikában kevésbé jártas embereknek:) a wine projekt abban az időben hozta ki az első preprealpha kódokat. ez volt a "windows kompatibilitás":) ekkor jött az ötlete, hogy kellene egy nem kereskedelmi linux disztribúció, amely nem az azonnali maximális pénzszerzést tűzi ki legfőbb célként.
hasonló parasztvakítás a windows mobile 7 is. majd jön az anyázás amikor a vásárló rájön arra, hogy az új mobilja nem kompatibilis a drága/nélkülözhetetlen mobil szoftvereivel.
érdekes módon a Palmnak sikerült megoldania, hogy a linux alapú WebOS rendszere kompatibilis legyen a korábbi PalmOS alkalmazásokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És üzleti platformra mindenképpen a Firefox hiányzik? Átgondolva, hogy kik használják ezeket az ún. üzleti telefonokat a környezeteben, azok azt sem tudják mi a Firefox, vagy le se szarják. Az érdekli őket, hogy legyen Exchange szinkronizáció. Aztán ennyi. Baromira nem fogyasztói az internetnek _mobiltelefnon_. És akkor megjöttünk oda, hogy WM6-ra minek fejezzék be a Firefox-ot.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor egyre több üzleti alkalmazás kerül át webes felületre, szerintem nem jó érv a jó böngésző hiánya.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értelek. A WM-ban nincs böngésző? A kérdés az, hogy ezeknek az embereknek kell-e _más_ böngésző és ha kell, akkor annak mindenképpen a Firefox-nak kell-e lennie.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem eppen a mai trendeknek llett fejlesztve a PocketIE.
Demintha te hasznaltal volna WM6-t...
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abban igazad lehet, mert én használat alatt kérdeztem magamtól, hogy ez vajon mire lett fejlesztve, de nem tudtam rájönni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegul is egyszerubb es/vagy normalisan felepitett oldalak eseten hasznalhato, csak mocsok lassu. Gyanus, hogy a desktop IE motorjat kapta meg nemi csutkazas utan, ami azert nem annyira mobil kategoria.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a mobil Firefoxban talán nem gecko van?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem történetesen hiányzik róla:) van minimo, de az inkább egy techdemo, semmint jól használható kész software, ráadásul régi is. nekem más tapasztalataim vannak, a nem informatikus cégvezetők is ma már ismerik a Firefox nevet. kb annyit tudnak róla, hogy biztonságosabb, mint az IE, ezért azt kell használni. mivel WM6 is ugyanúgy felnyomható, és erre a böngészés a legjobb támadási irány, egyáltalán nem lenne felesleges egy rendszeresen karbantartott Firefox rá. a normális security updatet sajnos a mai napig nem ismeri a Microsoft mobilon. szerencsére van Opera rá, ezért valóban nem pótolhatatlan a Firefox WMon.
imho a Maemo os minden szempontból übereli a winmobilet. csak az a bajom vele, hogy a jelenlegi egyetlen n900 képernyője egy hajszálnyival kisebb annál, ami nálam szükséges a kényelmes olvasáshoz, illetve a billentyűzete kicsi csak 3 soros.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy az IE ezen is szar. El is felejtettem. Ez esetben ez szopás. Mondjuk most, hogy mondod, a Windows Mobile telefonomra a használat alatt (mit tudom én másfé lév?) egy, azaz egy darab frissítés se jött a Windows Update-en keresztül. Nem is tudom minek volt benne. Volt az akinek valaha legalább egy frissítést letöltött?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szar nem épp a legmegfelelőbb szó, inkább katasztrófa/digitális armageddon a megfelelő kifejezés a mobil Internet Explorerre:)
az Update úgy működik, hogy xda developers oldalról letöltök a újabb jó cooked WM ROMot, és felfelashelem rá;)
ezek általában mindenben jobbak mint a hivatalos változatok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tudom, hogy a gyártók (meg 3rd party-k) adnak ki néha rom frissítéseket. A kérdés az volt, hogy ez wtf. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy a távoli jövőben megjelenő under construction feature betüremkedése a jelenbe, ahol még nem működik:)
olyasmi, mint a win9x update. az sem nagyon működött.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát kurvára under construction, ha még ma se működik, tekintve, hogy azt a képet 2007-ben csináltam... :))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én úgy tudom, hogy az a rész már nem is üzemel.
egy biztos, winmo6 óta hibaüzenetet ír update helyett :) (bár, előtte sem tudtam frissíteni)
frissítés = cooked rom (agyhugykő a köbön)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"új nevet kellett volna adni és nem WM7 néven nyomatni, ezzel csak összezavarja az vásárlókat a Ms."
vö.
"Microsoft unveiled its long-awaited Windows Phone 7 Series on Monday, finally giving the world a glimpse of its answer to mobile competitors' touchscreen phones as well as an introduction to the smartphone operating system's new name. " forrás
Üdv,
mrceeka
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így már valamivel jobb. imho nem ártott volna egy még karakteresebb újítás a névhasználatban, mint Windows Live Search>Live Search>Bing esetében.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talan kovethetnek a nokia peldajat, es hagyjak kimulni a WM6-ot, adjak ki a forrast es koncentraljanak valami tisztabb mobil platform megvalositasra, vagy hagyjak ezt a profikra ;) egy www.windowsmobile.org alatt pl. publikalhatnak, ha egyaltalan erdemes...
WM6-hoz nem ertek, de felhasznaloi szemmel tenyleg nem tunik egy remekmunek. Gondolom, megvannak a tortenelmi hagyomanyai, mint a windows 95-nek.... :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oooo, van egy tippem, hogy a Microsoft nem a kodnyitasi torekveseirol hiresedett meg.
--
()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> (no meg mintha a maemo olyan rohadt elterjedt lenne)
egy NEM szakmai portal szavazasa:
* Milyen okostelefont választana a kínálatból?
* Nexus One-t rendelek, mihelyt lehet. 952 12.5 %
* iPhone 3GS-t fogok venni. 1215 15.9 %
* Nokia N900-at szeretnék. 2273 29.8 %
* Megvárom a többi Google-mobilt. 1005 13.2 %
* Az iPhone 4G-re várok. 2181 28.6 %
* Összesen:7626
ebbol azert latszik hogy a nokianak neve van, ha ugy dont nyomatni fogja a maemo/meego-t akkor az menni fog. a qtcreator2.0 Technology pre. bol meg az latszik hogy fogja. Meg egy css-hez hasonlo furcsasagot is csinaltak hozza.
Igaz hogy ma meg nincs sok maemo, de egy fejlesztonek a jovot is kell nezni.
greyow
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legalább multitasking...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az is valami. Majd ráírják a koporsójára "fos volt, de legalább multitaskingban".
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha te mondod hogy fos, akkor az biztos úgy is van, miszter mindenhez értő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell ehhez érteni. Elég volt használni, meg hagyni a rákba. Én úgy beszélek, hogy használtam évekig WM6 telefont (óriási nagy előnye volt a multitasking-nak (semmi)), meg használok most már lassan két éve iPhone-t. Neked milyen tapasztalataid vannak? Szívesen meghallgatom.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sohasem hallgattál zenét, mobil ssh kapcsolat közben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a multitasking? Ilyet iPhone-on is tudok csinálni. Nekem a Windows Mobile multitasking-ról az jut eszembe, hogy ugyan szart se ért, de legalább volt egy gomb "az összes alkalmazás bezárása". Na az egy olyan jó funkció volt, hogy mindjárt hotkey-re tettem, mert gyakran előidéződött olyan helyzet, hogy annyira hazavárta a telefont, hogy erőforrás hiányában kicsörögni is elfelejtett. Ami egy telefonnál azért lássuk be, elég nagy probléma.
Mielőtt még egyedi problémának titulálnánk, jelzem, hogy egy szintén Windows Mobile-t futtató, más gyártótól származó készülék, amelyet a kollégám használt, szintén produkált ilyet. Aminek az lett a vége, hogy lecserélte a rákba egy Symbian-os telefonra. Akkor vált szállóigévé a "főnök, ez már kicseng?" a cégnél, mert mindenki röhögött, hogy nem lehetett rendszeresen felhívni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a régebbi WM-ban attól kaptam idegbajt, hogy ha a bezáró X-re kattintottam, akkor csak belökte a háttérbe az alkalmazást, de az tovább futott. Nem tudom, hogy ez azóta változott-e.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, erről beszélek. Szépen kezdtek ott felgyűlni, majd az egész magába szakadt. Aki rendszeresen nem takarított (átlag ember nem is tudta hogyan kell), az jól beszopta.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igazág szerint nem is kéne ezzel foglalkozniuk. soha nem értettem ezt a megközelítést a winmo/ppc esetén. épp, hogy a lehető legkevesebb erőforrást kéne zabálni, de ezzel így pont az ellenkezőjét érik el.
arról nem is beszélve, hogy sokan nem értenek hozzá, minimál szinten sem, de telepítenek mint az állat, majd csodálkozva nézik, hogy miért merül az akksi, miért fagy a telefon. egy ismerősöm jó példa erre, a winmo készülékén több szoftver indul startup-nál, mint nekem desktop windows-on.
mondjuk lehet, hogy soft reset fétise van, nem tudom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem, változatlan. WM-re kötelező a 3rd party cuccok telepítése (minimum egy tucat, bár a htc és társai által gyártott saját felületek már orvosolják ezt a gyári állapotot), bár ezek freeware kategóriát képviselik (ettől függetlenül naaaagyon sok vásárló ezt nem tudja, ill nem is igazán kell tudniuk, ha autót veszek, én sem a kiegészítők nézegetésével kezdem :))
többek között pont egy ilyen "proper X button" telepítése a must have.
egyébként nem tudom, hogy az ms anno hogy gondolta ezt a "minden fusson a háttérben" szitut, leginkább ennek köszönhető, hogy rommá fagynak a winmo telefonok (vagy csak a desktop experience-t akarták mobil környezetbe hozni? :)). egy jól karbantartott készülék esetén ez már nem igaz (nem is emlékszem, hogy valaha kellett-e fagyás miatt akksit levennem a mostani készülékről)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmiből se tart átállítani, hogy X-re becsukja, és ne a háttérbe tegye. Engem meg nem tud érdekelni, ha valaki nem ért annyira a telefonjához, hogy nem tudja használni. Én tudom használni az enyémet, és elégedett vagyok vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt hol állíthatod? nem mondom, hogy fejből tudom, hogy a winmo vezpulton mi hol van, de ilyen beállításra rohadt mód nem emlékszem, pedig jó pár éve használok wince készülékeket.
nem lehet, hogy ez szintén valami 3rd party cucc? nem azt mondom, hogy biztos 3rd party, de nagyon nem emlékszem, hogy ilyen lehetőség adott lenne egy gyári, szűz winmo esetén.
settings->system->task manager/button
mai napig van új a nap alatt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos én vagyok béna, de nem találom. A Setting/System/Task Manager megvan, de ott semmi beállítanivalót nem találok. Ugyanúgy a Task Manager indul el, mint a Programsból. :-(
(Windows Mobile 6.1 Professional, CE OS 5.2.19202 (Build 19202.1.0.0))
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
alul kéne, hogy legyen 4 fül: running/exclusive/button/others
gondolom, hogy nincs ott, mert akkor megtaláltad volna. ha mégis, akkor a button fül alatt már megtalálod a "X" gomb beállítási paramétereit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ez egy régebbi cucc lehet, mert a Task Managernek egy füle sincs. Bal softkeyen "End Task", a jobb softkeyen "Menu". A menün belül pedig: Switch To, End All Tasks, View (Appications, Processes), Sort By (Memory, CPU, Name), Refresh, Exit. Ennyi, semmi más.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom WM 6.1 -nél még nem lehetett állítani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is 6.1 van, lehet.
itt lesz az eltérés, saabi-nak ez van: Windows Mobile 6.1 Professional, CE OS 5.2.19202 (Build 19202.1.0.0)
nekem pedig: Windows Mobile 6.1 Professional, CE OS 5.2.19608 (Build 19608.1.2.60)
ilyenkor milyen jó, hogy már nem létezik a windows update a winmo készülékekhez. lazán frissíthetnéd, de nem, nem teheted (max főzött romok)
nekem a HTC gyárotta a készüléket, azért van "proper X button" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is htc, akkor valszeg ez a közös :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
6.x az is. És ezekszerint 3rd-party nélkül megfullad a saját szarában. Mondjuk nem véletlen, hogy manapság már _semmit_ nem telepítek rá, mert használhatatlanná válik.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oh, rájöttek hogy erre _szükség van_? Baromira nem volt ilyen beállítás korábban. Ez gyári Windows Mobile feature lenne, vagy csak egyes készülékeken a gyártó (pl. HTC) beletette?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahogy nézem, 2008 közepe-vége felé kerülhetett be ez az opció. :)
saabi korábbi winmo 6.1-el rendelkezik, neki nincs ilyen lehetőség, nekem picivel újabb és már van rá lehetőség.
korábban tényleg nem volt ilyen opció, max 3rd party-val. azért csodálkoztam én is, mert nagyon úgy emlékeztem, hogy ilyen nincs wince rendszereken by default.
x1i-m van, HTC gyártotta. így már tiszta, hogy nekem miért van jelen ez a lehetőség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem HP iPaq 914c. Szóval mégicsak 3rd-party feature az [x] gomb konfigurálása. :-)
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek fényében elég sommás kijelentés volt a feljebb az "Engem meg nem tud érdekelni, ha valaki nem ért annyira a telefonjához, hogy nem tudja használni."
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Frissítés? Telepítés? Nehéz feledatok...
/me sóhajt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
/me elaludt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez annyi, hogy kifogytál az érvekből?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen érvek? Ételmetlen érvelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gyártó által biztosított legfrissebb software verzió van a telefonon.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És nem tudsz felrakni 3rd party software-t?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem rakok fel 3rd-party sw-t, mert eddig az összes csak lassította ezt az amúgy se túl izmos eszközt.
A lényeg pedig az, hogy ezzel:
Semmiből se tart átállítani, hogy X-re becsukja, és ne a háttérbe tegye.
hülyeséget beszéltél, ugyanis ilyet nem lehet a WM6.1-ben beállítani. :-P
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem is állítottam, hogy WM6.1-ben be lehet állítani. Engem teljesen hidegen hagy, hogy a te telefonodba nem került bele alapból. A dos-hoz se adtak norton kommandert, ne hogy már e szerint itéljük meg a dolgokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Huhh... veled társalogni nem kicsit fájdalmas.
Nos, visszaolvasva a threadet: a WM6x-ben bár van multitasking, attól még egy rakás szar. Mivel a nem használt programokat nem leállítja, hanem a háttérbe küldi, idővel úgy lelassul, hogy egy telefonhívást sem képes kiszolgálni. Szerinted aki hülye, az megérdemli, mert nem képes beállítani hogy az "ablak" bezárása leállítást jelentsek. Idővel kiderül hogy nincs igazad, mivel ilyet a WM6.1 pl. nem tud. (a WM6.5-ről nem nyilatkozom, azt nem ismerem)
Ezekután már csak terelsz... Szia Gabucino!
Szóval én itt abbahagyom. Hülyeséget beszélsz és arrogáns, idegesítő módon. Ahelyett, hogy beismernéd, tévedtél.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tévedtem, még mindig nem látom miben tévedtem volna, nálam be lehet állítani. Azt hogy nálad is be lehet-e, vagy hogy pure WM6.1-en is, az sehol sem állítottam. Ráadásul be lehet csukni azokat az alkalmazásokat, kettővet többször kell bökni a képernyőre, csak le ne törjön a kezed.
"a WM6x-ben bár van multitasking, attól még egy rakás szar"
trey mondta, nem én, őt kérd meg hogy érveljen.
"Mivel a nem használt programokat nem leállítja, hanem a háttérbe küldi, idővel úgy lelassul, hogy egy telefonhívást sem képes kiszolgálni."
Aki nem tudja a háttérbe küldőtt programokat kikapcsolni, az igenis hülye.
"Szerinted aki hülye, az megérdemli, mert nem képes beállítani hogy az "ablak" bezárása leállítást jelentsek"
Így van, mert van rá megoldás. Ha neki ez probláma, és annak tudatában, hogy van rá megoldás nem képes megcsinálni, akkor hülye.
"Idővel kiderül hogy nincs igazad, mivel ilyet a WM6.1 pl. nem tud."
Vajon mennyi idő mire észreveszed, hogy nem is állítottam ilyet.
"Ezekután már csak terelsz"
Juhokat? Vagy mit? :)
"Szia Gabucino!"
Átadom neki.
"Ahelyett, hogy beismernéd, tévedtél."
Oké, beismerem, hogy tévedtem. De miben is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SPB Pocket Plus nálam musthave. Eléggé fel tudja dobni az élményindexet. Alapból az X gombra a bezárás funkciót rakja, ha hosszan nyomod, akkor lehet választani a futó alkalmazások közt, illetve be lehet zárni őket. + A today screen is értelmes(ebben) néz ki tőle. + Pocket IE-be pakol tab funkciót. Amúgy Pocket IE nagy szívás, most jött ki az Opera 5 mini, ami minden tekintetben jobb, új életet lehelt a kütyümbe.
Lassan eljön a váltás ideje amúgy sajnos. Én az Android felé húzok, csak lenne valami jó kütyü 3,5" kijelzővel, min. VGA felbontással.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SPB cucukák általában a must have kategóriát képviselik :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én eddig úgy tapasztaltam, nem kicsit terhelik meg a készüléket. :-(
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
64MB RAM van a kütyümben, a Pocket Plus kb. 2 megát eszik meg. Szerintem a Mobile Shell-el kevered, az be tudja lassítani a ketyerét rendesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem memóriában, CPU-ban. A Mobile Shell meg minden formában.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem én, csak az ugye nem a WM része.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL:)
van benne igazság. szerintem sem való átlag usernek. de nekem pl nincs bajom a WM6al. az is igaz, hogy nem hivatalos winmobilt ost használok, hanem kitchen változatot:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én 2007.12.25 -óta használok Nokia E90-et, már látszik rajta a használat rendesen, zenéthallgatok, wifi-n keresztül töltök valamit, nyitva az adobe reader, és közben meg tudom nézni a leveleimet is, ha eközben hívnak nem hal el a készülék.
Asszonypajtásnak, HTC Touch 3G-je van, 530Mhz proci + 192Mb ram WM6.1 van rajta, youtube-os videót nézett, jött egy hívás és a csengőhang szaggatott ... szerintem erről ennyit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt melyik telefonnal nem teheted meg? Mert ha az iPhone-ra gondolsz, akkor azzal megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sohasem hallgattál zenét, mobil ssh kapcsolat közben?
Ezt még egy 16-bites DOS is tudja...tsr-ként csont nélkül megy háttérben az mp3 lejátszás...
-
"Attempting to crack SpeedLock can damage your sanity"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont fordított. (Inkább rádhagyom, minthogy értelmetlen vitába kezdjek)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó meglátás. Ez úgyis vallási vita lenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey, egyszerűen imádnak téged :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja.
Ma már tizenezerforintos SE is tud multitaskot... A saját G502 készülékemen (kifutó ár 15e dominóval) eddig az volt a csúcs terhelés teszt hogy töltött a mobilget, mellette egy 300mega méretű zipet bontott ki a jzipman vagy a mobilerar, mellette azért futott egy rambooster, és amíg telt az idő böngésztem egy opera minivel...
Ha már multitask...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fejlődőképes hiperláma, és okleveles érdekfeszítő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
no offense, de eddig fejlesztették? ha ennyi ev alatt nem lett belole hasznalhato akarmi, akkor ott valamit at kell szervezni, vagy hagyni a csudaba.
az azert kicsit fura, hogy a platformfuggetlen, hordozhatosag netovabbja, a gecko / firefox ilyen veget ert egy ilyen regota letezo platformon.
portolhatosagbol peldat vehetnenek az opera-rol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Symbian portot se túlozták el. Nekiestek, hogy majd jól megkerülik a Symbian Build Systemet, és helyette automake-et használnak, aztán természetesen az első pillanatban el is véreztek, azóta meg nem nyúltak hozzá.
De 2 éve nagyon jó PR volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Symbian FF ugyanaz a csapat, akik a Qt FF minefield beta-t is csinálták?
-
"Attempting to crack SpeedLock can damage your sanity"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni